Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:55

We zouden in oktober 4 dagen naar Disney gaan, maar helaas werden we vandaag gebeld dat er te weinig aanmeldingen zijn. Met 8 aanmeldingen is het niet rendabel om de bus te laten rijden. Helaas waren er voor ons geen andere opties naar tevredenheid, dus krijgen wij ons volledige geld terug.

Máár.. Ik heb die paar dagen weg op dit moment verschrikkelijk hard nodig en word eigenlijk op dit moment verschrikkelijk benauwd bij het idee wél een week vrij te zijn, maar niet weg te gaan. Ik moet er gewoon echt even uit. En mijn vriend ook. We gaan dus maar zoeken naar een andere optie en bestemming smile

We krijgen straks ruim 550 euro terug dus we willen iets zoeken van maximaal 275 euro pp, liever nog goedkoper dan dat omdat onze kas onverwachts ontzettend krap is geworden. We willen minimaal 3-4 nachten weg en maximaal een week, ik heb niet langer vrij dan dat.
Opties waar we zelf aan zitten te denken is een mystery-arrangement bij center parcs, een paar dagen Movie World Germany, een weekje op één van de Wadden of onze kansen beproeven bij vakantieveilingen. Maar stiekem kriebelt het ook wel weer om te gaan vliegen, ik zit zelf te denken aan een plek waar het nog lekker warm is begin oktober, maar hele andere opties waar we zelf nog niet aan gedacht hebben zijn ook welkom.

Wie heeft er zin om mee te denken? Alvast bedankt!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 18:59

Niemand? Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  silly_85 do 23 aug 2012 - 19:13

Ik heb zelf net Mallorca geboekt in oktober betaal 217 euro p.p misschien is dat wat? Ik ga elk jaar in oktober en is nog steeds super weer daar .
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 19:21

Via welke organisatie is dat? Alle vliegreizen op alle bestemmingen die ik tegenkom zijn minimaal 400 euro. Alleen Spanje is goedkoop, maar dat trekt ons dan weer niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Coco do 23 aug 2012 - 20:17

Vliegen met ryan air? Goedkope tickets en een hotel zelf boeken via booking.com bijv.?
Wij vliegen voor € 480,- inclusief gereserveerde plaatsen met extra beenruimte retour met z'n vieren naar Marokko. En dan betalen we voor de kinderen ook vol tarief. Dus pp is dat 120 incl.
Er zijn ook wel nog goedkopere bestemmingen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:27

Oeh ja, ik zou ook een goedkoop ticket van Ryanair aftrekken en een goedkoop hotelletje uitzoeken. Mss handig als je hier de data neer zet dat je vrij bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:28

Ik zit ook even bij Ryanair voor je te kijken

- Marseille €95 voor 2 personen (exc. koffers - vanuit Eindhoven)
- Palermo €133 voor 2 personen (exc. koffers - vanuit Dusseldorf/weeze)
- Barcelona €92 voor 2 personen (exc. koffers - vanuit Dusseldorf/weeze)
- Rome €150 voor 2 personen (exc. koffers - vanuit Dusseldorf/weeze)

Ik heb gekeken in de week van 2 tot 8 oktober heen en in de week van 7 tot 13 terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:32

We zijn eruit, we gaan een mystery-midweek bij center parcs doen, lekker rustig aan en niet teveel smijten met geld. Ondertussen sparen we verder en gaan we in november/december alsnog naar Disney smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:33

Oh en bedankt voor het meedenken, natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Susan do 23 aug 2012 - 21:47

Hé, heb je je oude naam weer terug?

Centerparcs is ook wel leuk, al zou ik persoonlijk denk ik wel echt het park zelf willen uitzoeken, maar als je het leuk vindt om je te laten verrassen is dit natuurlijk wel prima. Is het ook goedkoper als je dat mystery-gebeuren doet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:54

Ja klopt, heb idd besloten mijn oude naam weer te nemen.

Dat mystery-gebeuren scheelt wel, we kunnen nu voor totaal max 170 euro een midweek in één van de parken zitten, da's incl. alle luxepakketten. Zouden we een last minute met dezelfde extra's bij een specifiek park boeken dan is dat al gauw 200 euro duurder.
Mij maakt het niet zoveel uit waar we terecht komen, alleen de Erperheide vind ik er niet zó geweldig uitzien, maar verder vind ik het vooral lekker er even uit te zijn. Hopelijk zijn al die parken met het OV wel ged bereikbaar. En anders nemen we de trein naar een dichtbij liggend plaatsje en pakken we de taxi, valt ook te overzien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 21:57

Oh had ik dit eerder gelezen! Zat namelijk laatst te kijken naar last-minutes en vliegvakanties in oktober. Kwam op gegeven moment op een site uit waar we 11 dagen naar Gran Canaria konden voor 750 euro voor 2 personen... Het is dat wij zelf niet kunnen, anders hadden we het geboekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  silly_85 do 23 aug 2012 - 22:20

Veel plezier iedergeval! Ik had via sunweb geboekt 5 oktober , 12 oktober heeft ook dezelfde prijs smile ik stel alleen niet veel eisen , alleen een zwembad en dicht bij het strand je bent toch nooit binnen .
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  xxDila vr 24 aug 2012 - 12:03

Fruity schreef:Oh had ik dit eerder gelezen! Zat namelijk laatst te kijken naar last-minutes en vliegvakanties in oktober. Kwam op gegeven moment op een site uit waar we 11 dagen naar Gran Canaria konden voor 750 euro voor 2 personen... Het is dat wij zelf niet kunnen, anders hadden we het geboekt.

En waar was dat? Klinkt erg gaaf & goedkoop! :O
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 7:48

Balen dat jullie reis naar Disney niet doorgaat, hopelijk vind je binnenkort een andere leuke bestemming!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 7:52

Al gevonden hoor Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 7:59

Mystery parc zie ik dus dat komt wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Caribbeanlover zo 26 aug 2012 - 8:04

http://www.actievandedag.nl/vrijdag/24-08-2012-stip-reizen-movie-park



http://www.actievandedag.nl/zaterdag/25-08-2012-corendon-cyprus-topset

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 8:08

Dank je CBL, maar we hebben al wat, blijven lekker dichtbij huis Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Caribbeanlover zo 26 aug 2012 - 8:12

Aha, dus je gaat niet weg of je blijft in het land?
Geen dank hoor, btw is een leuke/handige site.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 8:14

Ik ga naar Centerparcs smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober Empty Re: Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum