Trouwen in 2014-topic
+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers
Pagina 2 van 17
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Re: Trouwen in 2014-topic
Chipp schreef:Oehh, een Punk'd wedding! Ik wil nu al je jurk zien
haha Ik ben zelf ook benieuwd hoe een Punk'd wedding er nu precies uitziet hahaha. Ik vind het altijd heel erg leuk om te zien dat de bruiloft echt bij het bruidspaar past.
Gast- Gast
Maar euh mensen.. Misschien trouwen wij pas in 2021.. Ik weet het niet hoor haha. Maar fantaseren blijft leuk.
Gast- Gast
Ach, met me mee kletsen vind ik heel gezellig.
Wij trouwen alleen voor de wet. Overdag 16 a 20 gasten en savonds tussen de 80 a 120 man.. Dat is nog een beetje kijken.
En we wilden het nog wel klein houden in het begin
Wij trouwen alleen voor de wet. Overdag 16 a 20 gasten en savonds tussen de 80 a 120 man.. Dat is nog een beetje kijken.
En we wilden het nog wel klein houden in het begin
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Punk'd schreef:
Daarnaast moet Marin ook vrij zijn die dag haha. Want ik wil haar heel graag als fotograaf
Maarre je moet me gewoon whatsappen direct na je aanzoek, dan plan ik 'm in!
Laatst aangepast door Marin op wo 2 jan 2013 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sam schreef:Ik vind Marins fotografiestijl echt geweldig. Ze woon alleen erg ver uit de buurt en weten niet of ze dan nog binnen ons budget valt.
Wat super lief zijn jullie zeg! Doet me weer goed!
Enne, ik heb het al vaker gezegd.. Ik reis door het hele land he, voor m'n fotografie, dat maakt me echt niet uit. Zelfs al trouw je op Vlieland of Maastricht! Dat zit gewoon bij de prijs in.
Marin- Lady Post-a-lot
Wij wilden trouwen op 20 juni 2014 (kun je dan Marin? ) Maar omdat het ietwat onzeker is of het afstuderen van mijn vriend dit jaar nog lukt en we er een baby bij krijgen weet ik niet of het haalbaar is qua sparen. Op zich zouden we mogen lenen van mijn ouders maar ik weet niet of ik dit wil. Wij willen niet echt een standaard bruiloft maar hebben wel een paar dingen die we belangrijk vinden.
Hebben een locatie op het oog, vervoer is in principe geregeld, eten etc. Wij hebben onze vaders gevraagd ons te 'trouwen', zonder dat de gasten dit van te voren weten. Vinden we een stuk persoonlijker en we trouwen dan een keer gratis een week of 2 van te voren. Pak krijgt mijn vriend van zijn ouders. Nu is het de vraag of het lukt na deze zwangerschap flink af te vallen
Hebben jullie al dingen op het oog/geregeld?
Hebben een locatie op het oog, vervoer is in principe geregeld, eten etc. Wij hebben onze vaders gevraagd ons te 'trouwen', zonder dat de gasten dit van te voren weten. Vinden we een stuk persoonlijker en we trouwen dan een keer gratis een week of 2 van te voren. Pak krijgt mijn vriend van zijn ouders. Nu is het de vraag of het lukt na deze zwangerschap flink af te vallen
Hebben jullie al dingen op het oog/geregeld?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik hoop ook in 2014 te gaan trouwen.. wil het zo graag!
Het erge is ook, dat ik bij ieder mooi moment denk 'Ja.. dit had een leuk moment geweest om ten huwelijk gevraagd te worden'...
Moet daar echt mee kappen, want maak me helemaal gek zo haha.
We willen trouwen, dat geeft hij vaak zat aan, en dan zeg ik dat ik wel ten huwelijk gevraagd wil worden, dan zegt hij: Wil je met me trouwen?
Maar dat is toch nie romaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantisch!
Dus ik blijf hoop houden
Het erge is ook, dat ik bij ieder mooi moment denk 'Ja.. dit had een leuk moment geweest om ten huwelijk gevraagd te worden'...
We willen trouwen, dat geeft hij vaak zat aan, en dan zeg ik dat ik wel ten huwelijk gevraagd wil worden, dan zegt hij: Wil je met me trouwen?
Dus ik blijf hoop houden
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik hoop ook in 2014 te gaan trouwen.. wil het zo graag!
Dus ik blijf hoop houden
Heeeeel herkenbaar!! En juist toen ik een keer niet dacht, nu had hij me mooi kunnen vragen, vroeg ie me !
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wij gaan misschien ook in 2014 trouwen.. We hebben het er afgelopen weekend over gehad en mijn vriend gaf toen aan dan wel te willen trouwen. Ergens vind ik het onwijs leuk, maar ook weer zo spannend! Dan is het echt een hele stap naar volwassenheid ofzo. Maar mijn vriend moet me eerst nog wel vragen, ook hij wil niet lang verloofd zijn.. Ik wacht rustig af!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Jaaa dames... Aan misschien heb ik niks he!
Komop, actie!!
Komop, actie!!
Sam- Kletskop
Wij willen ook in 2014 gaan trouwen, maar er staat nog helemaal niks vast. Ligt er een beetje aan of we dan genoeg geld hebben (goh, romantisch ). Maar in 2014 is er wel een speciale datum voor ons (x jaren samen), dus hoop dat het gaat lukken!
Gast- Gast
Ik heb vandaag de gemeente gebeld, maar mag maximaal een jaar voor de trouwdatum alles reserveren krom..
Sam- Kletskop
Ik mag mij hier ook melden, ik ben 21 december gevraagd!!
Met de kerst hebben we het de beide ouders en broers/zussen verteld,met 1 jan de verdere families en gisteren een nieuwjaarsborrel voor vrienden goeorganiseerd! inmiddels staat het op Facebook en mag iedereen het weten!
Wij gaan trouwen!!zo leuk!
Wij gaan in April 2014 trouwen!
ik ga a.s maandag naar een trouwbeurs hier in de buurt, dus heb er zin in!
Met de kerst hebben we het de beide ouders en broers/zussen verteld,met 1 jan de verdere families en gisteren een nieuwjaarsborrel voor vrienden goeorganiseerd! inmiddels staat het op Facebook en mag iedereen het weten!
Wij gaan trouwen!!zo leuk!
Wij gaan in April 2014 trouwen!
ik ga a.s maandag naar een trouwbeurs hier in de buurt, dus heb er zin in!
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Wat leuk, welkom!
Sam- Kletskop
Ben ik even blij dat ik naar mijn gevoel luister.
Had op marktplaats een Pr.onovias trouwjurk gezien. In de advertentie stond dat het een niet te betalen jurk was, dat ze hem had gekregen. Ze vroeg 750 euro voor de jurk, niet teveel naar mijn mening als je bedenkt dat die jurken 2000 euro of meer kosten. Hebben mailcontact gehad en ze heeft me foto's gestuurd. Was echt prachtige jurk, mijn droomjurk. Vond alleen de kraaltjes die erop zaten niet zo mooi. Maar was wel weg te halen.
Heb een week met die jurk in mijn hoofd rondgelopen, maar iets hield me toch tegen.
Nu was ik op vowstory.com aan het kijken, en dacht laat ik eens kijken of mijn droomjurk er ook op staat. Jawel hoor, voor 290 euro op maat gemaakt. Er stond zelfs een reactie onder van een enthousiaste bruid.... Blijkt dus dat die enthousiaste bruid de verkoopster van marktplaats is. Ze schreef zelfs dat de kraaltjes die er onverwachts opzaten zo mooi waren De 'niet te betalen jurk' blijkt dus 290 euro te kosten
Vuile oplichter.
Had op marktplaats een Pr.onovias trouwjurk gezien. In de advertentie stond dat het een niet te betalen jurk was, dat ze hem had gekregen. Ze vroeg 750 euro voor de jurk, niet teveel naar mijn mening als je bedenkt dat die jurken 2000 euro of meer kosten. Hebben mailcontact gehad en ze heeft me foto's gestuurd. Was echt prachtige jurk, mijn droomjurk. Vond alleen de kraaltjes die erop zaten niet zo mooi. Maar was wel weg te halen.
Heb een week met die jurk in mijn hoofd rondgelopen, maar iets hield me toch tegen.
Nu was ik op vowstory.com aan het kijken, en dacht laat ik eens kijken of mijn droomjurk er ook op staat. Jawel hoor, voor 290 euro op maat gemaakt. Er stond zelfs een reactie onder van een enthousiaste bruid.... Blijkt dus dat die enthousiaste bruid de verkoopster van marktplaats is. Ze schreef zelfs dat de kraaltjes die er onverwachts opzaten zo mooi waren De 'niet te betalen jurk' blijkt dus 290 euro te kosten
Vuile oplichter.
Sam- Kletskop
Zo dan! Dat is nog eens oplichting. Dat had ik haar ook gewoon laten weten.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dat zegt mijn vriend ook, maar ik heb zoiets van laat maar lekker gaan.
Tut...
Tut...
Sam- Kletskop
Ik zou het haar laten weten...
En aangeven dat als je haar advertentie nog eens ziet, je er werk van gaat maken (of is het in dit geval gewoon een kwestie van wat de gek ervoor geeft?)
En aangeven dat als je haar advertentie nog eens ziet, je er werk van gaat maken (of is het in dit geval gewoon een kwestie van wat de gek ervoor geeft?)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat stom Sam! Fijn dat je er op tijd achter bent gekomen. Zo zie je.. Toch eng om dat soort aankopen te doen!
Marin- Lady Post-a-lot
De advertentie staat nu op bieden.
Dan probeer je toch echt ergens een sla'tje uit te slaan.
Als ik m nog zou willen, zou ik m zelf wel op maat laten maken voor 290 euro.
Dan probeer je toch echt ergens een sla'tje uit te slaan.
Als ik m nog zou willen, zou ik m zelf wel op maat laten maken voor 290 euro.
Sam- Kletskop
Ben vandaag trouwjurken wezen passen, had ik niet moeten doen
Sam- Kletskop
Pippa schreef:Haha niet, teveel leuke dingen gezien?
DE jurk aangehad.
En (ondanks dat ik dik ben) staat strapless me heel goed en heb ik geen kwaddels op mn rug
Sam- Kletskop
Wat leuk Sam om alvast jurken te passen.
Eigenlijk wil ik volgend jaar wel trouwen want dan zijn we 10 jaar samen.
Alleen is die dag op een woensdag dat vind ik iets minder leuk.
Eigenlijk wil ik volgend jaar wel trouwen want dan zijn we 10 jaar samen.
Alleen is die dag op een woensdag dat vind ik iets minder leuk.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
Pagina 2 van 17
Permissies van dit forum: