Tot wanneer...
+27
Shopaholic
Luce
Viva
kwak
missy.
Mida4you
munk
Puggle
M-G
Jezzie
Happydobby
Susan
Lejow
LDJ
L!ND@
Amber-
Muppetje
Manderijn
Tania
blondje1313
Ayla
SarahKey
Highway
Slakje
Purpleflower
Thunder
Printje
31 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tot wanneer...
Hier tot 12 weken. En daarna tot nu toe nog niet. Ben allang blij als ik kan gaan slapen Deze keer wil vriend tenminste. De vorige twee zwangerschappen was het 9 maanden rust.
Gast- Gast
Ik kreeg juist ook veel meer zin tijdens de zwangerschap. We hebben het tot op 1 dag voor de bevalling gedaan
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Tot het moment dat mijn vliezen braken.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
ik heb mezelf plechtig beloofd om geen sex meer te hebben tot dat bellyboy is geboren!
wat een ellende vannacht zeg....
wat een ellende vannacht zeg....
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Kwak, hoezo? Harde buiken?
Wij hebben gewoon tot het einde sex gehad. Vond het eerder de vraag, vanaf wanneer kan het weer...
Wij hebben gewoon tot het einde sex gehad. Vond het eerder de vraag, vanaf wanneer kan het weer...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bij de oudste weet ik niet meer. Bij de jongste tot 32 weken. Daarna was het echt niet fijn meer.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Hier mocht het vanaf 23 weken niet meer, moest ook rust houden. De enige man die toen nog aan me kwam was de gyn.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hier mocht het vanaf 23 weken niet meer, moest ook rust houden. De enige man die toen nog aan me kwam was de gyn.
Was die wel een beetje sexy?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Qua leeftijd ouder als mijn vader gok ik, maar als je daar op valt...Luce schreef:Stofzuiger schreef:Hier mocht het vanaf 23 weken niet meer, moest ook rust houden. De enige man die toen nog aan me kwam was de gyn.
Was die wel een beetje sexy?
Gast- Gast
Tot de avond voordat ik bevallen ben.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Tot vlak voor de bevallingen, hele zwangerschappen door wel eigenlijk. Ookal deed me dat behoorlijk pijn in alle gewrichten, ik had extreem veel zin tijdens de zwangerschappen!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sex was een van de laatste dingen waar ik aan moest denken. Tijdens mijn zwangerschap zijn de keren dat we het gedaan hebben dan ook op één hand te tellen. We hebben het ook als 'opwek-methode' geprobeerd, maar dat werkte niet.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook nog steeds sex. Heb er ook nog behoefte aan
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
De gehele zwangerschap, het heeft zelfs niet geholpen bij het opwekken van de bevalling. deze werd uiteindelijk ingeleid.
Wel hadden wij minder seks als voordat ik zwanger was, dit omdat ik nogal onzeker was en het ook niet altijd prettig vond.
Wel hadden wij minder seks als voordat ik zwanger was, dit omdat ik nogal onzeker was en het ook niet altijd prettig vond.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Elke keer als we seks hadden gehad kon ik bijna niet meer lopen omdat mijn onderkant zoveel pijn deed. Soort kramp in mijn billen en tussen mijn benen wat uitstraalde door mijn benen. Dus het was al snel niet leuk meer
Gast- Gast
Hier doet het helemaal niet haha baby heeft geen boodschap aan, helaas..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Hier doet het helemaal niet haha baby heeft geen boodschap aan, helaas..
Wacht ook nog maar even! Als jij bevallen bent heb ik het gevoel dat mijn bevalling nog dichterbij is
Gast- Gast
Pluto schreef:Printje schreef:Hier doet het helemaal niet haha baby heeft geen boodschap aan, helaas..
Wacht ook nog maar even! Als jij bevallen bent heb ik het gevoel dat mijn bevalling nog dichterbij is
Hahaha voor mij mag ze wel komen, ben het niet zozeer beu maar ben benieuwd naar d'r en wl weer op mijn buik kunnen slapen hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: