Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Weet je Jordana,
uiteindelijk gaat het om jou.
Kán hij jou gaan behandelen als geliefde? Want ik denk dat jij wat dat betreft best weet wat je wilt, wat we waarschijnlijk bijna allemaal willen (behalve mijnes... ) namelijk iemand die bijna zn gebit verliest als jij in beeld komt.
Je wilt passie, liefde, warmte en dat soort dingen.
Maar, je kent hem ook, je weet na een tijd hoe iemand is. Wat als dit wat hij nu geeft, alles is wat hij heeft te bieden? Kun je daar dan 'genoegen' mee nemen?
uiteindelijk gaat het om jou.
Kán hij jou gaan behandelen als geliefde? Want ik denk dat jij wat dat betreft best weet wat je wilt, wat we waarschijnlijk bijna allemaal willen (behalve mijnes... ) namelijk iemand die bijna zn gebit verliest als jij in beeld komt.
Je wilt passie, liefde, warmte en dat soort dingen.
Maar, je kent hem ook, je weet na een tijd hoe iemand is. Wat als dit wat hij nu geeft, alles is wat hij heeft te bieden? Kun je daar dan 'genoegen' mee nemen?
Gast- Gast
Wijze woorden van Merai, wil ik mij graag bij aan sluiten.
Ik denk dat soms houden van niet genoeg is, zelfs niet als je wel bij hem wil zijn, soms is er gewoon meer nodig.. Ik hoop voor je dat je voor jezelf kan kiezen!
Ik denk dat soms houden van niet genoeg is, zelfs niet als je wel bij hem wil zijn, soms is er gewoon meer nodig.. Ik hoop voor je dat je voor jezelf kan kiezen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Niet qouten dit stuk.
Ik heb dan het gevoel dat ik faal. Dat ik niet leuk genoeg ben voor een toekomst mee te kijken.
Ik kijk zelf al wel voor een ander huisje maar toch voelt dat ook niet goed.
Ik heb niet zoveel vriendinnen en de vrienden die ik heb zijn gezamelijke vrienden dus ik vraag me af of ik dan nog wel mensen zou zal houden waar ik terug op kan vallen als het niet goed gaat.
Bij mijn ouders terug gaan wonen wil ik niet,Ik wil dan een plaats voor mijzelf.
Want het is zo als ik in huis rond kijkt zijn het veel spullen van ons zelf. Of het zijn spullen van hem en een beetje spullen van mijzelf.
Ik ben bang dat ik dan uiteindelijk met hangende pootjes terug naar hem ga omdat ik dan weer iemand heb.
Of ik stort me vol weer bij iemand anders in zijn armen.
Ik heb dan het gevoel dat ik faal. Dat ik niet leuk genoeg ben voor een toekomst mee te kijken.
Ik kijk zelf al wel voor een ander huisje maar toch voelt dat ook niet goed.
Ik heb niet zoveel vriendinnen en de vrienden die ik heb zijn gezamelijke vrienden dus ik vraag me af of ik dan nog wel mensen zou zal houden waar ik terug op kan vallen als het niet goed gaat.
Bij mijn ouders terug gaan wonen wil ik niet,Ik wil dan een plaats voor mijzelf.
Want het is zo als ik in huis rond kijkt zijn het veel spullen van ons zelf. Of het zijn spullen van hem en een beetje spullen van mijzelf.
Ik ben bang dat ik dan uiteindelijk met hangende pootjes terug naar hem ga omdat ik dan weer iemand heb.
Of ik stort me vol weer bij iemand anders in zijn armen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Echt lastige situatie.. Hoe lastig is het als verstand en gevoel ruzie hebben
Pfff, ik ben aan het oppassen, was in slaap gevallen...schaaaaaam.
Gast- Gast
Maar meisje toch, dat moet toch geen basis zijn? Je weet nooit hoe je leven gaat lopen en het is een keuze om onder de mensen te komen. Ik denk dat er zat manieren zijn om nieuwe mensen te ontmoeten en op "eigen benen" te gaan staan. Welke keuze je ook maakt, er zal altijd een punt komen waarop je terug wil, maar er zullen ook zat momenten zijn waarop je weet dat je een goede keuze gemaakt hebt!
Roze Roos- Ratel
Oow Reva, dat heb ik ook wel eens gehad! Kwamen die ouders thuis, lag ik te slapen....
Roze Roos- Ratel
Probeer die externe zaken even te parkeren. Het gaat nu over jou, over je vriend en over jullie relatie. Als dit de oorzaken van jouw twijfels zijn dan weet ik wel wat je moet doen: kiezen voor jezelf. Het is misschien niet de gemakkelijkste weg maar wel de beste (als je het mij vraagt).
Waar zie jij jezelf over tien jaar Jordana? Zijn vrienden, een huis en spullen dan belangrijk, of is het voor jou belangrijk dat je over tien jaar lekker in je vel zit (alleen of in een relatie)?
Waar zie jij jezelf over tien jaar Jordana? Zijn vrienden, een huis en spullen dan belangrijk, of is het voor jou belangrijk dat je over tien jaar lekker in je vel zit (alleen of in een relatie)?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik denk niet dat het een kwestie van falen is, Jordana, als je álles hebt geprobeerd.
In een liefdesrelatie wil je niet leven als broer en zus of iets van die strekking. Dat wil je gewoon niet....
Maar ik snap wel dat een stap zetten, die leidt naar onzekerheid, veel moeilijker is als gewoon blijven zitten waar je nu zit. Je weet nu wat je hebt, je weet niet wat je krijgt...
(maar wat als dat nu eens béter is??)
liefs...
en voor Reevstertje
In een liefdesrelatie wil je niet leven als broer en zus of iets van die strekking. Dat wil je gewoon niet....
Maar ik snap wel dat een stap zetten, die leidt naar onzekerheid, veel moeilijker is als gewoon blijven zitten waar je nu zit. Je weet nu wat je hebt, je weet niet wat je krijgt...
(maar wat als dat nu eens béter is??)
liefs...
en voor Reevstertje
Gast- Gast
Ik ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Reva schreef:Echt lastige situatie.. Hoe lastig is het als verstand en gevoel ruzie hebben
Ben ik heel raar als ik me afvraag wat daar erg aan is? Of liggen de kinderen nog niet in bed?
Lynn_- Kletskop
Ik ook! Eerst ff verschonen en dan lekker slapen! Slaap lekker allemaal!
Roze Roos- Ratel
Een relatie werkt soms gewoon niet (meer), dat heeft niets met falen te maken. Ook zonder hem kun je een leven opbouwen. Als ik je even kort mag samenvatten: Je blijft bij hem omdat je niet weet of je het alleen redt.
Maar niet of je het zonder hém redt, zolang je je dat zou afvragen snap ik je twijfel maar dat vraag je je allang niet meer af.
Edit: Sorry als het hard overkomt, ik bedoel het echt goed. Vind het alleen zo zonde dat zo'n jonge meid serieus overweegt om bij iemand te blijven omdat ze het niet gewend is om alleen te zijn. Jullie verdienen allebei beter.
Maar niet of je het zonder hém redt, zolang je je dat zou afvragen snap ik je twijfel maar dat vraag je je allang niet meer af.
Edit: Sorry als het hard overkomt, ik bedoel het echt goed. Vind het alleen zo zonde dat zo'n jonge meid serieus overweegt om bij iemand te blijven omdat ze het niet gewend is om alleen te zijn. Jullie verdienen allebei beter.
Laatst aangepast door Merai op vr 11 feb 2011 - 10:33; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Slaaaaap lekker!Chocolate Cookie schreef:Ik ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal!
Lynn_- Kletskop
Bang voor de toekomst (of sat nou gaat om woonruimte, de rest van je liefdesleven, je toekomst, je vriendengroep nu), mag echt niet de reden zijn om nu te blijven hangen. Dat is niet eerlijk, niet naar hem en niet naar jezelf.
Gast- Gast
Welterusten voor alle slapers!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Lynn_ schreef:
Ik wil me zelf over 10 jaar zien als een moeder van kinderen, die lekker in haar vel zit en trots op haar relatie en vriend/man is.
Ik kan wel sterk overkomen op het forum maar ik ben echt kei onzeker.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Voor iedereen die het nodig heeft:
Ik zit zelf in de after-vakantie-dip. Heb net even lekker zitten janken.
Ben ook nog steeds moe, dus ga zo maar mijn bedje opzoeken.
Ik zit zelf in de after-vakantie-dip. Heb net even lekker zitten janken.
Ben ook nog steeds moe, dus ga zo maar mijn bedje opzoeken.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Eens. Plus dat je daar later heel erg spijt van gaat krijgen.Reva schreef:Bang voor de toekomst (of sat nou gaat om woonruimte, de rest van je liefdesleven, je toekomst, je vriendengroep nu), mag echt niet de reden zijn om nu te blijven hangen. Dat is niet eerlijk, niet naar hem en niet naar jezelf.
Gast- Gast
Misschien een rare vraag maar zie jij het zitten om de komende 50 (?) jaar met hem je leven te delen? Voelt dat goed?
Laatst aangepast door Lynn_ op vr 11 feb 2011 - 10:36; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_- Kletskop
Ooo ja bah, after vakantie dips zijn NIET leuk. Ik heb dat ook altijd als ik op vakantie ben geweest. Back to real life...
Lynn_- Kletskop
Dolores schreef:en is hij de persoon met wie jij die dromen kunt verwezenlijken?
Ja, want heel zwart-wit gezegd kun je met vrijwel iedere man trouwen en kinderen krijgen. Daar is jouw vriend niet 'exclusief' in.
Lynn_- Kletskop
En de man die je ziet als de vader van je kinderen? Met het gevaar dat hij het gedrag wat hij naar jou toe uit, ook naar de kinderen uit. Of die kinderen opgroeien in een gezin waar de ouders zo met elkaar omgaan?
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: