Ik heb iets vreemds
+16
Pien
Pannetoet
Minx
Blueschick
Sneeuwvlok
Lady1984
CaptainSpectacular
xxDila
TGR
aniet
Caro
Susan
Filoria
Chocolate Cookie
Lejow
VeryCherry
20 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik heb iets vreemds
niet gaan googlen iig dan ga je je kapot schrikken. Bij dit soort dingen ff de huisarts bellen. liever 10 keer te veel dan 1 keer te weinig
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:niet gaan googlen iig dan ga je je kapot schrikken. Bij dit soort dingen ff de huisarts bellen. liever 10 keer te veel dan 1 keer te weinig
Ah ok, gelukkig ben ik ook niet zo van het googelen op ziektes, je ziet me iets teveel schrikbeelden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je gelijk in.CherrieLola schreef:Nou, ik wacht volgende week even af, het heeft toch niet zoveel zin om me nu druk te gaan maken.
Maar lijkt me wel moeilijk als het je echt dwars ligt om je dan niet druk te maken. Of ben je niet zo'n druktemaker?
Ik kan me echt ontzettend druk maken
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Heb je gelijk in.CherrieLola schreef:Nou, ik wacht volgende week even af, het heeft toch niet zoveel zin om me nu druk te gaan maken.
Maar lijkt me wel moeilijk als het je echt dwars ligt om je dan niet druk te maken. Of ben je niet zo'n druktemaker?
Ik kan me echt ontzettend druk maken
Neuh, ik ben niet zo hypochonder eigenlijk. Ik vraag me nu alleen af wat het is en ik blijf met alles te lang doorlopen.
Ik heb het even vluchtig doorgelezen en als je nou eens een gewoon washandje gebruikt? Of gewoon met alleen je handen wassen? Dat doe ik ook wel eens En anders inderdaad maandag eventjes naar de dokter!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik vraag het nog even een keer.. Want ik denk dat je eroverheen hebt gelezen. Scheer jij je bovenbenen?
Ik heb een keer mijn benen (onder) zonder scheerschuim snel onder de douche geschoren en toen kreeg ik ook zulke strepen!
Ik heb een keer mijn benen (onder) zonder scheerschuim snel onder de douche geschoren en toen kreeg ik ook zulke strepen!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Oh sorry, ik scheer mijn bovenbenen héél af en toe en dan nog alleen in de zomer.
ik heb exact hetzelfde als ik iets te hard was zeg maar... ik zou eens in plaats van zo'n puf een washandje gebruiken en iets zachter wassen....
ik heb zelf sowieso al heel snel blauwe plekken en heb dit ook vaak nadat mijn man mij gewassen heeft, hij is nogal hardhandig en dan heb ik ook de striemen op mn rug/ buik/ borst zitten...
ik heb zelf sowieso al heel snel blauwe plekken en heb dit ook vaak nadat mijn man mij gewassen heeft, hij is nogal hardhandig en dan heb ik ook de striemen op mn rug/ buik/ borst zitten...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je normaal ook snel blauwe plekken als je je stoot of niet?
Misschien is je stolling van je bloed niet helemaal oke, kan komen door een Vitamine K tekort.
Misschien is je stolling van je bloed niet helemaal oke, kan komen door een Vitamine K tekort.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
CherrieLola schreef:Het doet gelukkig geen pijn, maar ik heb het het hele jaar door, in de zomer is dat helemaal vervelend.
Ik zou het toch eens navragen bij de huisarts!! Beter een keer te vaak dan te weinig toch?
Gast- Gast
Ik vind zo'n puff helemaal niet fijn. Mijn huid raakt heel snel geïrriteerd doordat die dingen van nylon zijn.
Gast- Gast
Ik gebruik ook zulke dingen. Heerlijk!
Dit soort strepen heb ik ook wel eens gehad, maar ik kon dan niet verklaren wat de oorzaak was. Het zijn een soort striemen, maar dan wel heel oppervlakkig. Je krijgt er ook geen littekens van.
Ik had ze overigens op mijn schouders en op mijn onderrug.
Dit soort strepen heb ik ook wel eens gehad, maar ik kon dan niet verklaren wat de oorzaak was. Het zijn een soort striemen, maar dan wel heel oppervlakkig. Je krijgt er ook geen littekens van.
Ik had ze overigens op mijn schouders en op mijn onderrug.
Gast- Gast
Ben je vandaag naar de dokter geweest..?
Pannetoet- Kletskop
Nee, ik heb een afspraak voor donderdagochtend staan
Oke..goedzo!
En nu maar afwachten..
Heb je al geprobeerd om gewoon met een washandje te wassen?
En nu maar afwachten..
Heb je al geprobeerd om gewoon met een washandje te wassen?
Pannetoet- Kletskop
Ja, maar het heeft nog niet echt veel zin, misschien is het water hier wel giftig
CherrieLola schreef:Ja, maar het heeft nog niet echt veel zin, misschien is het water hier wel giftig
Het kan wel dat het water "hard" is, ik weet niet waar je woont? Dat er veel kalk in zit, als je een heel gevoelige huid hebt kan je daarop reageren (heb ik ook).
Gast- Gast
Dat had ik ook altijd in Engeland, Darcy en CherrieLola. Ik was echt allergisch voor dat water daar. In NL totaal niet.
Gast- Gast
Ik woon in |*, en het water is hier echt hard. Als je het niet kookt is het zo viezig wit.
Laatst aangepast door CherrieLola op ma 14 feb 2011 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Marin schreef:Dat had ik ook altijd in Engeland, Darcy en CherrieLola. Ik was echt allergisch voor dat water daar. In NL totaal niet.
Ja dat wist ik nog, ik moest namelijk aan jou denken toen ik, sinds ik verhuisd ben is dat, soms jeuk en uitslag heb nadat ik heb gedouched. Hier in D. is het water erg hard, dus het klopt wel.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ik woon in Hilversum, en het water is hier echt hard. Als je het niet kookt is het zo viezig wit.
Danz ou het kunnen Maar langs de ha kan nooit kwaad! Heb je een gevoelige huid?
Gast- Gast
Ik heb alleen een gevoelige huid als ik gestrest ben, en dat ben ik nu, dus daar zou het ook mee te maken kunnen hebben natuurlijk.
+1Marin schreef:Dat had ik ook altijd in Engeland, Darcy en CherrieLola. Ik was echt allergisch voor dat water daar. In NL totaal niet.
Haha, dat had ik dus ook! En kreeg allemaal pukkels in mijn gezicht, leek wel de Ardennen Dat water in Engeland is echt hard en vol met kalk. Was niet tegenop te smeren!
@CherrieLola, ik hoop dat de huisarts een verklaring ervoor heeft. Lijkt me best wel vervelend om zulke strepen op je been te hebben.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Is de doorbloeding van je benen verder goed? Je draagt geen knellende kleding? Ik zou eens wat oefeningen met de benen doen, goed bewegen. Gewoon om te kijken of dat nog effect heeft. Sowieso is het verstandig om eens langs de huisarts te gaan. Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik draag skinny's en rokjes met een panty/maillot, maar ik heb niet het idee dat het heel erg strak zit. Het knelt in ieder geval niet.
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Louise doet/heeft/geeft wat vreemds :-S
» Mis ik iets?
» Ik mis iets
» iets in mn oog?
» Mis ik iets?
» Mis ik iets?