Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer de box weg?

+5
Printje
Liadan
Wennes
Flower_L
Mida4you
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Wanneer de box weg?

Bericht  Mida4you wo 3 aug 2011 - 7:58

Wij zitten al een poosje in twijfel. Vandaag is ons dochtertje 1 jaar geworden en ze zit haast niet meer in de box. Ik denk dat ze er misschien nog 1 a 2 x per week heel even in zit. Ik wil de box heel graag uit de woonkamer omdat we dan op die plek een mooi speelhoekje kunnen maken. Maar ik ben zo bang dat ik er spijt van krijg als we de box uit huis halen.... Het is soms zo makkelijk als je even bezig bent met iets.

Wat zouden jullie doen??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Flower_L wo 3 aug 2011 - 8:02

Mirjam4you schreef:Wij zitten al een poosje in twijfel. Vandaag is ons dochtertje 1 jaar geworden en ze zit haast niet meer in de box. Ik denk dat ze er misschien nog 1 a 2 x per week heel even in zit. Ik wil de box heel graag uit de woonkamer omdat we dan op die plek een mooi speelhoekje kunnen maken. Maar ik ben zo bang dat ik er spijt van krijg als we de box uit huis halen.... Het is soms zo makkelijk als je even bezig bent met iets.

Wat zouden jullie doen??

wij laten de box bewust nog even staan. 's ochtends is het ideaal, wanneer wij ons moeten verkleden. Ik heb dan liever dat hij in de box speelt, dan dat hij in de kinderstoel zit.

Als ik jouw verhaal lees, dan zou ik de box nog even laten staan.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Wennes wo 3 aug 2011 - 8:04

Allereerst gefeliciteerd met je dochter!

Ik zou proberen de box helemaal niet te gebruiken. Bedenk waar je je dochter kunt zetten als jij iets moet doen waarbij het handig is als je dochter er niet bij is. Gaat ze dan alles uit de kast halen of kan ze al lekker zelf spelen met de dingen die niet mogen.
Gewoon uitproberen en dan merk je snel genoeg of je hem gaat missen of niet.

Wij hebben de box nu 2 maanden niet meer staan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 8:05

Ik zou 'm zelf weghalen.Hebben wij ook gedaan toen ze een jaar was, ze zat er toen vrijwel nooit meer in. Voor die paar keer dat je 'm nog gebruikt zou ik 'm niet laten staan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 8:05

En inderdaad, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Flower_L wo 3 aug 2011 - 8:06

ik vind de box ook een plek, waar het kind zich terug kan trekken.
L. vindt het soms heerlijk om rustig te zitten spelen met de duplo.
In de woonkamer is teveel afleiding, dan wil hij overal naartoe, en weet hij niet waar hij als eerste naartoe moet racen.

had eerst zin gemist! GEFELICITEERD! Cool


Laatst aangepast door Flower_L op wo 3 aug 2011 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:06

Wij hebben 'm de dag na zijn eerste verjaardag weggehaald smile Als ik even wat in huis moet doen, achtervolgd hij mij meestal, haha! En anders speelt hij gewoon de woonkamer. ( hebben ook geen gevaar in huis voor hem, dus in principe kan hij overal gewoon lekker spelen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Mida4you wo 3 aug 2011 - 8:06

Ik laat haar al zoveel mogelijk rondlopen en ik heb zoiets van: Moet ik haar echt even kwijt dan kan ik haar even in haar bedje zetten. Of ik laat haar lekker spelen op haar kamer ( we hebben alles gelijk vloers ) en er ligt niets gevaarlijks op haar kamer.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Mida4you wo 3 aug 2011 - 8:07

HeartBeat schreef:Wij hebben 'm de dag na zijn eerste verjaardag weggehaald smile Als ik even wat in huis moet doen, achtervolgd hij mij meestal, haha! En anders speelt hij gewoon de woonkamer. ( hebben ook geen gevaar in huis voor hem, dus in principe kan hij overal gewoon lekker spelen)

Net als wat jij zegt Wink Ze achtervolgt mij ook, en in onze woonkamer is ook geen gevaar.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Wennes wo 3 aug 2011 - 8:09

Mirjam4you schreef:
HeartBeat schreef:Wij hebben 'm de dag na zijn eerste verjaardag weggehaald smile Als ik even wat in huis moet doen, achtervolgd hij mij meestal, haha! En anders speelt hij gewoon de woonkamer. ( hebben ook geen gevaar in huis voor hem, dus in principe kan hij overal gewoon lekker spelen)

Net als wat jij zegt Wink Ze achtervolgt mij ook, en in onze woonkamer is ook geen gevaar.

In onze woonkamer was er ook geen gevaar, maar als ik even snel naar het toilet ging had meneer de hele kast leeg gehaald. Vond ik nou ook niet zo prettig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:12

Wennes schreef:
Mirjam4you schreef:
HeartBeat schreef:Wij hebben 'm de dag na zijn eerste verjaardag weggehaald smile Als ik even wat in huis moet doen, achtervolgd hij mij meestal, haha! En anders speelt hij gewoon de woonkamer. ( hebben ook geen gevaar in huis voor hem, dus in principe kan hij overal gewoon lekker spelen)

Net als wat jij zegt Wink Ze achtervolgt mij ook, en in onze woonkamer is ook geen gevaar.

In onze woonkamer was er ook geen gevaar, maar als ik even snel naar het toilet ging had meneer de hele kast leeg gehaald. Vond ik nou ook niet zo prettig.

Ach dat gebeurt hier minstens 10x per dag, ruim het even op en klaar smile Nee ik heb de box niet nodig, en tuurlijk haalt hij af en toe wel wat uit, maar ik heb nu weer ruimte voor me dressoir waar ik een heleboeeeel speelgoed in kwijt kan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:31

S. gaat nog regelmatig in de box. Meestal een kwartier/half uur per dag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 8:33

Ik weet serieus niet meer wanneer we de box hebben weggehaald Embarassed Volgens mij rond april/mei
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Mamsie wo 3 aug 2011 - 8:36

Ik laat hem zo lang mogelijk staan. Heb ik bij de andere ook gedaan, die gingen ook elke dag in de ochtend nog zeker een uur in de box.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Susan wo 3 aug 2011 - 8:41

De eerste keer toen we gingen verhuizen, Ezra was toen 15 maanden, de tweede keer op de dag van Yrsa's verjaardag, er kwam toen een speelkeukentje van de Ikea en die kwam op de plek van de box.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Makamba wo 3 aug 2011 - 8:42

Vlak voordat mijn dochter 1 jaar werd heb ik de box opgeruimd.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 8:46

Mamsie schreef:Ik laat hem zo lang mogelijk staan. Heb ik bij de andere ook gedaan, die gingen ook elke dag in de ochtend nog zeker een uur in de box.

Hier ook. De oudste zat met 1,5 jaar nog een uur per dag in de box. De jongste zit er gemiddeldook ruim een uur per dag in,ze is nu 16 maanden. De box blijft hier voorlopig nog wel even staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Bruintje Beer wo 3 aug 2011 - 8:58

Hier is hij nog niet weg. Nu ligt de jongste erin natuutlijk. Maar de oudste die heeft tot haar 18 maand nog wel regelmatig in de box gezeten. Was ook wel makkelijk met schoonmaken. haha
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 9:31

Wij hebben m nog staan. De jongste is ruim 22 maanden en zij zit er eigenlijk niet meer in, maar ik vind het toch nog wel handig en soms willen ze er nog wel eens in spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer de box weg? Empty Re: Wanneer de box weg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum