Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwen in 2014-topic

+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers

Pagina 4 van 17 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 Empty Re: Trouwen in 2014-topic

Bericht  vontje111 zo 10 feb 2013 - 22:02

Juliette schreef:Hoi meiden,

Ik ben nieuw op het forum, maar zou het erg leuk vinden om hier mee te gaan schrijven. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk samen besloten om volgend jaar te gaan trouwen Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 561177 Hoe of wat weten we nog niet precies, wanneer ook niet. We verschillen nog wel van mening, ik wil het liefst zo klein mogelijk trouwen, mijn vriend wil het liefst een groot feest.
Wat is jullie budget?

Ons budget is 5000-, Zoals het nu lijkt redden we dit ook. We gaan dan wel klein trouwen en dit is dan zonder feest..

vontje111
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 15
Registratiedatum : 06-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Funk zo 10 feb 2013 - 22:34

Wat leuk 2 nieuwe meeschrijvers! Gefeliciteerd! Ik zal zelf proberen wat actiever mee te posten! Ik lees nu nog vooral.
Wij gaan trouwen op 20 juni 2014.
Iedereen al druk met de voorbereidingen? Wij hebben al wel veel dingen besloten maar eigenlijk nog niks vast gelegd.

Ik ben op zoek naar een jurk (niet dat ik hem nu al kan passen) maar kan geen winkel vinden waar ze mijn 'soort' jurken verkopen. Iemand enig idee?

Dit stijltje zoek ik:

Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 Tumblr_ls5l0zIF2P1qmyx8zo1_1280
Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 59e5a9f2f953367a8e2e7cb7733fc5cc
Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 80675e57453a0917d40180d90cc394af

Ik weet dat ze Jenny Packham alleen verkopen bij 1 winkel in Amsterdam maar er zijn nergens prijzen te vinden. Iemand tips? smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Marin zo 10 feb 2013 - 22:49

Mooi Pippi, love it!

Ik weet inderdaad dat Jenny Packham alleen in Amsterdam wordt verkocht, en die jurken zijn volgens mij vrij prijzig, vanaf 3000 euro ofzo.

Monique Lhuillier heeft ook prachtige jurken (maar ook prijzig, haar echte collectie is heel duur (meer dan 5000 euro geloof ik), maar haar 'budget' lijn Bliss is tussen de 2500-3000)

Misschien is Claire Pettibone ook iets voor je.

Deze drie merken verkopen ze allemaal bij Bloomfeld in Amsterdam.

Rembo Styling is een Vlaams merk met ook romantische zwierige jurken en die zijn veelal wat goedkoper!

En de bovenste foto lijkt heel erg op de jurken die ik mooi vind, met dat kant, en dan heb je aan Maggie Sottero misschien ook nog wel wat.

Ik zou gewoon kijken bij winkels bij je in de buurt welke merken ze hebben en anders misschien naar Rotterdam, want daar zit sinds kort Weddings, een nieuwe bruidszaak en de grootste van Europa! Zij hebben ook echt veel merken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Funk zo 10 feb 2013 - 22:52

Marin schreef:Mooi Pippi, love it!

Ik weet inderdaad dat Jenny Packham alleen in Amsterdam wordt verkocht, en die jurken zijn volgens mij vrij prijzig, vanaf 3000 euro ofzo.

Monique Lhuillier heeft ook prachtige jurken (maar ook prijzig, haar echte collectie is heel duur (meer dan 5000 euro geloof ik), maar haar 'budget' lijn Bliss is tussen de 2500-3000)

Misschien is Claire Pettibone ook iets voor je.

Deze drie merken verkopen ze allemaal bij Bloomfeld in Amsterdam.

Rembo Styling is een Vlaams merk met ook romantische zwierige jurken en die zijn veelal wat goedkoper!

En de bovenste foto lijkt heel erg op de jurken die ik mooi vind, met dat kant, en dan heb je aan Maggie Sottero misschien ook nog wel wat.

Ik zou gewoon kijken bij winkels bij je in de buurt welke merken ze hebben en anders misschien naar Rotterdam, want daar zit sinds kort Weddings, een nieuwe bruidszaak en de grootste van Europa! Zij hebben ook echt veel merken!

Super, dankje voor de tips! Ik vind allerlei prachtigs op Pinterest maar nergens echt namen van designers of waar ze het verkopen. Ik ben inderdaad vooral weg van de eerste jurk.
Het lijkt wel of ze in Nederland bijna alleen maar strapless verkopen en dat vind ik jammer.
Ik ga aan de slag met de namen die je noemde en anders na m'n zwangerschap toch maar op naar Bloomfelds! smile
Nogmaals thanks!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 10 feb 2013 - 22:57

Haha ja ik ben een beetje trouwjurken obsessed, dus weet van de meeste merken wel een beetje wat voor stijl het is. Ik ben echt heel erg benieuwd! Laat maar weten wanneer je gaat passen. Ik hoop ook heel erg tegen de tijd dat ik ga trouwen een niet-strapless jurk te dragen, namelijk ook met zo'n Queen Anne halsje en cap sleeves zoals op de eerste foto, en dan met een keyhole back of andere mooie rug lijn. Ik vind strapless ook niet zo mooi en zo standaard. Reem Acra heeft trouwens ook bijzonder mooie jurken, maar ook echt heel duur. Alvast veel voorbereidingsplezier, wat leuk zeg, heerlijk dat je gaat trouwen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Funk zo 10 feb 2013 - 23:01

Marin schreef:Haha ja ik ben een beetje trouwjurken obsessed, dus weet van de meeste merken wel een beetje wat voor stijl het is. Ik ben echt heel erg benieuwd! Laat maar weten wanneer je gaat passen. Ik hoop ook heel erg tegen de tijd dat ik ga trouwen een niet-strapless jurk te dragen, namelijk ook met zo'n Queen Anne halsje en cap sleeves zoals op de eerste foto, en dan met een keyhole back of andere mooie rug lijn. Ik vind strapless ook niet zo mooi en zo standaard. Reem Acra heeft trouwens ook bijzonder mooie jurken, maar ook echt heel duur. Alvast veel voorbereidingsplezier, wat leuk zeg, heerlijk dat je gaat trouwen!

Ja, is ook gewoon leuk om naar te kijken toch? smile Ik vind Rembo Styling wel wat hebben inderdaad. Nog niet dé jurk gezien maar dan weet ik een beetje waar ik kan zoeken. Ik heb even gekeken bij Weddings, maar vind ik ook nog wat standaard eruit zien allemaal. Embarassed
Wat jij beschrijft klinkt super mooi! Ben heel benieuwd tegen die tijd!
Voorlopig kan ik me hiermee nog uren vermaken: http://pinterest.com/search/boards/?q=bohemian+wedding Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 10 feb 2013 - 23:06

Oh ja dat is echt prachtig, die moodboards! Doe je zo veel inspiratie op smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Punk'd za 16 feb 2013 - 7:12

Deze vind ik ook zo mooi van Reem Acra I love you

Ik hou wel heel erg van strapless, maar ik vind dat zwierige van onder heel erg mooi. Zo'n hoofdding vind ik echt helemaal niets. Ik wil niets op mijn kop als ik ga trouwen :P

Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 1016-3-new-reem-acra-wedding-dresses-bridal-market-fall-2013

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sam zo 17 feb 2013 - 5:46

Bosjesvrouw schreef:
@ Sam wat vonden de getuigen van de pennen?

Heel erg leuk!

Ik vind jullie jurken heel mooi, Pippi en Indigo.
Helaas staat zoiets mij niet. Ik zal dan ook meer een 'baljurk' gaan kiezen.

Weet niet of ik het hier al geplaatst had, maar wij hebben onze trouwringen besteld.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Aardbei zo 17 feb 2013 - 22:17

Hoi meiden!
Ook ik ga in 2014 trouwen. Ben afgelopen september gevraagd en vrijdag 13 juni 2014 gaan we trouwen. We hebben vorige week een beetje bedacht hoe we onze dag eruit willen laten zien en hebben een paar offertes opgevraagd.
Ik wil deze week de papieren naar de gemeente de deur uitdoen om te kijken of onze locatie nog beschikbaar is op die dag.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Marin zo 17 feb 2013 - 22:51

Leuk Aardbei gefeliciteerd!

Pippi, ik kwam nog een merk tegen laatst: BHDLN (beholden), wat echt prachtige vintage-bohemian achtige jurken heeft. Misschien iets voor jou? Alleen geloof ik niet in NL te krijgen helaas maar misschien om inspiratie op te doen? www.bhldn.com
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bosjesvrouw di 19 feb 2013 - 4:28

Gefeliciteerd Aardbei.

Wat leuk dat jullie al ringen hebben Sam.

Ik krijg steeds meer zin om ook te trouwen. Gister te horen gekregen dat onze beste vrienden gaan trouwen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aziraphale di 19 feb 2013 - 4:41

Pippi, de ontwerper Yolan Cris heeft ook een bohemian collectie. Geen idee hoe duur die zijn en of die in NL verkrijgbaar zijn, maar misschien leuk om te bekijken smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  lief-boefje zo 24 feb 2013 - 7:53

Leuk allemaal meiden!

sorry,ik ben even niet zo actief geweest!

Gefeliciteerd voor de "nieuwe"a.s bruidjes!

Wij zijn inmiddels rustig aan begonnen, lekker samen een vaste avond in de week brainstormen,elkaars wensen aanhoren, etc.

We zijn vd week bij de eerste locatie wezen kijken, beviel goed! Nu de offerte afwachten en komende week bij de tweede locatie een kijkje nemen!

Wij hebben een budget van +/- € 8500-9500 excl huwelijksreis,deze willen we van het vakantiegeld doen! we krijgen ook beide ons pak/jurk van onze ouders,dus dat scheelt een stuk! Ik vind het allemaal zoveel geld, en dan doe je echt nog niets "extra's ofzo!

Verder ben ik lekker aan het plaatjes "pinnen"en allerlei ideetjes op aan doen!

En hoe staat het bij de rest?
lief-boefje
lief-boefje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Elliot zo 24 feb 2013 - 22:18

Goedemorgen! Wat leuk dat dit topic zo goed loopt! Haha ik heb vannacht/vanmorgen iets geks meegemaakt wat ik toch even hier kom delen. Mijn vriend zei ineens uit het niets: Wil jij met mij trouwen, ooit?
Een soort misvormd aanzoek? Haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Fortissimo zo 24 feb 2013 - 22:22

Elliot schreef:Goedemorgen! Wat leuk dat dit topic zo goed loopt! Haha ik heb vannacht/vanmorgen iets geks meegemaakt wat ik toch even hier kom delen. Mijn vriend zei ineens uit het niets: Wil jij met mij trouwen, ooit?
Een soort misvormd aanzoek? Haha!

Haha hij is vast even aan het peilen!
Hier hebben we het ook heel regelmatig over trouwen. Mijn vriend is (geloof ik) zijn aanzoek al aan het voorbereiden ofzo Wink Stiekem heb ik al wat gekeken voor bruidsjurken. Vind de jurken van Ladybird erg mooi!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Davinia di 26 feb 2013 - 0:27

Aangezien ik er met niemand over kan praten en ik hier toch anoniem ben.. Waarschijnlijk trouw ik in 2014!

Mijn vriend is iemand die alles van te voren wilt weten voordat ie me ten huwelijk vraagt. Zodoende weten we dus eigenlijk al wel dat we volgend jaar willen trouwen, maar ik ben nog niet officieel gevraagd. Ene kant vind ik het wel jammer, aan de andere kant niet. Wanneer hij mij echt vraagt is toch een verrassing en heb echt totaal geen idee hoe hij het aan wilt pakken. En nu kan ik er al beetje rekening mee houden qua geld, hihi. We hebben het geld al wel bij elkaar, maar wil wel graag nog beetje een spaarrekening overhouden als we getrouwd zijn.

Voor ons wordt de bruiloft anders dan bij andere mensen. Ik zit met een chronische ziekte en kan een hele dag dus niet volhouden. Dus op de ene dag trouwen wij met dierbaren om ons heen, maken foto's en gaan eten met de daggasten. En dan 1 of 2 weekjes later geven we een feest. Ik kan dat feest ook niet de volgende dag doen, ik heb zeker een week nodig om bij te komen van die drukke dag. Vind het wel ontzettend jammer, had natuurlijk liever alles in 1 dag gehad. Maar dat trek ik gewoon niet. Ik kan alleen tot 2 uur 's nachts wakker blijven, als ik hele dag op bed gelegen heb en geslapen heb.
Vriendje wilt heel graag een groot feest, dus doen we dat lekker later! Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 561177
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Sam za 2 maa 2013 - 22:31

Welkom Davinia, hier mag je alles vertellen Wink
Alleen maar leuk juist.

Hier gaat het regelen best vlot.
Binnenkort keer jurken kijken. Ben echt verliefd op de jurken van Maggie Sottero

Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 198953.maggiesottero-chardonnaygown

Trouwen in 2014-topic - Pagina 4 19051larger

Maar zoiets kan me natuurlijk goed helemaal niet staan.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Juliette zo 3 maa 2013 - 17:54

Mooie jurken komen er voorbij! Mijn vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we een feest gaan geven of niet. Hij wil het liefst wel een feest, ik ga liever eten en uitgebreid borrelen met onze naaste familie en beste vrienden. Ooms en tantes wil ik eigenlijk helemaal niet uitnodigen, die zie ik normaal ook niet. Een andere optie is om een locatie af te huren en daar een bbq te geven, dat vinden we allebei erg leuk. Maar dit hangt natuurlijk weer erg af van de datum, die hebben we nog niet gekozen.
Ik denk dat ik ook geen trouwjurk wil, of een goedkope. Dat hangt er ook weer een beetje vanaf. Als we een bbq doen met een wat grotere groep wil ik graag dat je duidelijk ziet dat ik de bruid ben Very Happy
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Snirp do 7 maa 2013 - 21:05

Hoi meiden.

Ook ik kom mij hier melden, ben gisteravond door mijn vriend ten huwelijk gevraagd!
Ik wist dat het eraan zat te komen, maar hij heeft alles en iedereen om de tuin geleid door het gisteren al te doen.
Ik was werkelijk helemaal perplex!
We waren heerlijk uit eten geweest en daarna moest ik even op de slaapkamer blijven.
Op mijn vraag of het 'iets met ringen' te maken had, zei hij zo stellig nee, dat ik er heilig van overtuigd was, dat hij een cadeautje ofzo voor me had. Dan doet hij ook wel eens zo geheimzinnig.
Ik kreeg een blinddoek om, en werd op een stoel gezet. Toen stond er op tafel een hartje van waxinelichtjes en zei ik nog 'ohhh, wat lief!'.
Toen wees hij naar het raam (had dus echt nog niks door), waar hij een heel groot (zelfgemaakt) spandoek had opgehangen, met daarop 'Wil je met me trouwen'.
Ik eerst huilen, daarna meteen ja gezegd en een megamooie ring gekregen!
Ben nog helemaal een beetje van de leg, haha!

We zijn van plan om in juni 2014 te trouwen, ceremonie in het gemeentehuis, daarna taart/diner met daggasten en daarna een groot feest!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Burn vr 8 maa 2013 - 0:03

Gefeliciteerd Snirp!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Caresses vr 8 maa 2013 - 5:27

Snirp wat leuk, gefeliciteerd!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sam vr 8 maa 2013 - 5:49

Proficiat Snirp!
Super leuk.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bosjesvrouw vr 8 maa 2013 - 6:39

Gefeliciteerd!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sam za 9 maa 2013 - 7:09

Ik denk dat ik mijn trouwjurk gevonden heb :cheering:
Zaterdag nog keer met familie kijken en dan ja zeggen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud