Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Lejow schreef:Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
Dit werd een drieling, en niet zomaar een drieling, nee twee meisjes en een jongen (de overleden kindjes waren er ook 3, 2 meisjes en een jongen).
Jeetje, dat is echt bizar...
Gast- Gast
Ow, en op de manier hoe hij strawberry uitspreekt, mag hij wel meer dingen dan alleen strawberry in mijn oor fluisteren.
Gast- Gast
Ja echt ongelofelijk, kippenvel!Sannie89 schreef:Lejow schreef:Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
Dit werd een drieling, en niet zomaar een drieling, nee twee meisjes en een jongen (de overleden kindjes waren er ook 3, 2 meisjes en een jongen).
wauw heavy!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Hello!
Maandag gezellig naar de HHB met mams, en zusje!
Woensdag en vrijdag sollicitatiegepsrek voor stage.. Ondertussen ook nog in afwachting van een gesprek...
Maandag gezellig naar de HHB met mams, en zusje!
Woensdag en vrijdag sollicitatiegepsrek voor stage.. Ondertussen ook nog in afwachting van een gesprek...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
mozzarella schreef:Snikkell schreef: hoe ziet de leuter van Mozz haar vent er uit??????
Wacht ik plaats wel even een foto
Gast- Gast
Dan is dát dus de reden waarom ze bij oprah zitten..Isabella schreef:Lejow schreef:Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
Jeetje, dat is echt bizar...
Wat een mooie afloop van het verhaal trouwens.
Gast- Gast
Nee, dolcis, jij mag even niet, weet je nog :oDolcis_ schreef:mozzarella schreef:Snikkell schreef: hoe ziet de leuter van Mozz haar vent er uit??????
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, dolcis, jij mag even niet, weet je nog :oDolcis_ schreef:mozzarella schreef:Snikkell schreef: hoe ziet de leuter van Mozz haar vent er uit??????
OMG!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lejow schreef:Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
wow dat is dan wel weer heel bijzonder!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Isabella schreef:Qiara, ik ga, met een aantal anderen, de klantenservice beheren. Dit houdt uiteindelijk in dat we zowel alle telefoontjes, als mailtjes behandelen. Maar uiteindelijk gaan we ook bestellingen aannemen en alles in behandeling stellen etc. Het is nieuw, dus nog niet precies bekend hoe & wat, maar ik zal me niet hoeven gaan vervelen iig.
Fijn dat je wat heb gevonden en dat je je niet hoeft te gaan vervelen! Spannend om nu zo aan het begin te staan en allerlei trainingen te volgen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lig jij dubbel of die enorme leuter van je vent?mozzarella schreef:Snikkell schreef:
hahahaha ik lig echt dubbel hier.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 11 feb 2011 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
OMG, whahaha!
smooch- Kletskop
Qiara schreef:Isabella schreef:Qiara, ik ga, met een aantal anderen, de klantenservice beheren. Dit houdt uiteindelijk in dat we zowel alle telefoontjes, als mailtjes behandelen. Maar uiteindelijk gaan we ook bestellingen aannemen en alles in behandeling stellen etc. Het is nieuw, dus nog niet precies bekend hoe & wat, maar ik zal me niet hoeven gaan vervelen iig.
Fijn dat je wat heb gevonden en dat je je niet hoeft te gaan vervelen! Spannend om nu zo aan het begin te staan en allerlei trainingen te volgen!
Zeker. En het is fijn dat het toch nog wel redelijk leuk is, omdat ik niet echt veel keus had en gewoon moe(s)t werken nu! Dus dan moet het vast helemaal goed gaan komen hier
Gast- Gast
[quote="Smikkell"]
LOLmozzarella schreef:Lig jij dubbel of die enorme leuter van je vent?Snikkell schreef:
hahahaha ik lig echt dubbel hier.
smooch- Kletskop
Inderdaad een heel bijzonder verhaal!
Ja, dat is zeker fijn !
Ja, dat is zeker fijn !
Qiara- Ratel
Wat goed dat sommigen van jullie die enorme leuter die steeds voorbij komt zo goed kunnen negeren. Ik word en toch wel een beetje zenwuachtig van. En ik vind het geloof ik leuk om leuter de schrijven
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ze ziet het gewoon niet he mensen...?
Ik geloof het ook niet...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:mozzarella schreef:Ze ziet het gewoon niet he mensen...?
Ik geloof het ook niet...
Volgens mij niet:D hahahaha
Gast- Gast
tja toch knap, helemaal als hij twee kee ronder elkaar er staat
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik heb je quote zelfs nog heel gemaakt. Ik vond hem juist grappig! Niet zo heel orgineel, maar in dit verband wel heel grappig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb je quote zelfs nog heel gemaakt. Ik vond hem juist grappig! Niet zo heel orgineel, maar in dit verband wel heel grappig.
hahaha.. toch wel:) In dit verband was hij idd wel heel leuk
Gast- Gast
Mijn scharrel heeft nog een hele collectie aan grapjes en rijmpjes hoor.. Ik geloof dat ik ze allemaal wel ken!
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: