Ik heb iets vreemds
+16
Pien
Pannetoet
Minx
Blueschick
Sneeuwvlok
Lady1984
CaptainSpectacular
xxDila
TGR
aniet
Caro
Susan
Filoria
Chocolate Cookie
Lejow
VeryCherry
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik heb iets vreemds
Dan zal het daar waarschijnlijk niet aan liggen. Het klinkt als een doorbloedings probleem, dat dat door de warmte wisseling van de douche naar voren komt. Maar ik ben geen arts dus ik denk dat je het bezoek aan je huisarts maar even moet afwachten. Succes!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
SnowWhite schreef:+1Marin schreef:Dat had ik ook altijd in Engeland, Darcy en CherrieLola. Ik was echt allergisch voor dat water daar. In NL totaal niet.
Haha, dat had ik dus ook! En kreeg allemaal pukkels in mijn gezicht, leek wel de Ardennen Dat water in Engeland is echt hard en vol met kalk. Was niet tegenop te smeren!
Haha ja jeetje. Ik kreeg echt allemaal rode vlekken die steeds minder snel wegtrokken. Als ik na een half jaar dan weer in NL kwam, had ik een hele vlammende huid.
Gast- Gast
Marin schreef:SnowWhite schreef:+1Marin schreef:Dat had ik ook altijd in Engeland, Darcy en CherrieLola. Ik was echt allergisch voor dat water daar. In NL totaal niet.
Haha, dat had ik dus ook! En kreeg allemaal pukkels in mijn gezicht, leek wel de Ardennen Dat water in Engeland is echt hard en vol met kalk. Was niet tegenop te smeren!
Haha ja jeetje. Ik kreeg echt allemaal rode vlekken die steeds minder snel wegtrokken. Als ik na een half jaar dan weer in NL kwam, had ik een hele vlammende huid.
Welcome to my life
@ CL: heb de foto gezien, zag er niet gezellig uit. Ben echt benieuwd wat het is, ik denk ook aan doorbloeding.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook heel erg.
niet zozeer na het douchen maar ik hoef me maar te stoten of te krabben (ik krab mezelf heel vaak omdat ik ergens allergisch voor ben maar ze niet weten waarvoor...) en ik zit onder de striemen en bloeduitstortingen.
Als ik me onder de douche krab is het wel veel erger!
Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt!
niet zozeer na het douchen maar ik hoef me maar te stoten of te krabben (ik krab mezelf heel vaak omdat ik ergens allergisch voor ben maar ze niet weten waarvoor...) en ik zit onder de striemen en bloeduitstortingen.
Als ik me onder de douche krab is het wel veel erger!
Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt!
Gast- Gast
Tsss, ik werd net gebeld door de assistente van de huisarts dat de beste man ziek is en dat de afspraak niet door kan gaan. Volgende week heeft hij vakantie, dus ik kan de week erop er pas heen. Lekker dan, dan moet ik mijn zoontje ook meenemen, en daar zit ik niet zo op te wachten.
Omdat ik er al best lang mee loop vind ze het geen spoed en mag ik ook niet naar een andere huisarts. Dat is toch raar?
Omdat ik er al best lang mee loop vind ze het geen spoed en mag ik ook niet naar een andere huisarts. Dat is toch raar?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Op zich snap ik het ook wel. Die andere HA kan natuurlijk niet ineens het dubbele aantal patienten hebben. Dat houd natuurlijk niet in dat het niet vervelend is.
Wel vervelend dat je nu zo lang moet wachten
Wel vervelend dat je nu zo lang moet wachten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minneke schreef:Wat ik me serieus afvraag; waarom wassen sommigen zich met zo'n puff? Ik bedoel; wat is er de toegevoegde waarde van?
Ik was me ook met zo'n ding, is dat zo raar? Met zo'n puf heb ik met heel weinig douchegel veel schuim. Een washandje vind ik gewoon minder handig.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Minneke schreef:Wat ik me serieus afvraag; waarom wassen sommigen zich met zo'n puff? Ik bedoel; wat is er de toegevoegde waarde van?
Ik was me ook met zo'n ding, is dat zo raar? Met zo'n puf heb ik met heel weinig douchegel veel schuim. Een washandje vind ik gewoon minder handig.
En het scrubt ook nog eens
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Louise doet/heeft/geeft wat vreemds :-S
» Mis ik iets?
» Ik mis iets
» iets in mn oog?
» Mis ik iets?