Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  studiebol wo 2 jan 2013 - 6:55

Wij willen in oktober een midweek weg, naar een centerparcs huisje of een landal huis.
Ik weet ook al datum's en zo dus alles is al bekend. Wanneer zouden jullie zo'n midweek boeken, nu al, ivm met vroegboek korting, of gewoon later. Maar ja dan is het risico dat de aanbieding net niet is als wij gaan en wij zijn niet flexibel met de week die staat gewoon vast.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Re: Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 7:34

Als de prijs nu met vroegboekkorting goed is zou ik nu vast boeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Re: Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  duckie wo 2 jan 2013 - 8:11

tja als je niet gebonden bent aan een bepaald park of iets dergelijks en het je niet uit maakt kun je evt ook last minute boeken alleen kun je dan weinig tot geen eisen stellen..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Re: Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  teletascha wo 2 jan 2013 - 8:36

Als het buiten de herfstvakantie valt zou ik nog wel ff wachten. Wij hebben dit jaar begin nov een weekendje center parks met 50% korting geboekt een week voordat we vertrokken, en we hadden nog alle keus.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Re: Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  Travelgurly wo 2 jan 2013 - 8:49

ja buiten de schoolvakanties zou ik ook pas een week of 2 van te voren boeken. Dan zijn de kortingen vaak het hoogst.

Studie: kijk ook eens naar park Molenheide in Belgie, hebben mooie ruime huisjes en een leuk indoor speelparadijs en zwembad.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang van te voren een midweek weg boeken? Empty Re: Hoelang van te voren een midweek weg boeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum