Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

+37
Shopaholic
Kreeftje
Mermaid
Blond
Alex
Slakje
Kikou
Chocolate Cookie
Flippin' Bitch
bolus26
Polly
Esperanza
Pseudoniem
Ilovethe90s
Bliss
Caresses
Katrien
Burn
myloon
Merai
Roxi3
Bruintje Beer
Charles
Kowalski
Marin
Lenthe
Zonnetje
SuperGrover
Rouxxxe
Aletta
Tania
Lejow
Arwyn
Minx
Exogenesis
Poubelle
Lot
41 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Katrien za 5 jan 2013 - 22:02

Lot schreef:- je werk/salaris/collega's: Nee, ik heb sinds een maand geen werk meer en dat bevalt me niet. Ik vermaak me prima maar zou graag weer aan het werk gaan.

- je diploma's/studierichting: Sinds kort denk ik erover na om weer een opleiding te gaan doen, maar ik ben er nog niet uit wat ik precies wil.

- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja

- je woning/inrichting: Ja , ik voel me heerlijk thuis hier.

- je gewicht/je gezondheid: Nee, ik zou graag een paar kilo afvallen, maar ik heb ook periodes dat ik tevreden ben met mijzelf. Met mijn gezondheid is niks mis gelukkig ( oké, ik ben nu erg verkouden maar dat gaat wel weer over)

- de manier waarop je je vrijetijd invult: Op dit moment niet.
Tell me!
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Caresses za 5 jan 2013 - 22:55

- je werk/salaris/collega's: Ik vind mijn werk oke. Het uurloon wel prima, maar zou graag meer uren willen werken. Het is een nieuwe baan, dus kan nog niet echt vertellen wat ik van de collega's vind.
- je diploma's/studierichting: Ik ben heel blij dat ik een hbo diploma heb. Maar erg ontevreden over de studierichting, waar ik niet in wil werken. Maar dat doe ik dus wel aangezien ik alleen daarin werk kan vinden.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Met mijn relatie gaat het erg goed. Vriendschappen ook, al wonen 2 goede vriendinnen ver weg waardoor ik die weinig zie. Dat vind ik erg jammer. Over mijn sociale leven ben ik ook tevreden.
- je woning/inrichting: Ik ben blij met ons huis. Bij voorkeur was het groter geweest met een zonnige woonkamer. Over de inrichting ben ik best tevreden, maar er zijn ook nog wel veel dingen die ik anders wil. (Extra kledingkast, ander bed, andere kleur muur en een kast in de keuken)
- je gewicht/je gezondheid: Beide ja. Echter snap ik niet waarom het niet lukt om zwanger te worden, in die zien, baal ik van mijn lichaam
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja. Wel zou ik graag nog een nieuwe hobby hebben waarin ik me helemaal kan laten gaan. Dat je echt in een flow zit wanneer je ermee bezig bent.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Bliss zo 6 jan 2013 - 0:41

Lot schreef:- je werk/salaris/collega's: werk en salaris: nee, collega's: ja!
- je diploma's/studierichting: nee
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: ik heb geen relatie, maar ben erg blij met mijn vriendschappen en doe er veel aan ze te onderhouden
- je woning/inrichting: ja
- je gewicht/je gezondheid: nee, ik wil 15 kilo afvallen en daarnaast heb ik altijd allerlei kwaaltjes en pijntjes en ben ik chronisch vermoeid; balen dus, maar ja, ik moet het er maar mee doen
- de manier waarop je je vrijetijd invult: ja, ik spreek graag af met vrienden, maar hang ook graag thuis op de bank en ik probeer hier een goede balans tussen te vinden

Tell me!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Ilovethe90s zo 6 jan 2013 - 2:50

- je werk/salaris/collega's: werkwerzaamheden ja, salaris ja, collega's nee
- je diploma's/studierichting: redelijk
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: ja
- je woning/inrichting: 5 jaar geleden wel maar ik merk dat mijn smaak aan het veranderen is
- je gewicht/je gezondheid: gewicht niet helemaal, er mag wel een paar kg af.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: ja, ik doe alleen dingen die ik leuk vind om te doen
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Pseudoniem zo 6 jan 2013 - 3:00

- je werk/salaris/collega's: ja, heb een behoorlijke loonsverhoging gekregen, dus nu wel. Werk en collega's zijn super!
- je diploma's/studierichting: ja
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: ja, al heb ik nog weinig contacten in de stad waar ik woon maar de 'oude' vrienden heb ik nog regelmatig contact mee. Al met al, ben ik tevreden
- je woning/inrichting: ja, daar ben ik altijd mee bezig; mooi, mooier, mooist
- je gewicht/je gezondheid: ja sinds ik grotendeels glutenvrij ben wel
- de manier waarop je je vrijetijd invult: ja maar kan beter
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Esperanza zo 6 jan 2013 - 5:57

- je werk/salaris/collega's:
Ik doe werk dat behoorlijk onder mijn niveau ligt, daardoor heb ik geen uitdaging in m'n werk en ben ik wat dat betreft niet echt tevreden. Het werk opzich is wel leuk, ik krijg ook wel redelijk betaald. Doordat ik bijna elke dag wel ergens anders zit, heb ik niet echt 'vaste' collega's, dat vind ik soms wel jammer.
- je diploma's/studierichting:
Ik ben heel erg blij dat ik na mijn MBO nog HBO ben gaan doen. Qua niveau ben ik wel tevreden, al vind ik het wel jammer dat ik geen master meer ben gaan doen. Studierichting is prima, ik heb de opleidingen met plezier gevolgd.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Relatie heb ik niet en de ene keer vind ik dat erger dan de andere keer, maar zou wel graag een relatie willen. Het afgelopen jaar zijn er wat vriendschappen verwaterd, waardoor ik niet zo veel meer over heb. Er is gelukkig wel een nieuwe vriendschap voor in de plaats gekomen. De vriendschappen die ik heb, daar ben ik heel erg blij mee.
- je woning/inrichting:
Daar ben ik steeds meer tevreden over. Vorig jaar ben ik verhuisd en toen was m'n geld op, zodat ik het niet helemaal eigen kon maken. Dat begint nu steeds meer te komen al heb ik nog wel wat dingetjes nodig, maar ik ben nog niet tegen het juiste aangelopen. De woning zelf is ook prima, staat niet in de beste buurt, maar wel overal dichtbij. Het gebouw zelf is niet echt mooi en er is ook wel sprake van achterstallig onderhoud, mijn appartement zelf is echter wel prima!
- je gewicht/je gezondheid:
Ik ben het afgelopen jaar best wel veel afgevallen en daar ben ik erg blij mee. Ik merk wel dat ik nog steeds niet helemaal tevreden ben, want in mijn hoofd ben ik nog steeds 15 kilo zwaarder. Het begint wel steeds meer een beetje te komen, maar het blijft lastig. Gezondheid is een beetje lastig, ik ben vaak moe en heb vaak last van vage pijntjes. Zeker als ik gestresst ben of teveel hooi op m'n vork neem. Ik moet daarom goed plannen en ik kan daardoor niet alles doen wat ik zou willen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Zie ook het antwoord hierboven. Ik zou wel wat meer willen doen, maar ik moet mezelf soms echt tegenhouden. Van die rustmoment kan ik wel heel erg genieten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Polly zo 6 jan 2013 - 9:53

- je werk/salaris/collega's:
Ja.
- je diploma's/studierichting:
Ja.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Ja. Ik heb geen relatie en ben super blij met mijn sociale leven, ik heb overal vrienden. Het enige probleem is dat ik niet al mijn vrienden even regelmatig kan zien.
- je woning/inrichting:
Ik heb geen woning.
- je gewicht/je gezondheid:
Ja.
- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ja.

Ik ben een super tevreden mens, echt waar Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  bolus26 zo 6 jan 2013 - 10:24

Polly schreef:- je werk/salaris/collega's:
Ja. Salaris is prima,zeker in verhouding met m'n vakantiedagen en collega,s zijn aardig
- je diploma's/studierichting:
Ja. Al zou ik best nog iets willen studeren.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Ja, fijne relatie,leuke vrienden en kennissen en leuke hobby's
- je woning/inrichting:
We wonen hier sinds april, fijn huis! We willen nog graag een nieuwe bank
- je gewicht/je gezondheid:
Gezondheid en gewicht is niet ok, ( schildklier) gezondheid gaat steeds beter en gewicht ook
[b]- de manier waarop je je vrijetijd : leuke hobbys en een kersvers kindje waar ik veel mee bezig ben nu! genieten!D
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Flippin' Bitch zo 6 jan 2013 - 22:24

- je werk/salaris/collega's: Ja. Heb het enorm naar mijn zin, onregelmatig werken vind ik heerlijk. Enige minpuntje is onzekerheid m.b.t. crisis.
- je diploma's/studierichting: Ja, (maar had wel gehoopt dat er meer werkgelegenheid in zou zijn)
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja. Die eerste, daar is de afgelopen weken enorm veel gebeurd, maar echt, ik ben zo verliefd Embarassed
- je woning/inrichting: Ja
- je gewicht/je gezondheid: Ja
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Chocolate Cookie zo 6 jan 2013 - 22:35

- je werk/salaris/collega's: Nee, momenteel heb ik geen werk of stage. Dat frustreerd me enorm aangezien ik al ruim een jaar zoekende ben en het niet wil lukken.
- je diploma's/studierichting: Ja, opzich wel. Ik had alleen de opleiding waar ik nu mee bezig was allang afgesloten kunnen hebben als ik heel wat minder tegenslagen had gehad...
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Met mijn vriendschappen ben ik erg blij! Heb hele lieve vriendinnen, ook al zijn het er niet veel. Een relatie heb ik niet, dat vind ik wel wat jammer. Mijn sociale leven zou wat mij betreft buiten dit alles nog wel beter kunnen.
- je woning/inrichting: Ja! Woon nu ruim een half jaar op mezelf en ik hou van de inrichting. Het is echt MIJN huisje I love you
- je gewicht/je gezondheid: Gewicht, mwa... Ik ben niet te zwaar, maar wil eigenlijk wel van mijn buikje af. Met mijn gezondheid ben ik momenteel redelijk tevreden
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Redelijk, ik zou graag nog meer invulling willen hebben.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Kikou zo 6 jan 2013 - 23:05

- je werk/salaris/collega's: Ja. Ik heb een baan als French/English teacher, wat redelijk goed verdient. Daarnaast heb ik ook nog wat freelance opdrachten. Het enige waar ik echt van baal, is dat het lastig is om een visum te krijgen.
- je diploma's/studierichting: Ik ben ontzettend blij dat ik een diploma behaald heb, maar had graag nog verder willen studeren. Financieel is dit echter lastig op dit moment.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja. Ik ben ontzettend gelukkig met mijn vriend en besef me dit ook elke dag. We hebben grote stappen moeten nemen om bij elkaar te kunnen zijn en mensen om ons heen zagen hier geen kans van slagen in. Maar nu zitten we toch mooi in ons eigen huisje aan de andere kant van de wereld en gaat alles beter dan ik ooit had durven hopen I love you
Ik heb een heel nieuw sociaal leven hier moeten opbouwen, dus in het begin voelde ik me dan ook best wel alleen. Nu we een paar maanden verder zijn, kan ik zeggen dat ik er steeds meer tevreden over ben. Ik heb mijn eigen vriendinnen en voel me hierdoor zelfstandiger, wat zeker bijdraagt aan mijn welzijn.
- je woning/inrichting: Ja. Ik woon voor het eerst samen, in een fijn huisje. Omdat we allebei letterlijk maar 2 koffers met kleding hadden toen we hier kwamen te wonen, hebben we alles nog moeten kopen. Hieruit bleek dat we gelukkig dezelfde smaak hebben, waardoor we ons allebei hier echt thuis voelen. Het enige nadeel is de ontzettend hoge huurprijs. Maar daar doe je niet veel aan hier..
- je gewicht/je gezondheid: Ja en nee. Ik heb een gezond gewicht, maar zou me prettiger voelen als ik 3 of 4 kilo lichter ben. De sportschool zit op 5min lopen van mij vandaan, dus het ligt echt aan mijn gebrek aan motivatie :nopompom:
- de manier waarop je je vrije tijd invult: Ja/nee. Ik doe veel leuke dingen, ben vaak in de stad te vinden, maar vind het vooral moeilijk om doordeweeks mijzelf er van te overtuigen dat ik heus wel wat leuks kan doen en echt niet al om 22u naar bed moet. Ik maak het vaak drukker in m'n hoofd dan het daadwerkelijk is.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Slakje ma 7 jan 2013 - 1:19

- je werk/salaris/collega's: Over het werk en de collega's ben ik echt tevreden. Er hangt een goede sfeer en ik voel mij heel erg welkom en geliefd bij mijn collega's. Mijn werk wordt ook geapprecieerd door zowel mijn collega's als mijn klanten. Enkel het salaris, ik vind sowieso dat verkopers al heel weinig betaald krijgen gezien de druk die op hen ligt, maar goed.
- je diploma's/studierichting: Nee, ik had graag verder gestudeerd en zeker mijn talen mogen beter. Ik wil dan ook vanaf september avondlessen in Frans en Engels volgen. En als ik ertussen nog wat tijd vind, of later ook Duits.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Dat zit zeker goed! Ik ben blij met mijn relatie, al hebben we van tijd strubbelingen, maar ik weet wel dat ik op hem kan bouwen. Sinds de zwangerschap zijn er enkele vaste vrienden over gebleven en dat zijn mijn échte vrienden. Zij staan altijd klaar voor mij en ik voor hen. We kunnen elkaar alles zeggen en zien elkaar oprecht graag. We maken wekelijks tijd voor elkaar om iets lekkers te gaan drinken en gewoon te kletsen.
- je woning/inrichting: Nee, we hebben alles tweedehands en ik vind het hier verschrikkelijk ongezellig. We hebben net een nieuwe slaapkamer gekocht en ik ben er echt zo blij mee! Het voelt echt als onze slaapkamer, is gezellig, modern en helemaal ons ding! Volgende keer is de living aan de beurt!
- je gewicht/je gezondheid: Ja, hoor. Geen opmerkingen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ik heb altijd tijd tekort. Als ik een dagje heb geluierd voel ik me altijd schuldig. Maar ik probeer een goed evenwicht te vinden.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lot ma 7 jan 2013 - 1:21

Flippin' Bitch schreef:- je werk/salaris/collega's: Ja. Heb het enorm naar mijn zin, onregelmatig werken vind ik heerlijk. Enige minpuntje is onzekerheid m.b.t. crisis.
- je diploma's/studierichting: Ja, (maar had wel gehoopt dat er meer werkgelegenheid in zou zijn)
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja. [/b[b]]Die eerste, daar is de afgelopen weken enorm veel gebeurd, maar echt, ik ben zo verliefd Embarassed
- je woning/inrichting: Ja
- je gewicht/je gezondheid: Ja
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja

Vertel!!!
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Lot ma 7 jan 2013 - 1:38

Wat fijn om te lezen dat sommige mensen zo tevreden zijn, ik zou willen dat ik dat ook kon zijn. Dat was ook de reden om dit lijstje voor mij zelf te maken, het leven bestaat uit zoveel zaken en soms kan ik me blind staren op 1 of 2 of 3 dingen die niet goed gaan terwijl er ook dingen zijn die wel goed gaan/waar ik wel blij mee ben. Ik probeer een beetje de balans te vinden, en het realistisch te kunnen bekijken.

Ik zal hem zelf ook even invullen.

- je werk/salaris/collega's: ik combineer momenteel drie oproepbaantjes om voldoende uren te kunnen maken. De onzekerheid van wel/niet kunnen werken en 'waar moet ik vandaag werken' maakt mij niet altijd blij. Ik ben natuurlijk wel blij dat ik kán werken. Het salaris kan beter omdat ik nu werk op een MBO functie en graag meer uren zou willen werken. Vaste collega's heb ik niet, en het verschilt per groep of ik ze aardig vind of niet.
- je diploma's/studierichting: Ik ben vorig jaar afgestudeerd, waar ik hard voor heb gewerkt, ik vind deze opleiding erg leuk en ben trots dat ik dit diploma heb. Daarom is het jammer dat ik er nu geen werk in kan vinden.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: ik twijfel soms aan mijn relatie, ik vind het zo naar dat ik dit blijf doen. Mijn relatie is goed, alleen stress en onzekerheid zorgen soms voor minder begrip voor elkaar, ik wil dan snel opgeven (in mijn hoofd). Ik heb ook nog steeds een soort bindingsangst waardoor ik bijv. echt nog niet aan trouwen of een samenlevingscontract wil denken. Terwijl ik eigenlijk weet dat dit gewoon een goede relatie is, ik vind het naar dat ik niet kan rusten dat het gewoon goed is zo.
Mijn vriendschappen zijn fijn, ik heb 5 heel goede vriendinnen. Daarom ben ik ook wel tevreden over mijn sociale leven.

- je woning/inrichting: ik wil heel graag verhuizen, naar het centrum. Ik wil de stad in kunnen wandelen en naar huis kunnen rollen uit de kroeg. Mijn inrichting ben ik ook niet tevreden over, ik houd erg van wonen/interieur maar kan er niet helemaal mijn ei in kwijt in mijn eigen interieur. Ik heb nog steeds heel veel gekregen spullen die ik zelf nooit zou uitkiezen, ik zou het dan ook heel graag anders willen, maar heb hier geen geld voor. Dit vind ik dan ook best verwend klinken, ik heb een mooi appartement, veel ruimte, eigen plekje etc. en dan nog niet tevreden kunnen zijn.
- je gewicht/je gezondheid: in principe vind ik mijn gewicht niet heel verkeerd, er zou wel iets af kunnen om heel mooi slank te worden. Ik heb bijna niet gesport vorig jaar dus hier wil ik wel iets aan doen. Ik heb nu dan ook goede voornemens om elke week te gaan sporten. Vanavond begin ik;). Verder zit ik qua gezondheid wel goed alleen ben ik nu dus niet helemaal happy, ik voel me vaak een beetje depressief.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: shoppen, terrassen, knutselen in huis (dingetjes opknappen), schilderijen maken, wandelen in de natuur, familie en vrienden bezoeken. Dit zijn dingen die ik graag doe, ik vind het soms wel moeilijk om iets te verzinnen als ik vrij ben, ik voel me soms dan zo lamlendig omdat ik ook maal over de dingen die niet goed gaan. Ik heb dus goede vrije dagen en slechte vrije dagen.

Jeetje, misschien helpt het al om dit een keer op te schrijven smile een soort evaluatie.

Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Alex ma 7 jan 2013 - 1:42

- je werk/salaris/collega's: nee.
- je diploma's/studierichting: meestal wel.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: jawel, maar ik zou wel wat meer echte vriendinnen willen.
- je woning/inrichting: nee, absoluut niet.
- je gewicht/je gezondheid: gewicht absoluut niet, over mijn gezondheid heb ik doorgaans niets te klagen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: nee, ik verdoe veel tijd met niets doen. Dat vind ik achteraf zonde.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Blond ma 7 jan 2013 - 2:17

- je werk/salaris/collega's: Ja, nee en nee. Ik vind mijn werk leuk, mag heel veel doen en heb veel verantwoordelijkheden. Wel vind ik dat ik weinig verdien, en ik mis wel eens een collega. Ik heb nu alleen mijn baas als collega. Ik zou er trouwens geen fulltime collega nu bij willen. Van mijn stagiaire werd ik ook wel eens gek.
- je diploma's/studierichting:Ik ben trots op wat ik in korte tijd heb bereikt (6 jaar en een HBO en WO diploma), maar het waren beide niet de richtingen waar ik werkzaam in wil zijn. Wel heb ik er veel persoonlijk geleerd en leuke mensen leren kennen.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven:Nou dat eerste ontbreekt, dus nee. De rest wel, ik heb hele leuke vrienden en vriendinnen. Sommige zou ik vaker willen zien, maar vanwege drukke weken niet altijd mogelijk.
- je woning/inrichting: Absoluut! Vooral als straks de bank + Egg chair er zijn. Het is echt mijn paleisje geworden.
- je gewicht/je gezondheid: Gewicht mag wel wat vanaf. Gezond ben ik gelukkig wel, nergens last van.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja hoor, zou alleen willen dat ik meer vrije tijd had.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Mermaid ma 7 jan 2013 - 2:22

Eigenlijk ben ik alleen tevreden over mijn woning en mijn relatie, maar toch ben ik best een gelukkig mens..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 21:10

*


Laatst aangepast door Break Of Day op do 7 feb 2013 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Kreeftje ma 7 jan 2013 - 21:35

- je werk/salaris/collega's:
Ja, heb een leuke baan, in mijn beroep gunstige werktijden, en een prima salaris.

- je diploma's/studierichting:
Ja sluit perfect aan bij mij baan

- je relatie/vriendschappen/sociale leven:
Mijn relatie is super! We zijn bijna 4 jaar samen, en ben zo ontzettend gelukkig met hem! Mijn sociale leven, kan soms beter. Heb regelmatig het gevoel (en mijn vriend ook) dat wij richting onze vrienden toe (als stel of alleen) altijd degene zijn die iets van zich laten horen. En dat is soms best vermoeiend helaas....

- je woning/inrichting:
Heel tevreden, we wonen echt superfijn, leuk huis, ingericht zoals we het willen. Alleen nog een keer een nieuwe keuken over aantal jaren

- je gewicht/je gezondheid:
Ik voel me goed, zou wel wat aan m'n gewicht kunnen (moeten) doen, maar kan er de motivatie niet voor vinden!

- de manier waarop je je vrijetijd invult:
Ik vind het heerlijk om in m'n huis te zijn, met een kop thee en de iPad op de bank. Maar een avondje erop uit is ook heel leuk. Naar de bios of lekker uitgebreid uit eten. Ga ook veel naar m'n neefje toe!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Shopaholic ma 7 jan 2013 - 23:20

- je werk/salaris/collega's: Nee. (werloos)
- je diploma's/studierichting: Ja.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Ja.
- je woning/inrichting: Ja.
- je gewicht/je gezondheid: Ja, al zou er wel een paar kilootjes af kunnen..maar dat komt wel! Is niet mijn nr 1 prioriteit.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ja, al zou ik toch nog wel wat vaker leuke dingen zelf moeten gaan ondernemen, doe het toch iets te weinig.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  M-G di 8 jan 2013 - 10:34

- je werk/salaris/collega's: werk absoluut! salaris mag altijd meer en collega's kan niet beter!
- je diploma's/studierichting: ja, binnenkort weer mijn studie oppakken zodat ik die eindelijk een keer kan afronden
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: relatie helemaal goed, niet te klagen! vriendschappen ook super en sociale leven ook prima.
- je woning/inrichting: ja zeer tevreden, goed de inrichting kan nog wat beter op elkaar afgestemd maar daar ligt absoluut mijn prioriteit niet.
- je gewicht/je gezondheid: gewicht niet meer na de zwangerschap maar goed ik ben 4 weken geleden bevallen en hopelijk komt dat straks weer goed als ik weer mag sporten. Gezondheid heb ik tot nu toe niets over te klagen.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: ja wel anders nu met een pasgeboren baby maar ik ben tevreden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  litllejoy wo 9 jan 2013 - 0:57

- je werk/salaris/collega's: Ik heb het ontzettend naar m'n zin op m'n werk. Leuke en gezellige collega's, waar je gewoon heerlijk open mee kan praten. Leuk werk en voor mijn leeftijd een goed salaris.
- je diploma's/studierichting: Op zich ben ik wel tevreden, zeker met het oog op wat ik bereikt heb maar achteraf zeg ik toch dat ik graag m'n HBO had willen halen in een heel ander vakgebied. Verder kan ik met de studierichting van het MBO niet veel, dus dat is ook wel jammer.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Over m'n relatie ben ik op dit moment iets minder tevreden. Het gaat opzich wel goed tussen mij en m'n vriend maar de afgelopen maanden heb ik wat lichamelijke klachten gehad waardoor ons sexleven in de slop is geraakt. Het gaat nu weer wat beter met me, maar op een 1 of andere manier blijft ons sexleven op een laag pitje staan. Iets wat ik heel jammer vind (en m'n vriend ook) omdat het altijd zo goed was. Voor de rest ben ik wel tevreden over onze relatie. Over vriendschappen en mijn sociale leven ben ik super tevreden. Heb elke week wel wat te doen!
- je woning/inrichting: Mwah.. Ik woon nu 2 jaar in dit huis, maar ik ben nog steeds niet klaar. Het huis zelf is wel super en mocht ik ooit verhuizen (wat er wel in zit, omdat m'n vriend graag naar zijn geboortestad wilt) dan zou ik het liefst het huis en de grond oppakken en op de juiste plek neerzetten.
- je gewicht/je gezondheid: Ook een mwah'tje.. M'n gezondheid is weer wat beter aan het worden, maar ik begin een beetje een hekel te krijgen aan m'n buikje. Het is echt geen dikke buik hoor en misschien overdrijf ik het ook wel voor mezelf, maar daardoor zit ik de laatste tijd toch wat minder in m'n vel. Daarom ben ik sinds 2 januari ook begonnen met een gezondere levenstijl.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Zeker weten, alleen ik zou willen dat er wat meer tijd in een week zat haha. Heb nooit tijd genoeg! Daardoor moet ik met vriendinnen ook al veel van te voren plannen.. Verder lekker sporten en spaanse cursus. 2 keer in de week is de dochter van m'n vriend er, wat ook genieten is. Verder zou af en toe wat meer tijd voor mezelf wel lekker zijn, maar het is niet dat ik er om snak.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Pommes wo 9 jan 2013 - 1:27

- je werk/salaris/collega's: werk is saai, salaris zou wat hoger mogen en collega`s heb ik niet
- je diploma's/studierichting: daar ben ik wel blij mee alleen jammer dat ik er toendertijd geen werk in heb kunnen vinden. Daarom denk ik er nu over om een cursus in iets te volgen.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: relatie gaat goed alleen zou wat meer vriendschappen willen die ik vaker zie.
- je woning/inrichting: Woning zou een maatje groter mogen zijn maar we zijn er erg tevreden mee, ook qua inrichting
- je gewicht/je gezondheid: Er mogen wel een aantal kilo`s af en denk dat ik hier in het voorjaar mee ga starten.
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Ben ik ook tevreden mee. Voornamelijk zomers heb ik het druk, maar dan kan ik in het najaar/winter weer bijkomen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Bluestar wo 9 jan 2013 - 2:24

- je werk/salaris/collega's: werk en collega's lijken heel erg leuk. Ik ben net een week bij mijn nieuwe baan begonnen dus kan het nog niet helemaal weten. Salaris ben ik tevreden mee, al is meer nooit verkeerd.
- je diploma's/studierichting: Ik zou wel een studie willen doen op financieel of administratief gebied.
- je relatie/vriendschappen/sociale leven: Relatie is super, vriendschappen ook. Sociale leven heel erg druk, maar super leuk.
- je woning/inrichting: Met ons huis ben ik heel erg blij. Wel zou ik wat dingen willen veranderen. Dit jaar gaan we een bad plaatsen, en een dakterras (laten) maken. Ik wil nog een nieuwe keuken, vloer en wat kastjes er bij..
- je gewicht/je gezondheid: Gewicht wil ik omlaag hebben. Ben er druk mee bezig. Mijn gezondheid: op dit moment heb ik weer veel rug en bekken klachten. Die wil ik kwijt!
- de manier waarop je je vrijetijd invult: Mijn vrije tijd is veel te kort haha! Ik plan zeker om de week iets leuks met een vriendin, om de week met familie, en gezamelijke vrienden ook om de week. Tijd voor elkaar proberen we 1 keer in de maand. Ook probeer ik dagen niks in te plannen, bijvoorbeeld op mijn vrije dag. Ben er wel tevreden over zo.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij tevreden over... (vragenlijstje) - Pagina 2 Empty Re: Ben jij tevreden over... (vragenlijstje)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum