Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Vroeg moe zijn is vervelend. Ik ben van plan om woensdag met mijn moeder en mijn broertje naar een voorstelling van Hans Liberg te gaan, maar ik weet nu al dat ik dat helemaal niet ga volhouden...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh dat is wel leuk ! Balen dan dat je het ook niet volhoudt.
Ik kan eventueel wel wat rekken door red bull te drinken maar daar moet je ook van houden en weet niet of het bij jou ook werkt.
Ik kan eventueel wel wat rekken door red bull te drinken maar daar moet je ook van houden en weet niet of het bij jou ook werkt.
Gast- Gast
Ik heb nog niets gevonden wat werkt. Ik hoop dat het beter gaat als ik mijn AD helemaal heb afgebouwd.
Lotus- Ratel
Het is wel erger geworden toen ik ermee begon, dus ik hoop dat het voor een groot deel daarmee samenhangt.
Lotus- Ratel
Nee, ik ben anderhalve week geleden begonnen met afbouwen en ik mag nu stoppen wanneer ik wil. Tot nu toe gaat het zonder problemen, maar je schijnt pas na een paar weken echt iets te merken, dus dat vind ik nog wel spannend. Maar ik denk dat ik komende week helemaal stop. En dan moet ik maar afwachten hoe het gaat.
Lotus- Ratel
Goedemorgen dames,
Lotus, ik denk dat dit momenteel helemaal je ritme is. Kan me voorstellen dat je het liever wat uurtjes verschuift. Dat je een uur of 7 pas wakker wordt ofzo.
Ben je savonds echt zó moe dan dat je dingen niet meer vol houdt?
Lotus, ik denk dat dit momenteel helemaal je ritme is. Kan me voorstellen dat je het liever wat uurtjes verschuift. Dat je een uur of 7 pas wakker wordt ofzo.
Ben je savonds echt zó moe dan dat je dingen niet meer vol houdt?
Gast- Gast
Had een hele mooie bestelling uitgezocht bij h&m, kom ik bij de kassa, op 1 artikel alles al uitverkocht In 20 min tijd..
Gast- Gast
Ja, ik ben dan echt te moe om mijn ogen nog open te houden. Maar het stomme is ook dat het niet zoveel uitmaakt hoe vroeg ik wakker ben, ik ben s avonds meestal rond dezelfde tijd doodop. Ik ben gewoon een beetje raar, denk ik.
Lotus- Ratel
Dat is balen, Dolcis...
Lotus- Ratel
Je sport veel dat vraagt ook veel energie. En als je ook allemaal therapie erbij hebt en druk met jezelf bezig bent, dan is dat ook echt mega vermoeiend. Als ik druk in mijn hoofd ben, dan ben ik ook heel vroeg moe.
Dus zo raar ben je niet hoor
Gast- Gast
Lotus schreef:Nee, ik ben anderhalve week geleden begonnen met afbouwen en ik mag nu stoppen wanneer ik wil. Tot nu toe gaat het zonder problemen, maar je schijnt pas na een paar weken echt iets te merken, dus dat vind ik nog wel spannend. Maar ik denk dat ik komende week helemaal stop. En dan moet ik maar afwachten hoe het gaat.
Oh wel fijn dat je mag stoppen lijkt mij. En het lijkt mij ook spannend hoe het nou echt zal zijn zonder.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Had een hele mooie bestelling uitgezocht bij h&m, kom ik bij de kassa, op 1 artikel alles al uitverkocht In 20 min tijd..
Ooh dat is balen zeg
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Je sport veel dat vraagt ook veel energie. En als je ook allemaal therapie erbij hebt en druk met jezelf bezig bent, dan is dat ook echt mega vermoeiend. Als ik druk in mijn hoofd ben, dan ben ik ook heel vroeg moe.
Daar heb je ook wel gelijk in. Dankjewel.
Lotus- Ratel
Ik ga maar eens even achter mijn laptop vandaan. Even wat andere dingen doen. Tot later!
Lotus- Ratel
Goedemorgen! Kom hier ook eens kijken op de vroege morgen .
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Theedoosje, ja
Goedemorgen Limburg85
Je klinkt heel vrolijk klopt dat?
Gast- Gast
De was roept me! Heb er alleen niet zoveel zin in om hem te doen..
Theedoosje, ik ben ook best wel vrolijk ja Maar ben smorgens vaak wel actief. Rond een uur of 2 kak ik wat in, als ik dan even een half uurtje lig dan ben ik erna weer hartstikke fit.
Theedoosje, ik ben ook best wel vrolijk ja Maar ben smorgens vaak wel actief. Rond een uur of 2 kak ik wat in, als ik dan even een half uurtje lig dan ben ik erna weer hartstikke fit.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: