vraagjes over flesvoeding
+14
Star007
SarahKey
strawberry
Happydobby
Annie24
_Lana_
Clapperdie
Manderijn
Novalee
Annemie
Steep
Monnie
Aimee
Floor
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: vraagjes over flesvoeding
@Lana, ze gaf het zelf aan. Ze wou het echt niet meer die laatste fles toen. Elke x speen terug duwen etc.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Lejow schreef:Lana, ze zitten op drie flessen toch?
Dat zit B ook nog hoor!
3 inderdaad en sinds kort nog maar hoor.
Maarja volgens mij hadden ze het echt nog nodig.
Hoeveel krijgt B per keer?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
EDC schreef:@Lana, ze gaf het zelf aan. Ze wou het echt niet meer die laatste fles toen. Elke x speen terug duwen etc.
Oh ja dan weet je genoeg. Ze hebben het wel eens tijdelijk gehad, maar nu gaat de fles toch elke keer weer op.
Hopen dat ze het hier ook zelf een keer aangeven ( al hoeft dat van mij nog niet zo snel ;-) ).
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
EDC schreef:Printje schreef:EDC schreef:Vorige week zelfs met O&N (was ze dus om 00.00 eventjes wakker) sliep ze tot 10.30 ik wist niet wat ik had haha..eerst wat ik deed, babyfoons kapot, nee? OK..ik doof...nee? Ging ik kijken keek ze echt zo op van huhhh
De oudste of de jongste?
We hadden het over de oudste. Jongste is net zo'n schone slaapster hoor (zij slaapt van 22.00 tot een uurtje of 6.00 *krijgt dan haar 1e voeding) ...allemaal slaapkoppen hier in huis, precies hun vader.
Ik hoop ook enorm op een betere slaper, maar ik heb zelf echt zeer weinig slaap nodig en man ook niet veel... Ik vrees dus het ergste hhahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
_Lana_ schreef:Lejow schreef:Lana, ze zitten op drie flessen toch?
Dat zit B ook nog hoor!
3 inderdaad en sinds kort nog maar hoor.
Maarja volgens mij hadden ze het echt nog nodig.
Hoeveel krijgt B per keer?
8.00 = 190 , 6 scheppen, 2 pap
14.00 = 180 6 scheppen
voor het slapen gaan (rond 19.30 meestal) = 210 + 7, 2 pap
En ze gaan de ene keer op, de andere keer niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Y. zat tot 11 maanden nog op 4 flessen en met 13 maanden opeens op 2: alleen 's ochtends en 's avonds.
Hij krijgt nu nog steeds 's morgens en 's avonds een fles warme melk. Ook hij drinkt vrij weinig overdag, dus die 2 flessen houden we er hier nog lekker in zolang hij het zelf wil.
Hij krijgt nu nog steeds 's morgens en 's avonds een fles warme melk. Ook hij drinkt vrij weinig overdag, dus die 2 flessen houden we er hier nog lekker in zolang hij het zelf wil.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
M kreeg met 12 maanden gewone melk, ik heb het vanaf 11 maanden gewoon af en toe al gegeven. M drinkt 2 x 150 smorgens en savonds. Ik zie die avondfles er echt niet afgaan voorlopig, eerder die in de ochtend.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier krijgt M. ook nog 3 flessen. De avond fles is er een paar weken vanaf geweest maar sinds een maand gaat hij zonder avondfles niet meer slapen.
Ik heb nu nog 1 pak nutrilon nr 3 open en als die op is dan ga ik over op de halfvolle melk.
Ik heb nu nog 1 pak nutrilon nr 3 open en als die op is dan ga ik over op de halfvolle melk.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
_Lana_ schreef:Krijgt S dus nu nog maar 2 flessen?
Hier heb ik net pas de fles van 15.00 uur laten vallen.
Maarja ze eten hier gewoon heel weinig.
Al moet ik zeggen dat het nu echt de goede kant op gaat. Dus ik ben trots op ze.
Hier eten we 's avonds om ongeveer half 6 en dan badderen ( niet iedere dag ) en pyama aan. Daarna een flesje en slapen.
Hebben jullie die flessen zelf laten vallen? Of gaf je kind het zelf aan?
S krijgt nu idd nog maar 2 flessen sinds 2-3 weken. Hij eet echt genoeg overdag en de fles na het broodje missen we niet.
Ik heb die fles zelf laten vallen, omdat hij op een gegeven moment twee broodjes ging eten en de fv werd al steeds minder.
Als jou kinderen straks meer eten dan kun je ook de derde fles laten vallen.
D krijgt vanaf 11/11,5 maand 3 x een flesje halfvolle melk van 125 ml. Ontbijt, lunch en voor het slapen gaan. Sinds een paar weken die voor het slapen gaan niet meer. Ontbijt en lunch krijgt ze koude melk, voor het slapen gaan kreeg ze altijd opgewarmde melk.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Printje schreef:EDC schreef:Printje schreef:EDC schreef:Vorige week zelfs met O&N (was ze dus om 00.00 eventjes wakker) sliep ze tot 10.30 ik wist niet wat ik had haha..eerst wat ik deed, babyfoons kapot, nee? OK..ik doof...nee? Ging ik kijken keek ze echt zo op van huhhh
De oudste of de jongste?
We hadden het over de oudste. Jongste is net zo'n schone slaapster hoor (zij slaapt van 22.00 tot een uurtje of 6.00 *krijgt dan haar 1e voeding) ...allemaal slaapkoppen hier in huis, precies hun vader.
Ik hoop ook enorm op een betere slaper, maar ik heb zelf echt zeer weinig slaap nodig en man ook niet veel... Ik vrees dus het ergste hhahaha
Hoop voor je dat het idd beter word! Ik kan niet zonder een goede nachtrust, man daarentegen wel!
Shopaholic- Kletskop
Hoe doe je dat dan met kindjes met KMA?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
EDC schreef:Printje schreef:EDC schreef:Printje schreef:EDC schreef:Vorige week zelfs met O&N (was ze dus om 00.00 eventjes wakker) sliep ze tot 10.30 ik wist niet wat ik had haha..eerst wat ik deed, babyfoons kapot, nee? OK..ik doof...nee? Ging ik kijken keek ze echt zo op van huhhh
De oudste of de jongste?
Hoop voor je dat het idd beter word! Ik kan niet zonder een goede nachtrust, man daarentegen wel!
Haha nou op zich heb ik niet veel slaap nodig maar na een paar gebroken nachten ben ik het wel weer beu haha.
Zoals ik al eerder zei, ik ben helemaal voor een uitknop bij kinderen voor in de nacht. Baby in bed, knop uit en volgende ochtend om negen uur weer aan hahaha ideaal.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje;
Shopaholic- Kletskop
Hahaha edc, het zou wel een uitvinding zijn toch, maakt het hebben van kinderen ng leuker hahahha. Geen ellende en gezeur in de nacht maar altijd een uitgeruste vadere en moeder
Printje- Lady Post-a-lot
Het zou wel een uitkomst zijn ja haha , scheelt ik ging er nu met de 2e 's nachts niet uit, man deed de voedingen.
Shopaholic- Kletskop
Ow das fijn dat je man dat doet. Ik word hier sowieso altijd toch wakker wanneer man eruit gaat. Een week of 12 gebroken nachten is nog te overzien maar daarna mag het wel klaar zijn haha.
Printje- Lady Post-a-lot
Als ze nou door slaapt net voordat je weer aan het werk gaat is het toch prima
Shopaholic- Kletskop
EDC schreef:Als ze nou door slaapt net voordat je weer aan het werk gaat is het toch prima
Precies daar gaan we voor, en anders toch die knop installeren hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Als ik hem gevonden heb stuur ik het door!
Shopaholic- Kletskop
in de ochtend krijgt ze pap, in de middag een beker melk (opvolg) in de avond papfles. soms doen we die papfles niet als ze heel moe is en ze geen honger lijkt te hebben.
Hier lust ze geen half volle melk?
Hier lust ze geen half volle melk?
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
R lust ook geen melk..hij krijgt nu iets van optimel of melk met een smaakje. Ik doe een beetje melk met smaakje bij gewone melk en dan drinkt hij het wel.
Printje- Lady Post-a-lot
We zijn nu 2 nachten verder en het gaat goed zonder laatste fles. Nu heeft hij al wel twee avonden flink goed gegeten dus dat zal ook schelen. Tussen 18:00-18:30 naar bed gegaan en gisterenochtend hoorde ik hem 6:30 en vanochtend 7:00 uur. Hij word zelf niet wakker voor de fles dus we laten het nu zo.
Nu alleen nog 's ochtends een fles.
Nu alleen nog 's ochtends een fles.
Fijn dat het zo goed gaat.
Onze zoon zit gewoon nog op 3 flessen op een dag
Onze zoon zit gewoon nog op 3 flessen op een dag
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2