Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

duowagen wel/niet

+12
Tiara
ekjir@M
_Lana_
Sterrin_
shadow
Happinaz
Mom-Of-3
duckie
Tania
Coco
blondje1313
strawberry
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Tania vr 4 jan 2013 - 2:18

Mom-Of-2 schreef:Heel even een klein vraagje ( mag wel hoop ik?) degene die de koelstra flexxo twin hebben met reiswiegje, hoelang paste jullie kindje erin?

Mijn dochter tot iets meer dan 5 maanden en zij is vrij groot. Ze lag toen wel echt bijna klem maar dat vond ze niet erg. Ze lag de laatste weken ook vaak op haar buik dan kon ze net over het randje kijken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 2:33

Tania schreef:
Mom-Of-2 schreef:Heel even een klein vraagje ( mag wel hoop ik?) degene die de koelstra flexxo twin hebben met reiswiegje, hoelang paste jullie kindje erin?

Mijn dochter tot iets meer dan 5 maanden en zij is vrij groot. Ze lag toen wel echt bijna klem maar dat vond ze niet erg. Ze lag de laatste weken ook vaak op haar buik dan kon ze net over het randje kijken.

Hier ging ze ook over tussen de vijf en zes maanden, het is een klein bakje idd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Sterrin_ vr 4 jan 2013 - 2:37

Misschien is de First Wheels City Twin dan een idee voor je? Als die tenminste nog verkocht wordt. Is net zoiets als de Bugaboo Donkey, maar dan veel goedkoper, en de kwaliteit zal ook wel minder zijn, maar goed, voor dat geld, en kortere tijd, wist ik het wel!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 2:39

Ik heb trouwens onze flexxo twin op internet gekocht, nieuw maar wel een hele mooie aanbieding! Ik had m voor 300 euro compleet en met 1 reiswieg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Coco vr 4 jan 2013 - 2:42

Mijn kinderen zijn met ruim 5 maand uit de reiswiegen gegaan. Ze zijn natuurlijk wel wat krapper dan die bij een gewone wagen, maar ik vond het helemaal geen punt. Ze konden ook prima liggen in de gewone inzet en dan helemaal plat. Mijn dochter kon trouwens nog wel wat langer want zij was niet zo lang en fijn maar mijn zoontje een beste buddha en ik wilde ze wel tegelijk doen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Sterrin_ vr 4 jan 2013 - 2:46

Siep schreef:
Tania schreef:
Mom-Of-2 schreef:Heel even een klein vraagje ( mag wel hoop ik?) degene die de koelstra flexxo twin hebben met reiswiegje, hoelang paste jullie kindje erin?

Mijn dochter tot iets meer dan 5 maanden en zij is vrij groot. Ze lag toen wel echt bijna klem maar dat vond ze niet erg. Ze lag de laatste weken ook vaak op haar buik dan kon ze net over het randje kijken.

Hier ging ze ook over tussen de vijf en zes maanden, het is een klein bakje idd!

Ik heb de Urban Jungle Duo, en de meiden hebben daar 9 maanden ingelegen, zijn ook hele kleine bakjes. Maar ze vonden het fijn, lagen nog heerlijk!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Tiara vr 4 jan 2013 - 2:54

Ik lees ook even mee, fijn zoveel positieve ervaringen met de koelstra. ik ben ook naar deze duo wagen aan het kijken.

Weet iemand toevallig welke winkel hem in de showroom heeft? Ik kan hem nergens vinden..
En misschien weet ook iemand of er een Meerijdplankje aan kan?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  ekjir@M vr 4 jan 2013 - 3:50

Tiara schreef:Ik lees ook even mee, fijn zoveel positieve ervaringen met de koelstra. ik ben ook naar deze duo wagen aan het kijken.

Weet iemand toevallig welke winkel hem in de showroom heeft? Ik kan hem nergens vinden..
En misschien weet ook iemand of er een Meerijdplankje aan kan?

Wij hebben een quinny buzz en daar kan normaal gesproken ook geen plankje achter maar van kid-sit verkopen ze een adapter zodat er achter bijna iedere kinderwagen een plankje past.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Mama Titty vr 4 jan 2013 - 4:07

Bij ons scheelt het 15 maanden.

Heb toen Bij prenatal voor 200 euro buggy gekocht waar achter een reiswieg Bij zat.
Heel ideaal, had niet zonder gekund.
Was van prenatal merk zelf.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  kwak vr 4 jan 2013 - 4:09

D. is nu 2 en 2 maand en de baby kan elk moment z'n beetje komen.
D. loopt al heel veel zelf, ze loopt het liefst ook zelf zolang je maar de buggy niet mee neemt want dan moet ze opeens acuut zitten en kan ze niet meer lopen.
ik heb geen duowagen aangeschaft maar een meerijdplankje en ik wil de baby gewoon in de doek doen en dan kan D. evt in de buggy.

bevalt het als nog niet, z'n duowagen is snel genoeg gekocht maar ik probeer het eerst zo en ik denk dat het prima kan zo.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Mom-Of-3 vr 4 jan 2013 - 4:15

Bedankt voor de antwoorden. Het is inderdaad best wel een kleine bak maar als ik dat zo lees hier valt het wel mee, ik dacht eigenlijk korter.
Is het ombouwen om de reiswiegje erop te doen makkelijk? Want er zit volgens mij niet bij hoe je dat moet doen, we hebben nu de twee zitjes natuurlijk.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Tiara vr 4 jan 2013 - 4:21

ekjir@M schreef:
Tiara schreef:Ik lees ook even mee, fijn zoveel positieve ervaringen met de koelstra. ik ben ook naar deze duo wagen aan het kijken.

Weet iemand toevallig welke winkel hem in de showroom heeft? Ik kan hem nergens vinden..
En misschien weet ook iemand of er een Meerijdplankje aan kan?

Wij hebben een quinny buzz en daar kan normaal gesproken ook geen plankje achter maar van kid-sit verkopen ze een adapter zodat er achter bijna iedere kinderwagen een plankje past.

Thnx!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Coco vr 4 jan 2013 - 4:32

Mom-Of-2 schreef:Bedankt voor de antwoorden. Het is inderdaad best wel een kleine bak maar als ik dat zo lees hier valt het wel mee, ik dacht eigenlijk korter.
Is het ombouwen om de reiswiegje erop te doen makkelijk? Want er zit volgens mij niet bij hoe je dat moet doen, we hebben nu de twee zitjes natuurlijk.

Heb je er geen beschrijving bij dan? Die heb ik wel. Ik vond de reiswiegen erop iig een heel stuk makkelijker dan hem opbouwen tot zitjes. Daar heb ik heel lang over gedaan terwijl de wiegjes er zo in zaten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Mom-Of-3 vr 4 jan 2013 - 4:39

Ik zal vanavond nog eens in de doos kijken van het reiswiegje maar volgens mij niet. En kan je het reiswiegje er ook makkelijk weer afhalen om de wagen in te klappen? Want met reiswiegje erop kan denk ik niet?

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 5:12

Mom-Of-2 schreef:Ik zal vanavond nog eens in de doos kijken van het reiswiegje maar volgens mij niet. En kan je het reiswiegje er ook makkelijk weer afhalen om de wagen in te klappen? Want met reiswiegje erop kan denk ik niet?

Als het goed is zit er altijd een beschrijving bij hoor, zonder had ik het iig niet gekund, het reiswiegje is er heel simpel af te halen, het riempje klik je los en dan schuif je hem er zo af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Coco vr 4 jan 2013 - 6:38

Siep schreef:
Mom-Of-2 schreef:Ik zal vanavond nog eens in de doos kijken van het reiswiegje maar volgens mij niet. En kan je het reiswiegje er ook makkelijk weer afhalen om de wagen in te klappen? Want met reiswiegje erop kan denk ik niet?

Als het goed is zit er altijd een beschrijving bij hoor, zonder had ik het iig niet gekund, het reiswiegje is er heel simpel af te halen, het riempje klik je los en dan schuif je hem er zo af.

Idd dat is echt een seconden werk. Wij haalden ze er bijna elke avond af zodat ze in de wagenbak naast ons konden liggen de eerste tijd.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Aimee vr 4 jan 2013 - 7:42

Ik zou zeker wel een duowagen aanschaffen, anders ben je straks denk ik wel heel beperkt als je in je eentje thuis bent. 1,5 is nog wel heel jong om stukken los te lopen, sommige kindjes lopen dan nog niet eens. Even snel een boodschap doen met een baby en loslopende dreumes lijkt me echt geen succes. En gewoon even lekker wandelen buiten lijkt me ook prettiger als je de oudste gewoon in de wagen kan zetten als hij moe is.
Ik zou wel gewoon een tweehandsje kopen. Dan kan je je bugaboo nog houden, voor als M straks wel grotere stukken kan lopen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Tania vr 4 jan 2013 - 7:57

Aimee schreef:Ik zou zeker wel een duowagen aanschaffen, anders ben je straks denk ik wel heel beperkt als je in je eentje thuis bent. 1,5 is nog wel heel jong om stukken los te lopen, sommige kindjes lopen dan nog niet eens. Even snel een boodschap doen met een baby en loslopende dreumes lijkt me echt geen succes. En gewoon even lekker wandelen buiten lijkt me ook prettiger als je de oudste gewoon in de wagen kan zetten als hij moe is.
Ik zou wel gewoon een tweehandsje kopen. Dan kan je je bugaboo nog houden, voor als M straks wel grotere stukken kan lopen.

Paar weken terug was ik een keertje met de buggy naar de winkel gegaan in plaats van de duowagen. Zijn we onderweg naar huis wil J. niet meer lopen laughcry Hij was echt niet in beweging te krijgen. Liep ik het laatste stuk met een buggy met twee tassen eraan en M. erin en J. op m'n andere arm. Zeker geen succes.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  _Lana_ vr 4 jan 2013 - 9:37

strawberry schreef:
_Lana_ schreef:Wij hebben de bugaboo donkey en het is echt een geweldige wagen.
Ik ben er echt zo tevreden over, hij is duur, maar echt iedere cent waard.

Alleen zou ik het in jouw geval wel duur vinden, omdat het niet eens voor hele lange tijd is natuurlijk.
Je kan op marktplaats hele mooie tweedehands wagens vinden.
Maar ik denk wel echt dat je ´m nodig hebt, als M nog maar 1,5 is als de baby komt.

Ja ik twijfel ook een beetje over de prijs en ook via mp zijn ze nog redelijk duur. Wat ik wel weer fijn vind is dat je hem kan ombouwen toch naar enkel en dan aan de zijkant een soort van bagage ding kan doen? Ik vind het de mooiste duowagen maar hij is ook gewoon het duurst. We hebben zelf nu een bugaboo cameleon 3 dus als ik die voor een goede prijs kan verkopen dan vind ik het nog het overwegen waard. Ze blijven namelijk nog best goed verkoopbaar.

Zijn ze ook al via marktplaats te koop nu? Toen wij 'm kochten nog niet.
Het is echt een geweldige wagen.
Hij is heel makkelijk wendbaar, je kunt 'm bij wijze van met 1 vinger ronddraaien. En hij is ook heel klein op te klappen, je hoeft de wagen niet eens uit elkaar te halen.
De kindjes kunnen met het gezicht naar je toe of van je af en je kan er inderdaad een enkele wagen van maken.

Hij is elke cent waard, maar ik schrok wel van de prijs met alles erbij hoor, maarja.
Voor mij is het mijn belangrijkste vervoersmiddel ;-).

Maar goed mijn kinderen zitten er lange tijd in natuurlijk. Ik weet niet of jij 't waard vindt.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  ekjir@M vr 4 jan 2013 - 11:48

Tania schreef:
Aimee schreef:Ik zou zeker wel een duowagen aanschaffen, anders ben je straks denk ik wel heel beperkt als je in je eentje thuis bent. 1,5 is nog wel heel jong om stukken los te lopen, sommige kindjes lopen dan nog niet eens. Even snel een boodschap doen met een baby en loslopende dreumes lijkt me echt geen succes. En gewoon even lekker wandelen buiten lijkt me ook prettiger als je de oudste gewoon in de wagen kan zetten als hij moe is.
Ik zou wel gewoon een tweehandsje kopen. Dan kan je je bugaboo nog houden, voor als M straks wel grotere stukken kan lopen.

Paar weken terug was ik een keertje met de buggy naar de winkel gegaan in plaats van de duowagen. Zijn we onderweg naar huis wil J. niet meer lopen laughcry Hij was echt niet in beweging te krijgen. Liep ik het laatste stuk met een buggy met twee tassen eraan en M. erin en J. op m'n andere arm. Zeker geen succes.

Ik heb m'n vader wel eens gebeld of hij de oudste alsjeblieft op kon halen. Niks meer mee te beginnen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Darius vr 4 jan 2013 - 20:07

Geen duowagen aangeschaft, gaat prima. Ik zou investeren in een draagdoek of ergonomische drager voor baby. Ik wil zelf graag een ringsling voor Pepijn.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Darius vr 4 jan 2013 - 20:08

Wij hebben trouwens wel een fietskar, dus eigenlijk ook een duo wandelwagen. Die heb ik wel gebruikt.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

duowagen wel/niet - Pagina 2 Empty Re: duowagen wel/niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum