Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolcis_ schreef:Had een hele mooie bestelling uitgezocht bij h&m, kom ik bij de kassa, op 1 artikel alles al uitverkocht In 20 min tijd..
Dat is snel! Wat had je allemaal willen bestellen? Heb ook zin om te shoppen!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:
Theedoosje, ik ben ook best wel vrolijk ja Maar ben smorgens vaak wel actief. Rond een uur of 2 kak ik wat in, als ik dan even een half uurtje lig dan ben ik erna weer hartstikke fit.
Herkenbaar behalve dat ik me er niet toe kan zetten om te gaan liggen waardoor het alleen maar erger word.
Limburg85- Ratel
Baal een beetje, sinds ik de pil slik heb ik ineens last van puistjes. Tenminste, het lijken puistjes
Wat jurkjes en shirtjes Was helemaal tevreden dacht eindelijk een keer snel genoeg te zijn. Maar helaas. Morgen ochtend voor het werk aan maar weer proberen. Dan ben ik wel vroeg. Moet om 6 uur mijn bed al uit.
Wat jurkjes en shirtjes Was helemaal tevreden dacht eindelijk een keer snel genoeg te zijn. Maar helaas. Morgen ochtend voor het werk aan maar weer proberen. Dan ben ik wel vroeg. Moet om 6 uur mijn bed al uit.
Gast- Gast
Gisteren was ik ook echt heel moe. Was harstikke narig. Heb toen even een half uurtje op de bank gelegen en voelde me weer ontzettend goed.Limburg85 schreef:Dolcis_ schreef:
Theedoosje, ik ben ook best wel vrolijk ja Maar ben smorgens vaak wel actief. Rond een uur of 2 kak ik wat in, als ik dan even een half uurtje lig dan ben ik erna weer hartstikke fit.
Herkenbaar behalve dat ik me er niet toe kan zetten om te gaan liggen waardoor het alleen maar erger word.
Gast- Gast
Dat is vroeg Dolcis en vooral in het weekend, werk je in de zorg?
Limburg85- Ratel
@Dolcis> aah oke Vervelend dat je dan later zo'n inkakmomentje hebt. Succes met de was. Ik hou van heerlijk frisgewassen kleding
Gast- Gast
Jaa lekker hé! Vind het ook altijd lekker..Theedoosje schreef:@Dolcis> aah oke Vervelend dat je dan later zo'n inkakmomentje hebt. Succes met de was. Ik hou van heerlijk frisgewassen kleding
Limburg, ja ik werk in de zorg..
Gast- Gast
Lotus schreef:Ja, ik ben dan echt te moe om mijn ogen nog open te houden. Maar het stomme is ook dat het niet zoveel uitmaakt hoe vroeg ik wakker ben, ik ben s avonds meestal rond dezelfde tijd doodop. Ik ben gewoon een beetje raar, denk ik.
Heb ik ook, komt omdat ik overdag zoveel last heb van gedachten ( ADD). Met stappen had ik daar vroeger altijd erg last van. Toen ben ik mijn slaapuurtje in gaan voeren Als ik weet dat ik nog ergens heen moet wat laat kan worden duik ik daarvoor nog even mijn bed in
Goedemorgen all!
Gast- Gast
Liva, slaap je standaart elke dag een uurtje of echt alleen als het laat wordt?
Gast- Gast
Ah Dolcis, dat is balen! Volgens mij vullen ze het op maandag ook weer bij toch? Wat had je besteld?
Ugh, denk dat dit een bijkomdag wordt vandaag. Ben gevloerd door drukte hele week. Vind ik altijd zo jammer, is je halve weekend weg..
Ugh, denk dat dit een bijkomdag wordt vandaag. Ben gevloerd door drukte hele week. Vind ik altijd zo jammer, is je halve weekend weg..
Gast- Gast
Dat is wel vervelend ja Liva. Ik hoop dat je toch wel er een leuke weekend van kan maken.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Liva, slaap je standaart elke dag een uurtje of echt alleen als het laat wordt?
Als ik er tijd voor heb Dat is maandags als mijn zoon ook slaapt en in het weekend haha. Heb het gewoon echt nodig, teveel drukte in mijn hoofd is echt enorm vermoeiend.
Gast- Gast
Liva, wat jurkjes en 2 truien. Maar 1 knipper met je oog en alles is weg.
Het is ook vermoeiend om veel te denken. Als ik veel in mijn hoofd zit dan ben ik ook gewoon echt heel moe.
Je zoontje slaapt alleen op maandag? Of heb je het verder ook gewoon heel druk?
Het is ook vermoeiend om veel te denken. Als ik veel in mijn hoofd zit dan ben ik ook gewoon echt heel moe.
Gast- Gast
Hoop het ook Theedoosje! En jullie ook natuurlijk! Theedoosje, wie was jij ook alweer op het oude forum? Haal je steeds in de war met een ander volgens mij..
Mijn missie voor dit weekend is trouwens mijn stijltang terug vinden.. Zou toch zweren dat ik m heb en zoek er al de hele week naar! Is er een helderziende in de zaal toevallig? Jullie nog plannen dit weekend?
Mijn missie voor dit weekend is trouwens mijn stijltang terug vinden.. Zou toch zweren dat ik m heb en zoek er al de hele week naar! Is er een helderziende in de zaal toevallig? Jullie nog plannen dit weekend?
Gast- Gast
Vervelend dat je hem niet gevonden krijgt.
Mijn plannen zjn vanmiddag meeting met wat meiden van hier en verder niet heel veel meer
Mijn plannen zjn vanmiddag meeting met wat meiden van hier en verder niet heel veel meer
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Liva, wat jurkjes en 2 truien. Maar 1 knipper met je oog en alles is weg.
Jammer zeg! Dan zit je jezelf helemaal lekker te maken.. Bummer..
Nee dat is de enige dag dat ik hem thuis heb bij mij. De rest van de week werk en studeer ik.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik was L ittleMissSunshine
Aaaah! Begint je voornaam met een V?
Gast- Gast
Sorry, mijn glazen bol heb ik teveel gebruikt dus die is leeg
mijn planning is werken en de huishoudelijke dingen.. Die van jou?
Als je ook nog werkt en school kan ik me goed voorstellen dat je ook even uitgeblust bent zo aan het einde van de week.
Vind dit jurkje zo mooi. Ben alleen bang dat hij mij niet zo mooi staat als die meid die hem aan heeft.. Dus twijfel of ik hem wil bestellen of niet.
mijn planning is werken en de huishoudelijke dingen.. Die van jou?
Als je ook nog werkt en school kan ik me goed voorstellen dat je ook even uitgeblust bent zo aan het einde van de week.
Vind dit jurkje zo mooi. Ben alleen bang dat hij mij niet zo mooi staat als die meid die hem aan heeft.. Dus twijfel of ik hem wil bestellen of niet.
Gast- Gast
Liva schreef:Theedoosje schreef:Ik was L ittleMissSunshine
Ja... ken jij mij dan????
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Liva schreef:Theedoosje schreef:Ik was L ittleMissSunshine
Ja... ken jij mij dan????
Ja ik heb jou nog op msn gehad long time ago. Ik was Kersje/Leintie op het vorige forum. Ring a bell?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: