midweek low budget
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
midweek low budget
Wij willen februari/maart lekker een midweek weg. Helaas hebben wij geen hoog budget maar ik lees hier regelmatig dat er een VIP huisje geboekt wordt voor een spotprijs. Hebben jullie tips, kortingscodes die gebruikt kunnen worden, ...
We zijn met 2 volwassenen en 1 baby en budget is +/- 100 euro.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Re: midweek low budget
Pommes schreef:Wij willen februari/maart lekker een midweek weg. Helaas hebben wij geen hoog budget maar ik lees hier regelmatig dat er een VIP huisje geboekt wordt voor een spotprijs. Hebben jullie tips, kortingscodes die gebruikt kunnen worden, ...
Mijn zus en zwager hadden via vakantieveiliingen een huisje voor €1,00 geboekt, maar daar kwamen een hoop andere kosten bij waardoor ze toch rond de €100,00 kwijt waren.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Even bij roompot kijken, daar hebben ze last minutes, wintervoordeel. Dan betaal je maar 30 euro per huisje.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
bij roompot kwam ik er niet uit. Zag ik een huisje voor 99 euro aankomst 11 maart en dan klikte ik verder en dan was het opeens 249 euro. En dit had ik meerdere keren.
Pommes- Prater
Ook ala je bij de lastminutes of voordeel pagina's kijkt? Dus niet gaan zoeken naar een huisje maar alleen daar kijken, dan kom ik niet op zo'n hoog bedragPommes schreef:bij roompot kwam ik er niet uit. Zag ik een huisje voor 99 euro aankomst 11 maart en dan klikte ik verder en dan was het opeens 249 euro. En dit had ik meerdere keren.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
heb daar eens gekeken maar daar kan je nog niet tot eind februari en maart kijken. Dus denk dat ik nog even geduld moet hebben voor de aanbiedingen. Dan moet mijn man maar gewoon vrij vragen en dan hopen dat er dan nog iets vrij is.
Pommes- Prater
en via landal dan? meestal is de basisprijs vaak al 100 euro en dan excl de kosten die erover heen komen...
en via www.bungalows.nl of www.bungalowspecials.nl dan?
en via www.bungalows.nl of www.bungalowspecials.nl dan?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Nou m`n man heeft de week van 11 maart vrij gekregen op het werk dus nu kunnen we gericht gaan zoeken naar een vakantie. Als er nog iemand tips heeft zijn deze natuurlijk van harte welkom
Pommes- Prater
ik up dit topic even want ik ben nu aan het zoeken. Maar wat is nou een leuk fijn park? En is een chalet iets, mijn idee is namelijk dat ik een bungalow wil.
Via bungalowspecials wordt het nog duur want de prijzen die daar staan worden X3 gedaan. Dus hebben jullie tips, wil er iemand meezoeken?
Via bungalowspecials wordt het nog duur want de prijzen die daar staan worden X3 gedaan. Dus hebben jullie tips, wil er iemand meezoeken?
Pommes- Prater
Ik kreeg van de week de aanbieding ' Euroknallers ' van Roompot in mijn mailbox; deze zijn te boeken tot 8 maart 2013, 16.00uur maar de aankomstdatum kan dus later liggen. Het houdt dus in dat je voor een paar euro per persoon per nacht verblijft, er komen dan alleen soms nog wel de kosten boven op voor schoonmaak, linnen, etc.
http://www.roompotparken.nl/acties/3950/euroknaller.html?referer=knalnbwk9p1&utm_source=Week+9&utm_medium=email&utm_campaign=knalnbwk9p1
Geen idee of er iets voor je tussen zit, maar kijken kan je allicht!
http://www.roompotparken.nl/acties/3950/euroknaller.html?referer=knalnbwk9p1&utm_source=Week+9&utm_medium=email&utm_campaign=knalnbwk9p1
Geen idee of er iets voor je tussen zit, maar kijken kan je allicht!
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Soortgelijke onderwerpen
» midweek weg
» Hoelang van te voren een midweek weg boeken?
» Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober
» Lang weekend/midweek Praag. Jullie ervaringen?
» Persoonsgebonden budget
» Hoelang van te voren een midweek weg boeken?
» Goedkope (vlieg)vakantie/midweek weg in oktober
» Lang weekend/midweek Praag. Jullie ervaringen?
» Persoonsgebonden budget
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: