Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wat lief dat je er naar vraagt Jordana! Gaat goed Inmiddels mag ik hem voorzichtig mijn vriendje noemen en dat is ergens wel gek maar wel erg leuk! Hoe is het met jou en je vriend dan? Heb meegelezen over je brief enzo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:is het een ongeschreven regel dat je, wanneer je samenwoont, je tegelijkertijd naar bed moet?
Hier niet. We proberen er geen gewoonte van te maken om het niet te doen omdat we al niet zoveel tijd samen hebben maar als ik echt moe ben (want dat is dan meestal het geval ) ga ik gewoon naar bed en kruipt hij er later bij.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker Aniet!
Bij ons is dat geen ongeschreven regel Smikkel. Ik weet niet hoe het bij de andere samenwoners is maar wij gaan bijna nooit tegelijkertijd naar bed.
Bij ons is dat geen ongeschreven regel Smikkel. Ik weet niet hoe het bij de andere samenwoners is maar wij gaan bijna nooit tegelijkertijd naar bed.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Wat leuk RR heeffft eeen vrienddddjjjuuuuhhhh (grapje hoor)
Ja zondag hebben we nog een gesprek over alles en kijken hoe het nou verder gaat.
Ja zondag hebben we nog een gesprek over alles en kijken hoe het nou verder gaat.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik woon de helft van de week samen. Gaan niet altijd tegelijk naar bed, maar ga er daarna wel vaak snel bij in. Dit komt ook omdat het allemaal op een kamer zit.
Gast- Gast
Jordana schreef:Wat leuk RR heeffft eeen vrienddddjjjuuuuhhhh (grapje hoor)
Waarom wachten tot zondag?
Merai- Ratel
Wat leuk dat je hem nu je vriend kunt noemen Roos! Kunnen jullie elkaar vaak zien of drukke levens?
Lynn_- Kletskop
Oooh wat leuk Roze Roos!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Weet je wel waar je zelf staat, Jordana?
Wil jij nog verder? Of wat zijn je 'voorwaarden' ?
Gast- Gast
Merai schreef:Jordana schreef:Wat leuk RR heeffft eeen vrienddddjjjuuuuhhhh (grapje hoor)
Waarom wachten tot zondag?
Omdat we die datum hebben afgesproken om een week elkaar de tijd te geven wat we nou echt voelen en denken.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Wat leuk RR heeffft eeen vrienddddjjjuuuuhhhh (grapje hoor)
Hahaha ja stiekem ben ik er ook blij mee hoor! Maar was ruim 3 jaar vrijgezel en nu dus ineens niet meer.. Nou ja ineens..
Dank je Lynn! En dank je CC! Euhmm we zien elkaar regelmatig, denk 2-3 keer per week! Is ook goed zo, mijn ervaring is als je erg veel op elkaars lip gaat zitten dat het al snel niet leuk meer is.. Maar we smsen dagelijks en dat kan ik zeker waarderen!
Heb je voor jezelf duidelijk wat je wil? Wil je verder met je relatie?
Laatst aangepast door Roze Roos op vr 11 feb 2011 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : CC vergeten!)
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Jordana schreef:Wat leuk RR heeffft eeen vrienddddjjjuuuuhhhh (grapje hoor)
Hahaha ja stiekem ben ik er ook blij mee hoor! Maar was ruim 3 jaar vrijgezel en nu dus ineens niet meer.. Nou ja ineens..
Dank je Lynn! En dank je CC! Euhmm we zien elkaar regelmatig, denk 2-3 keer per week! Is ook goed zo, mijn ervaring is als je erg veel op elkaars lip gaat zitten dat het al snel niet leuk meer is.. Maar we smsen dagelijks en dat kan ik zeker waarderen!
Heb je voor jezelf duidelijk wat je wil? Wil je verder met je relatie?
Leuk voor je RR!
Merai- Ratel
Dolores schreef:Weet je wel waar je zelf staat, Jordana?
+1
Merai- Ratel
Ik vind het juist wel goed dat jullie een datum afgesproken hebben. Een week om goed na te denken zonder dat de ander iedere dag vraagt of je al meer weet of wat je voelt.
Lynn_- Kletskop
Merai schreef:Dolores schreef:Weet je wel waar je zelf staat, Jordana?
+1
+1 (of is het dan +2?)
Lynn_- Kletskop
Dank jullie dames!
Ik sluit mij bij Lynn aan, af en toe even afstand en duidelijkheid wanneer je erover gaat praten is denk ik wel goed!
Ik sluit mij bij Lynn aan, af en toe even afstand en duidelijkheid wanneer je erover gaat praten is denk ik wel goed!
Roze Roos- Ratel
Dat we iets meer tijd aan elkaar besteden, dingen eerlijk tegen elkaar zeggen, dat hij wat opener gaat worden over zijn gevoelens en mij niet meer laat voelen dat ik zijn moeder/zus ben maar zijn geliefde.Dolores schreef:Weet je wel waar je zelf staat, Jordana? Nee, ik weet van achter niet dat ik van voren leef
Wil jij nog verder? ,Gevoel zegt nee, verstand zegt ja
Of wat zijn je 'voorwaarden' ?
Ik weet ook helemaal niet of hij dat laatste wel waar kan maken. En wat ik nou echt wil weten of hij nou wel of geen kinderen wilt en wanneer hij ze dan zou willen.
Laatst aangepast door Jordana op vr 11 feb 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Maar als je gevoel nee zegt, hoe kan het dan dat je verstand ja zegt?
Roze Roos- Ratel
Wat ontzettend lastig, lieve Jordana....
Ik geloof dat ik het wel begrijp..... Het rotte is alleen dat je mensen niet kunt veranderen.....
Ik geloof dat ik het wel begrijp..... Het rotte is alleen dat je mensen niet kunt veranderen.....
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Maar als je gevoel nee zegt, hoe kan het dan dat je verstand ja zegt?
Omdat ik toch nog ergens van hem houd en hem nog steeds een topgozer vind en nog steeds wel graag bij hem ben.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Dat we iets meer tijd aan elkaar besteden, dingen eerlijk tegen elkaar zeggen, dat hij wat opener gaat worden over zijn gevoelens en mij niet meer laat voelen dat ik zijn moeder/zus ben maar zijn geliefdeDolores schreef:Weet je wel waar je zelf staat, Jordana? Nee, ik weet van achter niet dat ik van voren leef
Wil jij nog verder? ,Gevoel zegt nee, verstand zegt ja
Of wat zijn je 'voorwaarden' ?
Lieve Jordana, ik weet dat ik het al een paar keer gezegd heb maar ik denk echt dat je voor jezelf moet kiezen. Natuurlijk geef je een relatie niet zomaar op maar je bent al zolang aan het knokken en hoe je het ook wendt of keert, je vriend zal nooit een prater worden. Daarnaast lijkt me een relatie op basis van verstand echt niet de bedoeling. Uiteraard is het handig dat je alles nu voor elkaar hebt, huisje, autootje, baan, etc. Maar uiteindelijk gaat het daar niet om, en je hebt al een paar keer beaamt dat je waarschijnlijk heel erg opgelucht zult zijn zonder hem, wat doe je daar dan nog?
Merai- Ratel
Jordana schreef:Roze Roos schreef:Maar als je gevoel nee zegt, hoe kan het dan dat je verstand ja zegt?
Omdat ik toch nog ergens van hem houd en hem nog steeds een topgozer vind en nog steeds wel graag bij hem ben.
Maar dat kun je ook zijn als vrienden.
Sorry, dat ik zo inbreek... Maar ik wilde het wel even zeggen.
Gast- Gast
Ik zou het ook vreselijk vinden als ik me de moeder van mijn vriend zou voelen... Bluh, wat een rotsituatie voor je. Waar doe je goed aan he? Laat je niet leiden door angst. Angst om alleen te blijven, angst voor spijt of angst voor eenzaamheid. Je moet proberen dat uit te schakelen en puur naar je gevoel voor hem te kijken.
Lynn_- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: