Dagcafé 2011
+24
SleepingBeauty
Limburg85
_Lacey_
Angela_1986
Roze Roos
Cheesegirl
Merai
NoorA
Chocolate Cookie
aniet
Caroow
Lynn_
Jordana
M_as
Lotus
Burn
smooch
TNMN
Lejow
Qiara
Serena
Try
Suus
VeryCherry
28 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Serena schreef:hahaha ik hoop voor je dat ie niet echt zo groot is
Natuurlijk wel!
Gast- Gast
Dat lijkt me behoorlijk lastig rennen acher de kat aan idd..
En nu snap ik ook waarom de buren jullie zo raar aankijken..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat lijkt me behoorlijk lastig rennen acher de kat aan idd..
hahahahahaha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou dat plaatje bijna als avatar willen nemen
van mij mag je:)
Gast- Gast
Dit is trouwens mijn werk laptop..ik hoop niet dat de zoekresultaten in google big cock en massive penis ergens door de ICT kunnen worden getraceerd hahaha
Gast- Gast
mozzarella schreef:Dit is trouwens mijn werk laptop..ik hoop niet dat de zoekresultaten in google big cock en massive penis ergens door de ICT kunnen worden getraceerd hahaha
Gast- Gast
mozzarella schreef:Dit is trouwens mijn werk laptop..ik hoop niet dat de zoekresultaten in google big cock en massive penis ergens door de ICT kunnen worden getraceerd hahaha
hahahahahaha ja dan heb je wat uit te leggen(A)
Gast- Gast
Ik kom er net achter dat mijn buurvrouw het woord residentie niet kent, laat staan uitspreken
Gast- Gast
Dolores schreef:Ik kom er net achter dat mijn buurvrouw het woord residentie niet kent, laat staan uitspreken
wat een dom stuk vreten
Gast- Gast
Trisha schreef:Wat zal een urinestraaltje dan tegenvallen uit zo'n slang..
Hoe lang het uberhaupt duurt VOOR het straaltje komt.. Eer het die hele slang door is...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, na het zien van zo'n grote lul moest hij toch toegeven en zijn taak neerleggen.Sannie89 schreef:Mubarak is dan toch afgetreden!
Gast- Gast
Hahaha, hij heeft toch eieren voor zijn geld gekozen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
hihi Mozz, wat ga je dan zeggen..
Ik had afgelopen nacht een migraine aanval en ik denk dat ik nu high on paracetemol ben, want heb zojuist 10min achter mijn laptop zitten giegelen om de gigantische penis
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Ben je in 1 klap je hele gezin kwijt... mijn hemel...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Maar als je het kraantje dan sluit blijft ie ook nog heel lang doordruppen..Lejow schreef:Trisha schreef:Wat zal een urinestraaltje dan tegenvallen uit zo'n slang..
Hoe lang het uberhaupt duurt VOOR het straaltje komt.. Eer het die hele slang door is...
En niet te denken aan al dat 'oude leidingwater' dat er nog in zit nadat je hem een tijdje niet hebt gebruikt. Eerst een tijdje goed laten lopen voor je er gebruik van maakt (salmonella zit in een klein hoekje).
Gast- Gast
Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Jeetje wat erg! Waarom zijn ze op Oprah?
TNMN- Kletskop
Ik denk kamelenQiara schreef:Hahaha, hij heeft toch eieren voor zijn geld gekozen!
Gast- Gast
Ik wilde zeggen kamelen eieren, maar...Smikkell schreef:Ik denk kamelenQiara schreef:Hahaha, hij heeft toch eieren voor zijn geld gekozen!
TNMN- Kletskop
Smikkell schreef:Ik denk kamelenQiara schreef:Hahaha, hij heeft toch eieren voor zijn geld gekozen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Ohh ik dacht al....Oprah. Heb vanmiddag een heel andere show gezien waar ik gewoon jaloers van werd.
Maar ga nu ff zappen naar rtl8, nog een keertje Oprah kijken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
TNMN schreef:Lejow schreef:Oh crisis.. een gezin op rtl 4 bij oprah. Moeder was op pad met de 3 kinderen, die zaten achterin de auto. Toen is in een file een vrachtwagen achterop ze geknald met 85 km per uur. Moeder heeft het ongeluk overleefd maar alle 3 de kinderen zijn overleden.
Jeetje wat erg! Waarom zijn ze op Oprah?
heh bah, daar moet je toch niet aan denken:S
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: