Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Jordana,
als jij de ander was, zou je dan willen dat je partner bij jou bleef 'bij gebrek aan beter' en ' uit angst voor de toekomst' .....??
Nee absoluut niet. Ik weet dat ik dat nou wel bij hem doe
(niet lullig bedoelt maar komt echt met reacties waar ik soms gewoon geen antwoord op heb omdat ik daar nog niet aangedacht heb)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Even snel, hier alles oké. Hij kwam thuis, hele tijd gepraat, hij gaf zelf ook al sorry aan en goed gepraat. De opmerking die hij had gemaakt had hij gemeend en bedoelde hij niet sarcastisch, maar door mijn woede had ik het zo opgevat. Hebben het in ieder geval uit gesproken en over wat zaken gehad, en het is helemaal prima hier Hij vroeg zelfs of ik wat later weg wilde gaan morgen zodat we in ieder geval nog samen kunnen lunchen, erg lief dus
Gast- Gast
Jordana schreef:
Is het erg dat ik zeg dat ik het nou gewoon helemaal niet meer weet.
Eigenlijk is dat gewoon doodnormaal. Maar je moet wel voor jezelf bepalen waar jouw grenzen liggen. En volgens mij ben je al over jouw eigen grenzen gegaan. Dus ook al weet je het nu niet, denk er goed overna. Maar dat weet je zelf ook wel, en dat hoef ik jou niet te vertellen.
Gast- Gast
Ja heel fijn, want hebben gewoon eerlijk en open kunnen praten samen, en dat is erg fijn altijd. Daarna heel veel over mijn werk kunnen vertellen hoe ik het had ervaren e.d. en hij was 1 en al oor (gemeend)...
Nu zitten we film te kijken, dus ik ben er weer vandoor (al vallen mijn ogen dicht eigenlijk haha...).
Nu zitten we film te kijken, dus ik ben er weer vandoor (al vallen mijn ogen dicht eigenlijk haha...).
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana schreef:
Eigenlijk is dat gewoon doodnormaal. Maar je moet wel voor jezelf bepalen waar jouw grenzen liggen. En volgens mij ben je al over jouw eigen grenzen gegaan. Dus ook al weet je het nu niet, denk er goed overna. Maar dat weet je zelf ook wel, en dat hoef ik jou niet te vertellen.
Nee dat weet ik.
Ga ik even dramatisch doen waarom woon je nou zover?
Jordana- Ratel
Isabella: Ik ben echt blij dat het weer goed is tussen jullie. Geniet van de film.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:ABE schreef:Jordana schreef:
Nee dat weet ik.
Ga ik even dramatisch doen waarom woon je nou zover?
De schuld van mijn overgrootouders. Overgrootopa moest zonodig naar het noorden voor een betere baan bij de politie, nam opa en zijn zus mee, en opa kreeg hier een vrouw en vier kinderen. Het is allemaal hun schuld.
(Familienaam komt enkel voor in Rotterdam e.o en daar komt overgrootvader ook vandaan. )
Gast- Gast
Had je dichterbij gewoont en had ik effe bij je kunnen uithuilen En was ik steeds makkelijker op en neer gereden als dan nou.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Had je dichterbij gewoont en had ik effe bij je kunnen uithuilen En was ik steeds makkelijker op en neer gereden als dan nou.
Gast- Gast
Jordana schreef:Had je dichterbij gewoont en had ik effe bij je kunnen uithuilen En was ik steeds makkelijker op en neer gereden als dan nou.
I know, maar dat zegt niet dat je niet mag langskomen. Maar dat weet je ook al jaren. Ik ben helaas nooit meer in het mooie Brabo, maar goed.... Km's zijn ook te overbruggen natuurlijk...
*Verplaatst zich nu naar het nachtcafé*
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat is het hier nog rustig...
Lotus- Ratel
Waarom ben jij al wakker?
Lotus- Ratel
Omdat ik niet meer kon slapen nadat mijn vriend naar bed ging. Hij kon niet slapen en is pas tegen uur of 5 of zo naar bed gegaan. Heb nog wel in bed gelegen maar slapen ging niet meer
Gast- Gast
Oh, dat is balen...
Lotus- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: