Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
TNMN schreef:Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Ben je in 1 klap je hele gezin kwijt... mijn hemel...
Jeetje wat erg! Waarom zijn ze op Oprah?
Om hun verhaal te doen geloof ik, ik zette halverwege pas in.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sannie89 schreef:TNMN schreef:Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Jeetje wat erg! Waarom zijn ze op Oprah?
heh bah, daar moet je toch niet aan denken:S
Inderdaad!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Ohh ik dacht al....Oprah. Heb vanmiddag een heel andere show gezien waar ik gewoon jaloers van werd.
Maar ga nu ff zappen naar rtl8, nog een keertje Oprah kijken.
Die heb ik ook gezien ja
Lejow- Lady Post-a-lot
smooch schreef:
Ohh ik dacht al....Oprah. Heb vanmiddag een heel andere show gezien waar ik gewoon jaloers van werd.
Die heb ik ook gezien, zelfs twee afleveringen, is inderdaad om jaloers van te worden. Ik zou daar wel echt eens in het publiek willen zitten!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vraagje!
Ik ga straks heerlijk voor mn vriendje koken (= jarig) hij wil graag lasagne eten.. tips om een andere versie lasagna te maken dan normaal of met spinazie?
Ik ga straks heerlijk voor mn vriendje koken (= jarig) hij wil graag lasagne eten.. tips om een andere versie lasagna te maken dan normaal of met spinazie?
Gast- Gast
Door je post moest ik hier aan denken. Vind het zo'n zielig nummer..Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Gast- Gast
Qiara schreef:smooch schreef:
Die heb ik ook gezien, zelfs twee afleveringen, is inderdaad om jaloers van te worden. Ik zou daar wel echt eens in het publiek willen zitten!
Ja he...Hadden wij ook maar een "Oprah" in Nederland.
smooch- Kletskop
Qiara schreef:smooch schreef:
Dat zal helaas niet meer lukken, dit was de aalllllleeerlaatste!
Lejow- Lady Post-a-lot
smooch schreef:Qiara schreef:smooch schreef:
Ja, dat zou leuk zijn, maar dan heb je ook wel wat mazzel nodig!
I know .
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Door je post moest ik hier aan denken. Vind het zo'n zielig nummer..Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
]
ben nu halverwege, maar wat een mooi maar zielig nummer
Gast- Gast
Ik ben klaaaaaaar! Ik kom vanavond wel weer even buurten.
WEEEEEEEEEEEEEEKEND!!!!!!!!!
Gast- Gast
Maar wijQiara schreef:smooch schreef:Qiara schreef:smooch schreef:
Ja, dat zou leuk zijn, maar dan heb je ook wel wat mazzel nodig!
I know .
Gast- Gast
Fijn Alex! Tot later!
Qiara- Ratel
Sannie89 schreef:Vraagje!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697474&rq=lasagne
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=653606&rq=lasagne
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=524736&rq=lasagne
??
Lejow- Lady Post-a-lot
Alex167 schreef:Ik ben klaaaaaaar! Ik kom vanavond wel weer even buurten.
Joehoe geniet van je weekend meid!
smooch- Kletskop
Smikkell schreef:Maar wijhebbenhadden dan weer catherine keyl
Ik moest ook even aan haar denken, maar eigenlijk is zij niet te vergelijken met Oprah...
Laatst aangepast door Qiara op vr 11 feb 2011 - 5:26; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Lejow schreef:Sannie89 schreef:Vraagje!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697474&rq=lasagne
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=653606&rq=lasagne
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=524736&rq=lasagne
??
Dank je:) die laatste ziet er lekker uit:D
Gast- Gast
Ik vind de muziek van de artiest ook mooi en soms heel zielig. Ben wel eens bij een optreden geweest. Op een groot podium valt het nog mee maar in een kleine zaal zoals in bitterzoet komt hij echt wel binnen met zijn nummers.Sannie89 schreef:
helaas is het -zoals veel van zijn liedjes/teksen- echt gebeurd.
Gast- Gast
Qiara, ik ga, met een aantal anderen, de klantenservice beheren. Dit houdt uiteindelijk in dat we zowel alle telefoontjes, als mailtjes behandelen. Maar uiteindelijk gaan we ook bestellingen aannemen en alles in behandeling stellen etc. Het is nieuw, dus nog niet precies bekend hoe & wat, maar ik zal me niet hoeven gaan vervelen iig.
Gast- Gast
.Smikkell schreef:Ik vind de muziek van de artiest ook mooi en soms heel zielig. Ben wel eens bij een optreden geweest. Op een groot podium valt het nog mee maar in een kleine zaal zoals in bitterzoet komt hij echt wel binnen met zijn nummers.Sannie89 schreef:
helaas is het -zoals veel van zijn liedjes/teksen- echt gebeurd.
Ik ken hem niet, ga eventjes meer youtube'n. Vind ook dat hij een hele prettige stem heeft om naar te luisteren.
Gast- Gast
Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
Dit werd een drieling, en niet zomaar een drieling, nee twee meisjes en een jongen (de overleden kindjes waren er ook 3, 2 meisjes en een jongen).
Dit werd een drieling, en niet zomaar een drieling, nee twee meisjes en een jongen (de overleden kindjes waren er ook 3, 2 meisjes en een jongen).
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Wow, een half jaar na het ongeluk besloten ze om voor een kindje te gaan.
wauw heavy!
Gast- Gast
Whahahahaha Ik heb medelijden met jemozzarella schreef:Jaahaaa...daar zijn jullie even stil van he!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: