Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik mis iets

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Ik mis iets

Bericht  Rapunzel ma 3 sep 2012 - 9:05

Weg


Laatst aangepast door Rapunzel op di 4 sep 2012 - 9:12; in totaal 2 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Zininzon ma 3 sep 2012 - 10:17

Misschien vreemd, maar ik viel al over je eerste zin; je noemt je vriend 'een jongen'. Misschien bedoel je er niets mee, maar het kwam op mij heel afstandelijk en koud over. Vervolgens schrijf je ook dat je je niet wilt binden. Niet aan hem, maar ook niet aan een ander. Wat houdt je tegen? Waar ben je bang voor?

Zonder hem wil je ook niet, dus er zitten (volgens mij) 2 dingen op: zo doorgaan of 'de sprong' wagen en kijken hoe het bevalt om wat closer te worden.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 10:20

Zininzon schreef:Misschien vreemd, maar ik viel al over je eerste zin; je noemt je vriend 'een jongen'. Misschien bedoel je er niets mee, maar het kwam op mij heel afstandelijk en koud over. Vervolgens schrijf je ook dat je je niet wilt binden. Niet aan hem, maar ook niet aan een ander. Wat houdt je tegen? Waar ben je bang voor?

Zonder hem wil je ook niet, dus er zitten (volgens mij) 2 dingen op: zo doorgaan of 'de sprong' wagen en kijken hoe het bevalt om wat closer te worden.

Zelfde hier en vooral het begin stukje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Vanilla Queen ma 3 sep 2012 - 13:14

Zoals ik dit opvat: Het komt op mij over alsof het wel makkelijk is zo voor jullie beiden. Eigenlijk heb je gewoon niks met die jongen.
Als die jongen jou helemaal geweldig had gevonden dat had ie ook niet achter andere vrouwen aan gegaan en met jou juist wel de sprong willen wagen ipv aan lopen modderen tot er wat beters aan komt zetten.

Zou hij het denk je heel erg vinden als jij verder gaat met je leven en hem achter laat?
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 21:17

Je eerste zin viel ik inderdaad ook al over.. 6 jaar een relatie en je vriend dan 'een jongen' noemen.

Het lijkt alsof je 'bang' bent het niet alleen te kunnen. Natuurlijk raak je naast je vriend.. Ook je 'vriend' kwijt. (Ik neem niet aan dat de vriendschap blijft na zo'n tijd).

Volgens mij kun je maar 2 dingen doen. Of er samen een punt achterzetten en de aankomende tijd een 'zwaardere' periode ingaan om te kijken hoe je het alleen gaat redden. Of er samen ontzettend hard aan werken, en elkaar msischien wat meer gaan zien en wat meer dingen ondernemen o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel ma 3 sep 2012 - 21:21

Ik noem hem jongen, omdat hij dat in in mijn ogen is. We zijn nog vrij jong, dus ik zou mezelf ook meisje noemen ipv van vrouw. Ik bedoel daar verder niets negatiefs mee. Ik durf mezelf niet goed aan hem te binden uit angst dat het mis gaat. Ik woon nu nog thuis en het bevalt erg goed, ik durf die veiligheid niet goed op te geven. Daarentegen denk ik wel dat het me veel pijn zou doen om mijn vriend definitief los te laten en dat is voor hem ook het geval.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel ma 3 sep 2012 - 21:25

Punk'd schreef:

Het lijkt alsof je 'bang' bent het niet alleen te kunnen. Natuurlijk raak je naast je vriend.. Ook je 'vriend' kwijt. (Ik neem niet aan dat de vriendschap blijft na zo'n tijd).

Precies, daar ben ik bang voor. Ik weet niet of ik wel behoefte heb om er keihard aan te gaan werken, want dat zou betekenen dat ik bij hem moet gaan wonen en dat wil ik op dit moment niet. Maar ik wil hem ook niet kwijt als vriend, dus er een punt achter zetten is ook geen optie. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar op dat gebied. Maar ik zal de adviezen eens in overweging nemen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Zininzon di 4 sep 2012 - 8:40

Rapunzel schreef:Maar ik wil hem ook niet kwijt als vriend, dus er een punt achter zetten is ook geen optie.

Hoezo niet?
Ongelukkig blijven in deze relatie, dat lijkt me pas geen optie!

Je geeft eerlijk aan dat je er niet eens (meer) moeite voor wilt doen, dan weet je het antwoord toch al? Je houdt vast aan iets wat er niet (meer) is.

Sorry voor de kort-door-de-bocht-heid, maar wees eens eerlijk tegen jezelf (en hem!!!)!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Lady4 di 4 sep 2012 - 9:14

Ik weet niet hoe oud je precies bent, aangezien jij jezelf jong noemt. Maar als jij nu al zo in je relatie staat, zou ik ervoor zorgen dat je niet de komende zestig jaar ook nog met hem door moet brengen.

Sowieso vind ik het apart dat, wanneer je al zes jaar een relatie hebt, je elkaar maar anderhalve dag per week ziet. Maar goed, dat kan natuurlijk ook mijn mening zijn.

Al met al vind ik het niet echt 'meant to be' klinken, sorry.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel di 4 sep 2012 - 9:14

Daar heb je ook wel gelijk in Zin in zon, ergens besef ik dat ook wel. Nu nog de stap nemen om het echt uit te maken. Ik kan dat niet. Neutral
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel di 4 sep 2012 - 9:16

Lady 4; het is ook niet meant to be. Vroeg of laat zal het wel een keer overgaan als het zo doorgaat. De vraag is alleen wanneer.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Lady4 di 4 sep 2012 - 9:25

Maar als je dat nu al weet, waarom er dan nog mee door gaan? Geniet van deze jonge jaren, ga dansen, sjansen, mannen versieren, flirten, daten, one night stands hebben, leuke dingen doen met vriendinnen. Deze jaren zijn zo prachtig, zéker ook als single. Geniet ervan in plaats van je tijd te verdoen aan iemand met wie je niet oud wilt worden!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:31

Lady4 schreef:Maar als je dat nu al weet, waarom er dan nog mee door gaan? Geniet van deze jonge jaren, ga dansen, sjansen, mannen versieren, flirten, daten, one night stands hebben, leuke dingen doen met vriendinnen. Deze jaren zijn zo prachtig, zéker ook als single. Geniet ervan in plaats van je tijd te verdoen aan iemand met wie je niet oud wilt worden!

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rumble di 4 sep 2012 - 9:34

Lady4, wat ben je toch verstandig. Kan niet anders dan dat beamen.

Ik heb je beginpost vanmiddag gelezen en ik vind het idd gewoon zonde dat je deze tijd 'verspilt' met iemand waar je dus eigenlijk al van weet dat je niet met hem oud wilt worden. Is trouwens ook niet eerlijk tegenover hem.
Ik zou zo snel mogelijk het gesprek met hem aangaan.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:36

Lady4 schreef:Maar als je dat nu al weet, waarom er dan nog mee door gaan? Geniet van deze jonge jaren, ga dansen, sjansen, mannen versieren, flirten, daten, one night stands hebben, leuke dingen doen met vriendinnen. Deze jaren zijn zo prachtig, zéker ook als single. Geniet ervan in plaats van je tijd te verdoen aan iemand met wie je niet oud wilt worden!

Zo +1, al is je beginpost inmiddels al weg en heb ik die ook niet meegekregen.

Wat houdt je tegen om bij je vriend te gaan wonen? Waarom niet op proef? Niet gelijk alles verhuizen enzo maar kijk het eens aan voor een maand. Als je je vriend niet kwijt wilt dan zal er toch iets moeten veranderen. En dat kun je uitstellen maar van uitstel komt afstel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel di 4 sep 2012 - 9:45

Jullie hebben zo gelijk. Maar ik denk dat het probleem ook een beetje bij mijzelf zit. Ik ben heel erg geneigd vast te houden aan het oude en durf niet goed nieuwe dingen aan te gaan. Daarom durf ik niet bij hem te gaan wonen (want stel dat het mis gaat) en blijf ik op deze manier toch veel te erg hangen. Ik heb ook heel weinig sociale contacten verder en geen vriendinnen. Ik ben bang als ik mijn vriend kwijt raak dat ik dan niemand over houd. Neutral
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:48

Zininzon gaf al de opening. Lady4 heeft er een eind aan gemaakt. Je vindt hem leuk. Maar ziet, gezien de posten, geen toekomst met hem. Tja, dan liever alleen toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 9:51

Wat let je om nieuwe contacten te leggen? Of je nu wel of geen vriend hebt, het kan geen kwaad om daar ook wat tijd in te steken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Lady4 wo 5 sep 2012 - 5:11

Zusje schreef:Wat let je om nieuwe contacten te leggen? Of je nu wel of geen vriend hebt, het kan geen kwaad om daar ook wat tijd in te steken.

Eens.

Het hebben van je relatie maakt waarschijnlijk juist dat je (te) weinig investeert in nieuwe contacten. Je hebt immers je vriend wel om op terug te vallen, ook al vind je hem niet leuk genoeg om mee oud te worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Rapunzel wo 5 sep 2012 - 8:44

Lady4 schreef:
Zusje schreef:Wat let je om nieuwe contacten te leggen? Of je nu wel of geen vriend hebt, het kan geen kwaad om daar ook wat tijd in te steken.

Eens.

Het hebben van je relatie maakt waarschijnlijk juist dat je (te) weinig investeert in nieuwe contacten. Je hebt immers je vriend wel om op terug te vallen, ook al vind je hem niet leuk genoeg om mee oud te worden.

Spijker op z'n kop. Bedankt voor het inzicht.
Nu nog DOEN Wink
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik mis iets Empty Re: Ik mis iets

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum