Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Carola589 schreef:Lijkt mij ook best wel eng hoor, maar zou het wel ooit willen.Sannie89 schreef:Ben je vaker naar een meeting geweest?
Lijkt me best eng?
Ja, t kan natuurlijk erg leuk zijn! maar zou dan diegene met wie je afspreekt toch wel wat beter willen kennen?
wat vinden jullie vriendjes (als je die hebt hoor) eigenlijk ervan dat je op t forum zit.. de mijne maar onzin:P
Gast- Gast
Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
hahaha oke:) jij hebt goede ervaringen, das fijn!!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
Ja, ik ben echt al naar heel veel meetings geweest
- wokken in utrecht
- wokken in rotterdam
- bowlen en uit eten in scheveningen
- taarten maken in utrecht
- sinterklaas meetings
- zomaar meetings
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
- wokken in utrecht
- wokken in rotterdam
- sinterklaas meetings
- zomaar meetings
zooo dat zijn er veel!!
@ donna.. waarom niet?
Gast- Gast
Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
Je heb eerder een meeting gehad oa met Lejow
Maar meetings zijn leuk idd! Niet dat ik vaak een meeting heb hoor Moet zeggen dat ik het wel een beetje spannend vond omdat ik niemand nog irl kende. Maar tot nu toe is het altjd meegevallen.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
Maar meetings zijn leuk idd! Niet dat ik vaak een meeting heb hoor Moet zeggen dat ik het wel een beetje spannend vond omdat ik niemand nog irl kende. Maar tot nu toe is het altjd meegevallen.
Wie heeft gemeet met mij?
Ik weet het echt niet meer wie bij al die meetings aanwezig zijn geweest...
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat mijn vriend ervan vindt?
Ach.. ik moet het zelf weten, hij heeft er niets mee!
Ach.. ik moet het zelf weten, hij heeft er niets mee!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Lejow schreef:Theedoosje schreef:Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
Wie heeft gemeet met mij?
Ik weet het echt niet meer wie bij al die meetings aanwezig zijn geweest...
theedoosje:P
Gast- Gast
Pff.. Ja waarom wel eigenlijk?Sannie89 schreef:
@ donna.. waarom niet?
Ik zit niet op het forum als we samen zijn, sowieso niet achter de pc dan..
Gast- Gast
Oow ik bedoelde met mij ja Lejow
En mijn vriend vind het prima dat iik hier ben en afspreek.
En mijn vriend vind het prima dat iik hier ben en afspreek.
Gast- Gast
@ donna.. nee dat doe ik ook (nog) niet, of eventjes snel.
Maar heb het er wel eens met hem over.. alleen hij vind t meer onzin omdat hij vind dat ik genoeg vriendinnen heb en ik niet mn hele ziel moet bloot leggen, uitgelegd dat het daarom ook niet de bedoeling is;).. dus nu maar zo benoemd van lekker kletsen met andere meiden over boer zoekt vrouw etc. dus vrij onschuldig en dat snapte die beter
Maar heb het er wel eens met hem over.. alleen hij vind t meer onzin omdat hij vind dat ik genoeg vriendinnen heb en ik niet mn hele ziel moet bloot leggen, uitgelegd dat het daarom ook niet de bedoeling is;).. dus nu maar zo benoemd van lekker kletsen met andere meiden over boer zoekt vrouw etc. dus vrij onschuldig en dat snapte die beter
Gast- Gast
Jaa zo, dat denkt mijn moeder ook, dat we het over make-up en tv-programma`s enzo hebben haha..
Maar het is tussen mij en m`n vriend nooit ter sprake gekomen eigenlijk.. En ik ben er terughoudend in.. Heb ooit een keer een gewone vriend verteld dat ik op een forum zit. Nou toen kreeg ik me toch een sneue reactie..
Maar het is tussen mij en m`n vriend nooit ter sprake gekomen eigenlijk.. En ik ben er terughoudend in.. Heb ooit een keer een gewone vriend verteld dat ik op een forum zit. Nou toen kreeg ik me toch een sneue reactie..
Gast- Gast
Wat voor reactie Donnaa of wil je dat niet zeggen?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
haha ja, daar ben ik ook altijd wel 'bang' voor hoor. toevallig vd week op school er wel over gehad, aangezien ik hier een klasgenootje tegen ben gekomen haha. Dus vertelde het ook tegen een klasgenoot waar ik ook prive mee omga en die reageerde heel normaal
Gast- Gast
Nouja.. Het kwam er op neer dat het sneu was om je tijd zo te besteden en dat je je hele leven erop zet is onzin (ik had helemaal niet eens gezegd wat ik erop zette) etc. Geen leven dus, als je op een forum zit..Carola589 schreef:Wat voor reactie Donnaa of wil je dat niet zeggen?
Gast- Gast
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Lejow schreef:Meeting zijn nie eeeeeeeeeeeeng
Meetings zijn gezellig!
- wokken in utrecht
- wokken in rotterdam
- sinterklaas meetings
- zomaar meetings
Dat je het nog kunt opnoemen .
Ik was ook bij
Wokken in Rotterdam
Bowlen en eten in Scheveningen
Sinterklaasmeeting
Strandmeeting Scheveningen
Cake Sunday
Uiteten in Utrecht
Zomaar meetings
Uiteten in Den Haag
Ik zou gisteravond gaan bowlen maar ben uiteindelijk niet meer geweest. Mss leuk om weer eens te doen?
Voor mijn gevoel ben ik echt al bij ontelbaar veel meetings geweest trouwens... Zou ze echt niet allemaal meer kunnen opnoemen. Ook niet het aantal forummers dat ik irl heb ontmoet haha.
Gast- Gast
Oh die heb ik ook zovaak gehoord. Zo'n dooddoener..
Mijn vriend weet dat ik hier zit, en vraagt er vaak naar, als ik weer eens hardop zit te lachen ofzo.
Serieus, theedoosje, bij welke meeting ben jij geweest dan?
Mijn vriend weet dat ik hier zit, en vraagt er vaak naar, als ik weer eens hardop zit te lachen ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh die heb ik ook zovaak gehoord. Zo'n dooddoener..
Met magicwoman en horus..ring a bell?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nouja.. Het kwam er op neer dat het sneu was om je tijd zo te besteden en dat je je hele leven erop zet is onzin (ik had helemaal niet eens gezegd wat ik erop zette) etc. Geen leven dus, als je op een forum zit..Carola589 schreef:Wat voor reactie Donnaa of wil je dat niet zeggen?
Nooit een dergelijke reactie gehad gelukkig haha. Mijn moeder vond het juist leuk. Toen ik naar mijn eerste meeting ging vond ze dat ook zelfs leuk LOL. Bij ons thuis is het dus geen geheim maar ze zijn niet zo dat ze dan gaan kijken wat ik hier allemaal schrijf. Ze hebben privacy nogal hoog staan haha. Maar goed, dan nog schrijf ik hier niet heel veel spannends volgens mij. Veel vrienden van mij weten het ook maar spreken de taal niet om te kunnen kijken . En de Nederlandse vriendinnen die het weten hebben er ook niet echt een mening over. Ze weten dat ik een sociaal leven heb en soms vinden ze de verhalen ook leuk die ik over hier vertel (zoals meetings of rellen ). Mijn vriend wist het ook vrij snel. Hij is zelf ook een forummer (niet hier haha) .
Gast- Gast
mijn vriend weet het, zit ook gewoon te forummen waar hij bij zit. Hij vind het niet erg, zit zelf ook op een forum, dus dat scheelt al
Wel stom Donnaa dat je zo'n reactie heb gekregen.
Wel stom Donnaa dat je zo'n reactie heb gekregen.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Mijn vriend zit op een autoforum, maar meer voor informatie/vragen stellen dan echt om te praten zeg maar..
Gast- Gast
Jaa mijn moeder ook hoor en ze vindt het ook leuk als ik naar meetings ga enzo..Zusje van Bert schreef:
Nooit een dergelijke reactie gehad gelukkig haha. Mijn moeder vond het juist leuk. Toen ik naar mijn eerste meeting ging vond ze dat ook zelfs leuk LOL. Bij ons thuis is het dus geen geheim maar ze zijn niet zo dat ze dan gaan kijken wat ik hier allemaal schrijf. Ze hebben privacy nogal hoog staan haha. Maar goed, dan nog schrijf ik hier niet heel veel spannends volgens mij. Veel vrienden van mij weten het ook maar spreken de taal niet om te kunnen kijken . En de Nederlandse vriendinnen die het weten hebben er ook niet echt een mening over. Ze weten dat ik een sociaal leven heb en soms vinden ze de verhalen ook leuk die ik over hier vertel (zoals meetings of rellen ). Mijn vriend wist het ook vrij snel. Hij is zelf ook een forummer (niet hier haha) .
Gast- Gast
ja thuis weten ze het wel en vinden ze het prima:)
Vind het alleen best irritant als ze meekijken (doet mn zusje) vooral als je in het dagcafe zit en er staat een levensgrote penis in haha, leek me niet slim dat ze dat zag. krijgt ze beetje rare ideeen bij mij
@ donna. zie dat jij ook cityville speelt? ik zoek (bijna wanhopig) nog buren, jij ook?
Vind het alleen best irritant als ze meekijken (doet mn zusje) vooral als je in het dagcafe zit en er staat een levensgrote penis in haha, leek me niet slim dat ze dat zag. krijgt ze beetje rare ideeen bij mij
@ donna. zie dat jij ook cityville speelt? ik zoek (bijna wanhopig) nog buren, jij ook?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lejow schreef:Oh die heb ik ook zovaak gehoord. Zo'n dooddoener..
Met magicwoman en horus..ring a bell?
Nee...
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: