Als je in een slecht restaurant zit.
+26
M-G
Fortissimo
Sarah1985
Poubelle
Marin
Rush
Caro
loura
Lejow
Urban Naked
girli
rapa nui
Zora
teletascha
Bazinga
SarahKey
xxjojootjexx
Fearie
Paper Crown
Sam
Esperanza
SDL
Annemoontje
Blond
Jerry
Slakje
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als je in een slecht restaurant zit.
Ik vind het leuk om samen met mijn vriend te wokken, met een groep vind ik al la carte iets handiger. In mijn stad zit een soort chique wokrestaurant. Het loopt er als een tierelier en het is zó lekker! Wij zijn vaste klant daar. Er zit heel veel kwaliteitsverschil in dit soort restaurantjes.
As ik de service in een restaurant niet goed vind, geef ik geen fooi en kom ik er gewoon nooit meer. Daarnaast vertel ik iedereen die ik ken dat het 3x niks is . Heb wel eens ontzettend slecht gegeten bij een restaurant en ook gemeld aan het personeel dat de service slecht was. Daar deden ze helemaal niks mee en kreeg er nog scheve gezichten van ook. Heb toen een slechte recensie op hun site gezet en die hebben ze gewoon zonder iets te laten weten weggehaald!
As ik de service in een restaurant niet goed vind, geef ik geen fooi en kom ik er gewoon nooit meer. Daarnaast vertel ik iedereen die ik ken dat het 3x niks is . Heb wel eens ontzettend slecht gegeten bij een restaurant en ook gemeld aan het personeel dat de service slecht was. Daar deden ze helemaal niks mee en kreeg er nog scheve gezichten van ook. Heb toen een slechte recensie op hun site gezet en die hebben ze gewoon zonder iets te laten weten weggehaald!
Gast- Gast
Blond schreef:Als ik dit zo lees is wokken helemaal niet zo goedkoop. Voor 24 euro ga ik liever onbeperkt sushi eten. Dan word ik nog bediend ook. En ik vind sushi veel lekkerder dan woketen.
Ik niet, ik vind sushi echt niet te pruimen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja heerlijk onbeperkt sushi! Ik ken zelfs een tent waar dat voor 19,50 kan! Ik vind wokken ook maar duur.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
hier is wokken 20 euro incl onbeperkt drinken. Vrienden van ons gaan iedere week wel eens te wokken ze vinden het geweldig en vinden dat ze dan waar voor hun geld krijgen. In andere restaurants krijg je volgens hun niet voldoende eten.
Wij gaan hier in een restaurant altijd uit eten (niet wokken haha) Maar 3 gangen menu voor 18 euro ofzo en als je te weinig groente en aardappeltjes hebt kan je gewoon nieuwe krijgen. Ik vind dat zelf veel fijner dan wokken. Plus ook veel gezelliger.
Wij gaan hier in een restaurant altijd uit eten (niet wokken haha) Maar 3 gangen menu voor 18 euro ofzo en als je te weinig groente en aardappeltjes hebt kan je gewoon nieuwe krijgen. Ik vind dat zelf veel fijner dan wokken. Plus ook veel gezelliger.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Poubelle schreef:Ik heb 1 keer gewokt en doe het liever nooit meer.
Ik snap ook nooit dat mensen soms zeggen 'we zijn zó lekker uit eten geweest!' en daarna vertellen dat het in de wok was. Ik vind het geen uit eten, of eten in een restaurant.
Maar daarom kan het eten wel goed zijn. Hoe het er aan toe gaat is ieders eigen mening. Maar het eten zelf hoeft niets mis mee te zijn. Al zitten wel slechte bij, koude/lauwe nasi/bami, verlepte kipnugguts, weinig keuze etc.
Ik lees dat wij best een dure wok hebben. Maar is wel de enige hier in de omgeving.
Ik moet hier altijd een beetje om lachen, als mensen het gaan hebben over de hoeveelheid eten en daaraan afmeten of het eten de prijs waard isSarah1985 schreef:hier is wokken 20 euro incl onbeperkt drinken. Vrienden van ons gaan iedere week wel eens te wokken ze vinden het geweldig en vinden dat ze dan waar voor hun geld krijgen. In andere restaurants krijg je volgens hun niet voldoende eten.
Doen m'n ouders ook, dan zeggen ze iets als 'ja en het was goed veel!'.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik vind wokken wel gemakkelijk als we met een groep gaan. Zo hebben we dat laatst gedaan met een groep van 20 man. Maar mijn ouders zien wokken dus echt als 'uit eten gaan'. Mijn moeder vind het allang niet meer leuk, maar mijn vader wil nergens anders heen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Bij ons in het wok-restaurant krijg je een kaartje waar je je mening/beoordeling op kunt invullen. In dit geval zou ik dan aangeven wat ik slecht vond. Verder ga ik geen half uur op de rekening wachten. Ik was waarschijnlijk allang naar de bar of bediening gelopen met de vraag of ze nog willen dat ik betaal of dat we zo weg mogen gaan. Klinkt misschien asociaal maar een half uur vind ik toch echt te lang om te wachten op de rekening en fooi kunnen ze dan al helemaal vergeten.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Maar ligt het nou aan mij of kies je in een restaurant altijd wat je wil eten? Waarom zou je daarvoor gaan wokken..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Maar ligt het nou aan mij of kies je in een restaurant altijd wat je wil eten? Waarom zou je daarvoor gaan wokken..
Nee als je in een restaurant uit eten gaat dwingt de ober je blijkbaar wat je moet bestellen
Gast- Gast
Carrie, heb je je lolbroek aan ofzo?
Ik vind dat er niets mis mee is met wokken...ik zie dat ook wel gewoon als 'uit eten gaan'. Kan me wel voorstellen dat je het minder prettig vindt dat je telkens op moet staan om je eten te halen, maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken wat minder fijn is.
Ik vind dat er niets mis mee is met wokken...ik zie dat ook wel gewoon als 'uit eten gaan'. Kan me wel voorstellen dat je het minder prettig vindt dat je telkens op moet staan om je eten te halen, maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken wat minder fijn is.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Carrie, heb je je lolbroek aan ofzo?
Nee jij? Ik reageer gewoon op wat Liz zegt, want ze heeft een punt.
Gast- Gast
Urban Naked schreef:Ik moet hier altijd een beetje om lachen, als mensen het gaan hebben over de hoeveelheid eten en daaraan afmeten of het eten de prijs waard isSarah1985 schreef:hier is wokken 20 euro incl onbeperkt drinken. Vrienden van ons gaan iedere week wel eens te wokken ze vinden het geweldig en vinden dat ze dan waar voor hun geld krijgen. In andere restaurants krijg je volgens hun niet voldoende eten.
Doen m'n ouders ook, dan zeggen ze iets als 'ja en het was goed veel!'.
Nja ik was laatst in een redelijk luxe restaurant via het werk van mn vriend, kregen daar een 4 gangen diner geserveerd. Het was super lekker hoor dat zeker. Maar de porties waren gewoon zo verschrikkelijk klein. Echt elke keer een paar happen en het was alweer op. En omdat het zo luxe is krijg je ook geen frietjes of extra groente erbij. Ze hebben vast een vermogen uitgegeven voor dat etentje maar ik had dus gewoon nog honger achteraf. Dat vind ik dan gewoon zonde.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
SarahKey schreef:Poubelle schreef:Ik heb 1 keer gewokt en doe het liever nooit meer.
Ik snap ook nooit dat mensen soms zeggen 'we zijn zó lekker uit eten geweest!' en daarna vertellen dat het in de wok was. Ik vind het geen uit eten, of eten in een restaurant.
Maar daarom kan het eten wel goed zijn. Hoe het er aan toe gaat is ieders eigen mening. Maar het eten zelf hoeft niets mis mee te zijn. Al zitten wel slechte bij, koude/lauwe nasi/bami, verlepte kipnugguts, weinig keuze etc.
Ik lees dat wij best een dure wok hebben. Maar is wel de enige hier in de omgeving.
Ik zeg ook niets over de kwaliteit van het eten, ik vind het gewoon geen uit eten. Uit eten doe je in een restaurant, niet in een megazaal waar je in de rij moet staan voor je eten. Vind ik.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Daar ben ik het wel mee eens hoor. Wokken is wel gezellig maar echt uit eten gaan nee. Als ik uit eten ga wil ik gewoon lekker bedient worden wat drinken enz. Dan wil ik niet steeds op moeten staan om mijn eten uit te gaan zoeken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Liz schreef:Maar ligt het nou aan mij of kies je in een restaurant altijd wat je wil eten? Waarom zou je daarvoor gaan wokken..
Nee als je in een restaurant uit eten gaat dwingt de ober je blijkbaar wat je moet bestellen
Nou ik begon te twijfelen omdat iedereen hier zo opgewonden wordt van 'zelf kiezen wat je gaat eten' . Voor mij geen wokken, ik ben niet zo van de vreetschuren..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Carrie schreef:Liz schreef:Maar ligt het nou aan mij of kies je in een restaurant altijd wat je wil eten? Waarom zou je daarvoor gaan wokken..
Nou ik begon te twijfelen omdat iedereen hier zo opgewonden wordt van 'zelf kiezen wat je gaat eten' . Voor mij geen wokken, ik ben niet zo van de vreetschuren..
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
» Restaurant Maastricht
» Restaurant week
» Restaurant Apeldoorn
» Restaurant Nijmegen
» Restaurant Maastricht
» Restaurant week
» Restaurant Apeldoorn
» Restaurant Nijmegen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: