Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Oooooooow heeeeeeeeeeeeej whaha. Dat kwartje was bij mij nog niet gevallen Maar wat leuk joh!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Sorry, mijn glazen bol heb ik teveel gebruikt dus die is leeg
mijn planning is werken en de huishoudelijke dingen.. Die van jou?
Als je ook nog werkt en school kan ik me goed voorstellen dat je ook even uitgeblust bent zo aan het einde van de week.
Vind dit jurkje zo mooi. Ben alleen bang dat hij mij niet zo mooi staat als die meid die hem aan heeft.. Dus twijfel of ik hem wil bestellen of niet.
Die is leuk! Die kan jij toch wel hebben?
Ik moet in ieder geval boodschappen doen en leren want woensdag een herkansing. Verder zie ik het wel. Studeerde jij niet ook nog? Of vergis ik me weer?
Gast- Gast
Yup ik ben nog bezig met een opleiding Je zit wel goed In Juli krijg ik mijn diploma. Ik ga er namelijk gewoon vanuit dat ik hem haal. Opleiding gaat me wel goed af. Gelukkig.
Herkansing? Jij moet volgens mij nog heel lang naar school Valt het een beetje goed te combineren?
Herkansing? Jij moet volgens mij nog heel lang naar school Valt het een beetje goed te combineren?
Gast- Gast
Dolcis, goed bezig! Lekker joh, bijna klaar! Ja ik moet nog wel even hahaha. Die 10 jaar termijn van de DUO haal ik wel Ga je straks meteen werken?
Theedoosje, grappig hoe is het met jou?
Theedoosje, grappig hoe is het met jou?
Gast- Gast
Ja goed. Ben alweer ruim 5 jaar samen met mijn vriend, heb het naar mijn zin op mijn werk waar onlangs mijn contract verhoogd is dus ja voel mij prima
Gast- Gast
Over het terug betalen van je studiegeld bedoel je met die 10 jaar? Ik kreeg in jan. een brief dat ik moest gaan terug betalen. Maar ik behaal in juli mijn diploma, dus heb toen uitstel gekregen. Het was bij hun niet eens bekend dat ik bezig was met mijn opleiding.
Ik blijf gewoon aan het werk op mijn werkplek. Ik was daar al aangenomen voor 11 uur per week. Niet erg veel uurtjes maar in elk geval wel wat. En kan altijd wel extra werken. Mijn werkgever betaald mijn opleiding en alles wat erbij hoort, dus ik ben dan verplicht om 36 maanden in dienst te blijven. Dit vind ik niet zo'n heel groot probleem eigenlijk haha!
Ik blijf gewoon aan het werk op mijn werkplek. Ik was daar al aangenomen voor 11 uur per week. Niet erg veel uurtjes maar in elk geval wel wat. En kan altijd wel extra werken. Mijn werkgever betaald mijn opleiding en alles wat erbij hoort, dus ik ben dan verplicht om 36 maanden in dienst te blijven. Dit vind ik niet zo'n heel groot probleem eigenlijk haha!
Gast- Gast
Heb de bovenverdieping al lekker schoon, ramen open. Lekker fris boven dus Heerlijk!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Over het terug betalen van je studiegeld bedoel je met die 10 jaar? Ik kreeg in jan. een brief dat ik moest gaan terug betalen. Maar ik behaal in juli mijn diploma, dus heb toen uitstel gekregen. Het was bij hun niet eens bekend dat ik bezig was met mijn opleiding.
Nee, ideaal! Lekker joh! Een beetje garantie kan geen kwaad . Ja ik bedoel de 10 jaar termijn waarin je een diploma moet halen, omdat je anders je hele prestatiebeurs etc moet terug betalen. Ik heb nog 5 jaar te gaan .
Theedoosje, fijn dat het goed met je gaat!
Nou, ik sleur mezelf mijn bed zo maar eens uit. Net de nieuwste aflevering van Grey's Anatomy gekeken. Jammer dat ik nu weer een week moet wachten...
Gast- Gast
Goeiesmoggels!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Stroooooooooooooo
Lejow- Lady Post-a-lot
Goedemorgen allen
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Theedoosje schreef:flauwwwwwwwwwwww
(en nee kom niet aan met zout )
Peper??
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Theedoosje schreef:flauwwwwwwwwwwww
(en nee kom niet aan met zout )
Peper??
Gast- Gast
Blegh.. ik moet boodschappen gaan doen, maar voel me gewoon nog steeds niet goed..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het gelukkig nooit zo erg, maar het idee op dit moment dat ik me aan moet kleden en me erheen moet slepen is iets minder haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Hoihoi,
Gezellig het dagtopic.
Vervelend is dat he als je de deur uit moet en je bent niet fit!
DAt vind ik ook nooit fijn!
Ik ga me geestelijk maar eens voor bereiden op 2 nachtdiensten, na vanochtend te hebben gwerkt
Gezellig het dagtopic.
Vervelend is dat he als je de deur uit moet en je bent niet fit!
DAt vind ik ook nooit fijn!
Ik ga me geestelijk maar eens voor bereiden op 2 nachtdiensten, na vanochtend te hebben gwerkt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Balen SB Lijkt me erg vermoeiend!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Succes Lejow en SB!
Ik heb net twee uur gesport, maar niet echt heel actief. Heb body balance en zumba gedaan en dat kostte me nauwelijks inspanning. Als mijn moeder niet mee was geweest, was ik daarna nog gaan fitnessen, maar dat kon nu niet... Nu heb ik het gevoel dat ik niets heb gedaan.
Ik heb net twee uur gesport, maar niet echt heel actief. Heb body balance en zumba gedaan en dat kostte me nauwelijks inspanning. Als mijn moeder niet mee was geweest, was ik daarna nog gaan fitnessen, maar dat kon nu niet... Nu heb ik het gevoel dat ik niets heb gedaan.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik twijfel of ik eerder naar de stad ga (nog voor de meeting) om nog naar een winkel te gaan waarvan ik een cadeaupas heb. Heb eigenlijk niet zo'n zin, maar ja als ik daar dan toch in de buurt ben...
Gast- Gast
Tja, dat zul je toch echt zelf moeten beslissen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: