Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Fijne avond Isabella!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
fijne avond Isabella!
Ik ga ook maar is eten..
Heb gelukkig wel al wat gedaan voor mn scriptie vanavond weer verder....
Ik ga ook maar is eten..
Heb gelukkig wel al wat gedaan voor mn scriptie vanavond weer verder....
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Wat zal ik eens gaan eten.....
lasagne verder kom ik vandaag niet, moet nog boodschappen doen. maar zit te googlen hoe ik zelf (makkelijk en snel) saus kan maken
Gast- Gast
Maar, lieve Lotus, hoe dóe je dat?
Het tijdelijk accepteren hoe het nu gaat, bedoel ik?
@ Dolores: Ik kan dat ook niet altijd. En ik heb er even over moeten nadenken hoe je dat eigenlijk doet. Het heeft iets te maken met je niet verzetten tegen hoe het is, omdat het toch al zo is. Wat niet wil zeggen dat het niet vervelend is. Die gevoelens en gedachten over hoe naar het is, die zijn er ook en die kun je er ook laten zijn. Je kunt er van een afstandje naar kijken en alleen maar constateren dat de situatie rot is en dat je daar gevoelens en gedachten bij hebt. En vanuit die acceptatie ontstaat er dan weer ruimte om er eventueel iets aan te gaan veranderen. (lang leve mindfulness en DGT)
Het tijdelijk accepteren hoe het nu gaat, bedoel ik?
@ Dolores: Ik kan dat ook niet altijd. En ik heb er even over moeten nadenken hoe je dat eigenlijk doet. Het heeft iets te maken met je niet verzetten tegen hoe het is, omdat het toch al zo is. Wat niet wil zeggen dat het niet vervelend is. Die gevoelens en gedachten over hoe naar het is, die zijn er ook en die kun je er ook laten zijn. Je kunt er van een afstandje naar kijken en alleen maar constateren dat de situatie rot is en dat je daar gevoelens en gedachten bij hebt. En vanuit die acceptatie ontstaat er dan weer ruimte om er eventueel iets aan te gaan veranderen. (lang leve mindfulness en DGT)
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Whaaaa weer weekend. Maar 2 dagen gewerkt deze week, het leek een eeuwigheid.
Ruzies, gesprekken, gezeik, gesprekken en nu gaat goed. Tenminste, dat is de bedoeling.
Dus tijd voor ontspanning!
Ruzies, gesprekken, gezeik, gesprekken en nu gaat goed. Tenminste, dat is de bedoeling.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Whaaaa weer weekend. Maar 2 dagen gewerkt deze week, het leek een eeuwigheid.
Wilde al zeggen, lekker 2 daagjes, maar ze voelde als 5?
Wat vervelend zeg, waarover gingen de ruzies?
Gast- Gast
Sannie89 schreef:M_as schreef:Whaaaa weer weekend. Maar 2 dagen gewerkt deze week, het leek een eeuwigheid.
Wilde al zeggen, lekker 2 daagjes, maar ze voelde als 5?
Wat vervelend zeg, waarover gingen de ruzies?
Beetje lang verhaal, maar om het kort te houden:
Sinds vorig jaar een nieuw meisje bij mij op de afdeling aan het werk. Die compleet haar eigen plan trekt.
Je legt iets uit en vervolgens doet ze gewoon iets heel anders. Dingen die belangrijk zijn laat ze staan, wat niet
belangrijk is (en soms leuker) doet ze wél. Paar keer wat van gezegd; kon tegen de muur praten of ik kreeg
een onwijs grote mond.
Toen bleek dat ze tussen alle collega's zat te stoken en dingen rond vertelde over anderen die niet waar waren.
De bedrijfleidster deed niets als we wat zeiden, want het zijn kennissen van elkaar. Gisteren zat het me zo hoog dat ik naar de directeur ben gestapt. Als het goed is, is nu alles opgelost...
M_as- Prater
Jeetje das best heftig als je naar de directeur moet stappen!
De bedrijfsleidster is dan ook niet erg objectief (wat je in zon functie dan toch moet zijn denk ik?)
Wat gaat de directeur er aan doen?
De bedrijfsleidster is dan ook niet erg objectief (wat je in zon functie dan toch moet zijn denk ik?)
Gast- Gast
Ik moet nog eten. Ik heb honger.
Lotus- Ratel
Hoi Anousch, welkom terug. wat heb je gegeten?
Ik moet ook nog eten (en boodschappen doen) maar vriendje is pas rond 7 a 8 uur klaar dus ga rond half 7 boodschappen doen en dan alvast naar hem om te koken.
Ik moet ook nog eten (en boodschappen doen) maar vriendje is pas rond 7 a 8 uur klaar dus ga rond half 7 boodschappen doen en dan alvast naar hem om te koken.
Laatst aangepast door Sannie89 op vr 11 feb 2011 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Hoi Anousch, welkom terug. wat heb je gegeten?
Dankje!
Ik heb een tosti gemaakt en groentesoep!
Gast- Gast
Ik ga er vandoor. Ga maar even gezellig doen thuis en niet de hele avond achter de laptop zitten. Fijne avond!
Lotus- Ratel
Sannie89 schreef:Jeetje das best heftig als je naar de directeur moet stappen!
Klopt, ik kon ff niets anders bedenken.
Nou er zijn vandaag gesprekken geweest. Ze moest haar houding naar anderen toe verbeteren en
haar werkhouding. Ze zien het even aan en anders worden er maatregelen genomen. Dit werkt
negatief in het team.
M_as- Prater
wel netjes dat hij het zo serieus opneemt.
zo hey, de buurman zet even muziek op
zo hey, de buurman zet even muziek op
Gast- Gast
Haallllooo,
Ik meld met ook weer eens. Kantoor is al helemaal leeg behalve ik
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Haallllooo,
Harde werker
M_as- Prater
Hallo allemaal!
WEEEEEKEND. Heerlijk. Ben er wel aan toe :-). Ik moet ook nog eten; ben bami aan het maken. Na het eten misschien een begin maken aan het schuren van mijn bed (ga hem wit maken) en anders plof ik op de bank.
WEEEEEKEND. Heerlijk. Ben er wel aan toe :-). Ik moet ook nog eten; ben bami aan het maken. Na het eten misschien een begin maken aan het schuren van mijn bed (ga hem wit maken) en anders plof ik op de bank.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Nee hoor valt wee Was vandaag rustig
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Wanneer mag jij stoppen? Lijkt me saai alleen op het kantoor. Al kun je dan wel lekker op het forum natuurlijk.Jordana schreef:Haallllooo,
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Jordana schreef:Nee hoor valt wee Was vandaag rustig
Oh oke, dat kan natuurlijk ook. Nooit zeggen he, altijd zeggen dat je hard werkt :face:
M_as- Prater
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: