Ik heb iets vreemds
+16
Pien
Pannetoet
Minx
Blueschick
Sneeuwvlok
Lady1984
CaptainSpectacular
xxDila
TGR
aniet
Caro
Susan
Filoria
Chocolate Cookie
Lejow
VeryCherry
20 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ik heb iets vreemds
Als ik onder de douche sta en me aan het wassen ben krijg ik allemaal bloeduitstortingen op mijn bovenbenen. Het ziet eruit alsof het opengekrabd is, maar dan zonder bloed. Het zijn gewoon blauwe plekken. Ik schrob mezelf niet schoon ofzo, ik gebruik zo'n bolletje. Hmmm, weet even niet hoe ik het uit moet leggen. Maar het is zo'n ding waar je douchegel op doet zeg maar. Maar goed, het gevolg is dat ik er zwaar mishandeld uitzie en dat is niet zo charmant.
Weet iemand wat dit kan zijn of wat ik er tegen kan doen?
Weet iemand wat dit kan zijn of wat ik er tegen kan doen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ik heb iets vreemds
Hmm..misschien is het de warmte van het water waardoor je bloedvaten zich open gaan zetten en het zo lijkt dat je blauwe plekken hebt? Haha, geen idee.
En zo'n ding heet een puf geloof ik
En zo'n ding heet een puf geloof ik
Gast- Gast
Whahaha, zo heet ie inderdaad, maar je snapt in ieder geval wat ik bedoel, dus mijn omschrijving was nog niet zo slecht
Het zijn echt blauwe plekken, want ze blijven gewoon zitten. Echt, er zitten allemaal strepen van boven naar beneden op mijn bovenbenen en ik douche niet te heet, want dan val ik flauw.
Het zijn echt blauwe plekken, want ze blijven gewoon zitten. Echt, er zitten allemaal strepen van boven naar beneden op mijn bovenbenen en ik douche niet te heet, want dan val ik flauw.
Als het geen pijn doet en er alleen vreemd uitziet kan het waarschijnlijk weinig kwaad.
Anders even langs de dokter!
Krijg het alleen als je doucht of valt het je dan alleen op?
Anders even langs de dokter!
Krijg het alleen als je doucht of valt het je dan alleen op?
Gast- Gast
Ik zie me al bij de huisarts aankomen zeg. "Maar meneer, ik word écht niet mishandeld!!" Geen hond die me gelooft natuurlijk
Trekken die plekken ook vrij snel weer weg? Of loop je 2 dagen rond met blauwe benen?
Ik heb het namelijk ook, als ik gedoucht heb en ik kom er uit zijn mijn bovenbenen helemaal paars gevlekt.
Ik heb het namelijk ook, als ik gedoucht heb en ik kom er uit zijn mijn bovenbenen helemaal paars gevlekt.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het komt er door het wassen, maar het blijft verder gewoon zitten. Het zijn echt paars/blauwe plekken, maar dan in streepvorm.
en ze blijven net zo lang zitten als 'gewone' blauwe plekken.
en ze blijven net zo lang zitten als 'gewone' blauwe plekken.
Dat heb ik dus ook! Echt heel raar Maar bij mij trekken ze uiteindelijk gewoon weg.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Misschien kun je om het te voorkomen een wisseldouche nemen (desnoods plaatselijk op je benen)? Een paar keer warm-koud-warm-koud. Dat schijnt gezond te zijn, dus proberen kan geen kwaad denk ik.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
CherrieLola schreef:Ik zie me al bij de huisarts aankomen zeg. "Maar meneer, ik word écht niet mishandeld!!" Geen hond die me gelooft natuurlijk
Het lijkt mij niet dat het zo gaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zo ziet het er na twee dagen uit.
Nou, dat is wel heel raar zeg. Doet het verder ook pijn? Is het alleen in de winter?
Anders als het aanblijft zou ik na een tijd toch naar de huisarts gaan..
Anders als het aanblijft zou ik na een tijd toch naar de huisarts gaan..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Het doet gelukkig geen pijn, maar ik heb het het hele jaar door, in de zomer is dat helemaal vervelend.
ik zou bijna zeggen dat je huid is afgekneld,ik heb dit soort plekken wel es op mn onderarmen.
vooral als ik heb gewerkt dan heb ik heel veel lagen kleding overelkaar heen en dat schuurt dan..
misschien heb jij dat ook maar dan op je benen?
of het is een reactie op een bepaald wasmiddel?!
vooral als ik heb gewerkt dan heb ik heel veel lagen kleding overelkaar heen en dat schuurt dan..
misschien heb jij dat ook maar dan op je benen?
of het is een reactie op een bepaald wasmiddel?!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou absoluut naar de huisarts gaan, want dit likt me toch echt niet normaal, zeker nu ik je foto heb gezien.
Gast- Gast
Hmmm, dat zou ook nog kunnen, maar ik gebruik verschillende soorten wasmiddel en douchegel, dus dan zou ik ze het beste een voor een af kunnen gaan.
Blijkbaar zijn het punten bovenin je benen die een kleine bloeduitstorting geven en dan zakt het vervolgens naar beneden (zwaartekracht)?
Gast- Gast
Niet te heet douchen, gewoon met je handen de douchegel insmeren en niet met die puf. Niet te lang je laptop op je schoot houden (als je die hebt).
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
t zou best kunnen dat je allergisch reageert op een wasmiddel of douchegel.
maar dat zou je uit kunnen testen door neutral te gaan gebruiken.
en met één keer wassen met een ander wasmiddel gaat het allergische stofje nog niet uit je was,hoor!
daar moet je dan echt een hele tijd mee wassen wil je niet meer allergisch reageren.
ik heb dat ooit es gehad met nieuwe sokken en ik dacht echt dat t kwam omdat ze nieuw waren.
maar ik had een proefflesje van wasmiddel gratis gekregen van mn werk en daar die nieuwe sokken mee gewassen.
jeetjemina wat had ik een jeuk onder mn voeten!
maar dat zou je uit kunnen testen door neutral te gaan gebruiken.
en met één keer wassen met een ander wasmiddel gaat het allergische stofje nog niet uit je was,hoor!
daar moet je dan echt een hele tijd mee wassen wil je niet meer allergisch reageren.
ik heb dat ooit es gehad met nieuwe sokken en ik dacht echt dat t kwam omdat ze nieuw waren.
maar ik had een proefflesje van wasmiddel gratis gekregen van mn werk en daar die nieuwe sokken mee gewassen.
jeetjemina wat had ik een jeuk onder mn voeten!
aniet- Kletskop
Ah, dat zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen, gewoon wassen zonder die puf. Een laptop heb ik niet, dus daar ligt het sowieso niet aan
douche jij je sochtends?dan kan het best zijn dat je snachts gekrabt heb omdat het jeukt en dat je dat dan ziet zodra er water overheen gaat.
of is dat heel raar?!
of is dat heel raar?!
aniet- Kletskop
CherrieLola schreef:Ah, dat zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen, gewoon wassen zonder die puf. Een laptop heb ik niet, dus daar ligt het sowieso niet aan
Zachtjes doen met jezelf, anders gaan mensen nog denken dat je een of andere emo bent
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nee, meestal om half negen 's avonds
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen