Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb nul plannen. Lekker bankhangen, ben zo moe.
Theedoosje; was jij daarvoor V.eertjuh?
Theedoosje; was jij daarvoor V.eertjuh?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Laatst stond mijn vriend met twee meiden in de lift. Zegt de een tegen de ander: "Sjees, deze weer is echt raar, ik zweer'. Eh? Waarom praten mensen zo? Gewoon meiden van boven de 20 die al werken... Ik vind het maar raar.
Gast- Gast
sorryPurple schreef:Haha, en dat vind ik dan weer jammer.Sannie89 schreef:. wreed irritant!
Laatst aangepast door Sannie89 op za 12 feb 2011 - 6:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ah
Ja twijfelde eerst ook of ik wel weer "bekend"wilde worden. Maar vind het nu erg gezellig dus vind ik het niet zo erg
Gast- Gast
Ik zit dit nummer te luisteren en word helemaal blij . We draaide dit nummer elke keer aan het einde van een roadtrip door Namibie onderweg naar onze volgende bestemming (sommige autoreizen duurde 8 uur over onverharde wegen). Nu wil ik weer!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zusje van Bert schreef:Ah
Ja twijfelde eerst ook of ik wel weer "bekend"wilde worden. Maar vind het nu erg gezellig dus vind ik het niet zo erg
Het maakt toch ook weinig uit naar mijn idee. Tenzij je bekende meelezers hebben die geen goede intenties hebben als je hier echt je ei kwijt wilt met persoonlijke zaken... Gezellig dat je ook mee bent gekomen!
Gast- Gast
David Guetta is idd erg leuk!
Ik wil héél graag nog een keer naar don diablo. die was 2 jaar geleden in rimini echt super goed! alleen hij komt steeds niet hier in de buurt:( Vorig jaar wel een keertje, maar toen had ik net een slaapdienst die ik niet kon ruilen.. grmbl
Ik wil héél graag nog een keer naar don diablo. die was 2 jaar geleden in rimini echt super goed! alleen hij komt steeds niet hier in de buurt:( Vorig jaar wel een keertje, maar toen had ik net een slaapdienst die ik niet kon ruilen.. grmbl
Gast- Gast
Nou ja ik had het idee dat ik dan wat anoniemer wat kon plaatsen als ik wilde, snap je?
Maar dank je wel! Ik vind het nu ook erg leuk
Maar dank je wel! Ik vind het nu ook erg leuk
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ja dat snap ik . Kun je altijd nog het biechttopic gebruiken haha .
haha jaa dat bedacht ik mij dus ook
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik weet ook nog steeds niet wie Purple is, geloof ik..
Ik ook niet.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ik weet ook nog steeds niet wie Purple is, geloof ik..
Ik ook niet.
repelsteeltje:) sorry ik word een beetje flauw
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik weet ook nog steeds niet wie Purple is, geloof ik..
Niemand toch. Het is haar al een miljoen keer gevraagd en ze zegt het niet. Lijkt me dus vrij nutteloos om het nog een keer te vragen .
Gast- Gast
Dat wist ik niet ZvB voor mij vraag, maar nu zal ik het ook niet meer vragen
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ik weet ook nog steeds niet wie Purple is, geloof ik..
Niemand toch. Het is haar al een miljoen keer gevraagd en ze zegt het niet. Lijkt me dus vrij nutteloos om het nog een keer te vragen .
Dat weet ik niet.. Ik weet dat het wel eens eerder gevraagd is, maar ik lees daarna de antwoorden ook niet altijd.. Maargoed, antwoord is er niet geweest dus..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Ik weet ook nog steeds niet wie Purple is, geloof ik..
Dat weet ik niet.. Ik weet dat het wel eens eerder gevraagd is, maar ik lees daarna de antwoorden ook niet altijd.. Maargoed, antwoord is er niet geweest dus..
maar volgens mij had ze het helemaal in het begin wel gezegd, maar ben het vergeten
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Een hele goedenavond dames! Hoe is het hier? Jullie hebben weer stevig gekletst sinds gisteren.
We hebben gisteren nog fijn film gekeken en geknuffeld. Vanmorgen samen in huis gerommeld & geluncht en ik kom net thuis van een middag met een vriendin in de stad. Was érg gezellig, lekker bij zitten kletsen en wat zitten drinken samen. En toen ik thuis kwam had mijn vriend het hele huis van onder tot boven schoongemaakt, opgeruimd en het is helemaal fris & fruitig hier. Hoe fijn! Want ik was er niet aan toe gekomen, en volgende week ook niet echt, dus erg fijn dat hij het heeft gedaan en zelfs eten voor mij heeft klaargezet voor zo meteen, want hij is weg.
We hebben gisteren nog fijn film gekeken en geknuffeld. Vanmorgen samen in huis gerommeld & geluncht en ik kom net thuis van een middag met een vriendin in de stad. Was érg gezellig, lekker bij zitten kletsen en wat zitten drinken samen. En toen ik thuis kwam had mijn vriend het hele huis van onder tot boven schoongemaakt, opgeruimd en het is helemaal fris & fruitig hier. Hoe fijn! Want ik was er niet aan toe gekomen, en volgende week ook niet echt, dus erg fijn dat hij het heeft gedaan en zelfs eten voor mij heeft klaargezet voor zo meteen, want hij is weg.
Gast- Gast
Ik ben er ook weer. Ben alleen thuis deze avond.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik las dat de meeting leuk was vandaag. Wat fijn!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: