Middagslaapje
+11
Vancity_girl
Filoria
xxjojootjexx
Shopaholic
Coco
kwak
Floor
Thunder
Twellie
Liadan
Manderijn
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Middagslaapje
Tot welke leeftijd deed jouw kindje een middagslaapje?
Wel even handig om er bij te vermeldenuit hoeveel uren de nacht dan bestaat.
Mijn zoon word in april 3 jaar, hij slaapt nog altijd tussen de middag, vaak twee uur of zelfs langer, hij gaat savonds om 19 uur naar bed en is rond 6.00 uur wakker, soms nog eerder.
Wel even handig om er bij te vermeldenuit hoeveel uren de nacht dan bestaat.
Mijn zoon word in april 3 jaar, hij slaapt nog altijd tussen de middag, vaak twee uur of zelfs langer, hij gaat savonds om 19 uur naar bed en is rond 6.00 uur wakker, soms nog eerder.
Gast- Gast
Re: Middagslaapje
Onze zoon van bijna 2.5 is nu wat aan het minderen. In het weekend slaapt hij niet meer tussen de middag, door de week wel.
Hij slaapt ongeveer van 19.00 uur tot 8 uur half 9. Meer dan de klok rond dus.
Hij slaapt ongeveer van 19.00 uur tot 8 uur half 9. Meer dan de klok rond dus.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mijn dochter sliep in de middag tot ze 3 jaar was en 2 of 3 maanden, ze sliep dan in de middag een half uur/3 kwartier en 's nachts ongeveer 10 uur.
Sinds ze niet meer in de middag slaapt, slaapt ze 's nachts gemiddeld 12 uur.
Sinds ze niet meer in de middag slaapt, slaapt ze 's nachts gemiddeld 12 uur.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ze heeft tot twee jaar en een paar maanden een middagslaapje gedaan. Ze slaapt minstens vijftien uur per nacht. Toen we stopten met het middagslaapje plakte ze die uren gewoon aan haar nachtrust vast.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
vlak na haar tweede verjaardag waren de middagslaapjes over.
De nacht duurt hier 12 tot 14 uur. Meestal op werkdagen van 19u tot 7, op vrije dagen van 19 tot 8, met heel af en toe een uitschieter naar 9u/9.30u
De nacht duurt hier 12 tot 14 uur. Meestal op werkdagen van 19u tot 7, op vrije dagen van 19 tot 8, met heel af en toe een uitschieter naar 9u/9.30u
Gast- Gast
Ik zou ervoor tekenen als hij de middaguren aan de nachturen zou plakken!
Twellie 15 uur! Heeeeerlijk!
Gast- Gast
De oudste was er met drie jaar wel klaar mee en maakt sindsdien nachten van 12 uur. De jongste (bijna 3,5) slaapt al anderhalf jaar niet meer 's middags, maar slaapt de nachten ook nog steeds niet door. Hij slaapt gemiddeld een uur of 9 per dag denk ik. In mijn ogen veel te weinig, maar goed.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Siep schreef:Ik zou ervoor tekenen als hij de middaguren aan de nachturen zou plakken!
Ja gelukkig hebben we er eentje die wel fatsoenlijk slaapt 's nachts .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Siep schreef:Ik zou ervoor tekenen als hij de middaguren aan de nachturen zou plakken!
Ja gelukkig hebben we er eentje die wel fatsoenlijk slaapt 's nachts .
oh dat lijkt me heerlijk
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
D. is sinds 20 maand van d'r middagslaapje af (helaas ).
eerst lag ze nog wel even een uurtje of 1,5/2 op de bank voor de tv onder een dekentje maar dat doet ze ook niet meer.
D. slaapt van 19.00 - 8.30.
we kunnen de klok er op gelijk zetten eigenlijk hoelaat ze bij ons is. 9/10 keer is het tussen 8.28 en 8.33 uur. Kind van de klok
eerst lag ze nog wel even een uurtje of 1,5/2 op de bank voor de tv onder een dekentje maar dat doet ze ook niet meer.
D. slaapt van 19.00 - 8.30.
we kunnen de klok er op gelijk zetten eigenlijk hoelaat ze bij ons is. 9/10 keer is het tussen 8.28 en 8.33 uur. Kind van de klok
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn zoontje gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed en is dan tussen 5 en half 6 wakker. Hij slaapt 9 van de 10 keer tussen de middag niet meer, en is dan tegen 16 uur niet meer te genieten en doodmoe maar als we hem rond 19 uur naar bed brengen, is het echt voor 5en al feest.
Gast- Gast
Ze zijn nu ruim 2,5 jaar en doen sinds een week of 3 geen middagslaapje meer. Vandaag wel even na de peuterspeelzaal, maar dat resulteerde weer in gezeur met naar bed gaan, dus dat doen we niet weer, denk ik.
Ze slapen dan gemiddeld van 18.30 tot 7.00-7.30 als het normale dagen zijn.
Als ik een paar dagen bij mijn ouders ben geweest met ze dan is het meestal een paar dagen 8.30 voor ze wakker worden omdat het daar meestal erg druk is en laat. Vrijdagavond teruggekomen na 4 dagen en zaterdag was het 8.30 en zondag was het 9.15. Na een dag of 4-5 zijn ze weer terug in hun ritme.
Ze slapen dan gemiddeld van 18.30 tot 7.00-7.30 als het normale dagen zijn.
Als ik een paar dagen bij mijn ouders ben geweest met ze dan is het meestal een paar dagen 8.30 voor ze wakker worden omdat het daar meestal erg druk is en laat. Vrijdagavond teruggekomen na 4 dagen en zaterdag was het 8.30 en zondag was het 9.15. Na een dag of 4-5 zijn ze weer terug in hun ritme.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Rejoy. schreef:vlak na haar tweede verjaardag waren de middagslaapjes over.
Hier het zelfde mbt de avonden dan. Heel soms wil ze 's middags nog wel eens slapen, maar haal ik haar echt na een uur uit bed anders is het 's avonds drama.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
T slaapt elke middag 2-3 uur en in de nacht minstens 11 maximaal 13.
Kirsten is gestopt met slapen in de middag toen ze ongeveer 3,5 was.
Kirsten is gestopt met slapen in de middag toen ze ongeveer 3,5 was.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Tomas slaapt van 19 tot 7 en doet sinds hij 3,5 is geen middagdutje meer.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
D doet sinds een paar weken geen middagslaapje meer. Anders kunnen we haar echt niet voor 21u naar bed brengen. In de kerstvakantie hebben we haar af en toe bewust wel een middagslaapje laten doen zodat ze de avond wat langer mee kon maken ( kerstdiner, O&N etc)
Ze slaapt meestal ongeveer 12 uur per nacht. ( meestal van 20-
Ze slaapt meestal ongeveer 12 uur per nacht. ( meestal van 20-
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
J. slaapt van 19.00/19.30 tot meestal de volgende ochtend 8.00/9.00 en dan doet ze s'middags meestal nog een middagdutje varierend van 1,5 tot 3u.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
R is ook bijna 3 en slaapt echt al bijna een jaar niet meer overdag, slapen is niet zijn hobby hahah. Hij heeft nog energie genoeg en ligt er meestal rond half 8/ 8 uur in. Meestal is hij dan rond 7 uur wakker, eerder mag hij zijn bed ook niet uit of leggen we hem bij ons neer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
J. slaapt van 19.00 tot 7/8 uur en doet sinds oktober/november geen middagslaapjes meer. Soms valt hij wel in slaap als we in de auto zitten ofzo maar dan gaat hij 'savonds later naar bed want dan is hij nog veel te wakker.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
B sliep tot 2 jaar en 4 maanden nog s middags.
Hij slaapt.nu ongeveer van 19.00 tot 6.30
Hij slaapt.nu ongeveer van 19.00 tot 6.30
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: