Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je in een slecht restaurant zit.

+26
M-G
Fortissimo
Sarah1985
Poubelle
Marin
Rush
Caro
loura
Lejow
Urban Naked
girli
rapa nui
Zora
teletascha
Bazinga
SarahKey
xxjojootjexx
Fearie
Paper Crown
Sam
Esperanza
SDL
Annemoontje
Blond
Jerry
Slakje
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 Empty Re: Als je in een slecht restaurant zit.

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 8:12

Als ik zo behandeld werd als in de openingspost dan had ik naar de manager gevraagd.

Ben ik trouwens één van de weinigen dan die wokken wel gezellig vindt? Ik heb altijd de mogelijkheid om gezellig te praten aan tafel, ik loop ook nooit direct als ik klaar ben, een hongerige wolf weer naar die tafels te om opnieuw eten te pakken (dat soort mensen zijn er wel, dat zeker Wink). Meestal blijven wij na elke 'gang' echt nog wel even een tijdje zitten en praten. En na verloop van tijd is het dan 'Zullen we weer?', en halen we gewoon tegelijkertijd iets, komen we ook weer redelijk tegelijkertijd bij de tafel terug en gaan we verder waar we gebleven waren.
Het voordeel van wokken vind ik inderdaad dat je zelf kunt pakken wat je wilt, voor mij meestal groenten met wat vlees en een heel klein beetje witte rijst (of vaak zelfs niet eens rijst), fruit, of zalm of kip van de Tippan-grill.

Vind het kunnen lopen trouwens ook een voordeel, het maakt altijd dat het eten bij mij minder zwaar valt dan wanneer je gewoon zou moeten blijven zitten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 Empty Re: Als je in een slecht restaurant zit.

Bericht  SarahKey di 1 jan 2013 - 8:17

Wij zijn 1 keer zo behandeld en zijn toen weggegaan. We hadden al wel besteld maar het duurde zooooo lang. En mensen die na ons kwamen werden al geholpen. We hebben het drinken betaald en zijn toen gegaan. Waren er klaar mee.

Ik vind wokken ook leuk. Als we met een klein groepje gaan lopen we samen en we wachten op elkaar. Wel net zo gezellig.

Maar zulke bediening is niet netjes. Misschien idd wel een idee om een recensie achter te laten ergens.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Bazinga di 1 jan 2013 - 8:26

Als ik zo behandeld zou worden, zou ik ook om een manager vragen. Ik betaal er toch voor... Klant is koning, vind ik nog altijd!

En ik ben nu nog meer benieuwd naar de Wok... Hier in ons dorp zit er ook één die vrij goed zou zijn, maar ben nog nooit geweest! Ga 's even vrienden w'appen...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  teletascha di 1 jan 2013 - 9:25

Ik vind wokken eigenlijk altijd wel superlekker! Je kunt zelf precies uitkiezen wat je op je bord krijgt, en over het algemeen zit er ook wel wat duurder spul tussen: bief, zalm en andere vis.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Zora di 1 jan 2013 - 9:32

Break Of Day schreef:Oooh :shock: dat meen je niet PC.. wat dramatisch!! Dat was dus ook 1 x en nooit weer..

Ik hou ook wel van wokken, maar niet van vreetschuren. Ik weet een Chinees restaurantje met wokbufet in B.olsward (H.appy china), waar je in het weekend kunt wokken. Laatst zaten we voor 22.50 p.p inclusief (standaard) drankjes, waar we 2.5 uur voor mochten zitten. En lekker!
En het is kleinschalig en nooit erg druk. Alles prima voor elkaar. Binnenkort maar weer eens even naartoe Yes

Die schijnt idd erg goed te zijn, en geloof het of niet: met Kerst helemaal volgeboekt! Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Bazinga di 1 jan 2013 - 9:36

Wat ben je gemiddeld kwijt bij de Wok? Want dan weet ik hoe erg ik m'n vriendinnen moet paaien om 's te gaan. (De één is student en de ander huiseigenaar. Blijkbaar is dat 't equivalent van chronisch blutzijn of zo)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 1 jan 2013 - 9:42

Oh ik vind wokrestaurants ook echt verschrikkelijk. Ben naar verschillenden geweest (m'n schoonfamilie vindt het wel leuk laughcry ), maar ik vond ze allemaal echt 10 keer niks. Ik vind het in dezelfde categorie vallen als Nederlandse campings in Frankrijk, net zoveel kans om je buurvrouw tegen te komen laughcry . In het meest verschrikkelijke wokrestaurant waar ik ben geweest stond ik braaf in de rij met mijn bordje, sta ik vooraan in de rij, hoor ik een van die wokmannen iets met een heel zwaar (Koreaans oid) accent schreeuwen, ik verstond er niks van maar verwachtte niet dat hij tegen mij stond te schreeuwen... Wel dus, hij schreeuwde 'volgende' met dat zware accent en begon nog harder te schreeuwen toen ik op de eerste keer niet reageerde... Daarna snauwde hij met dat zelfde zware accent 'saus?' naar mij, wat ik dus weer niet verstond. Dus ik vraag heel beleefd wat hij zegt, en toen begon hij het weer te schreeuwen. laughcry

Gast
Gast

Bericht  rapa nui di 1 jan 2013 - 10:10

Ik heb in NL nog nooit in een wokrestaurant gegeten. Vorig jaar in Duisburg wel erg lekker gegeten in een Mongos restaurant. Ook een wokrestaurant maar wel deels bediend aan tafel en ook wel erg gezellig met 2 personen. Je kreeg daar het eventuele voorgerecht gewoon aan tafel bediend, drankjes ook en op tafel had je al uitleg staan over de diverse sausjes die je ook aan tafel al moest kiezen per keer dat je naar het buffet ging. Je kreeg van de bediening dan een houder voor je kom met daarop het sausnummer en vervolgens ging die aan het buffert vullen met lekkere verse groentes en vlees, vis e.d. Je zette de kom neer, je ging weer zitten en na bereiding werd eea door de bediening weer aan tafel geserveerd. Vond dit wel een erg leuke formule. En ook erg lekkere seafood gegeten.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  SarahKey di 1 jan 2013 - 21:32

Bazinga schreef:Wat ben je gemiddeld kwijt bij de Wok? Want dan weet ik hoe erg ik m'n vriendinnen moet paaien om 's te gaan. (De één is student en de ander huiseigenaar. Blijkbaar is dat 't equivalent van chronisch blutzijn of zo)

Bij ons meestal 30 euro pp. Drinken erbij.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  girli di 1 jan 2013 - 21:58

Bij ons is 18,80 euro excl. drinken. Onbeperkt drinken haal ik er toch nooit uit.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Slakje di 1 jan 2013 - 22:51

Ik ga graag wokken. Ik vind het heel leuk en gezellig. Het restaurant waar we normaal gingen was helaas volgeboekt, daar spreken ze je gewoon aan bij achternaam, altijd heel vriendelijk, ze begeleiden je in het begin, je krijgt uitleg over verschillende voedingswaren als je dat wenst, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Annemoontje di 1 jan 2013 - 23:04

Ik ga ook wel graag wokken, vind het ergens wel relaxed dat je dan kan eten en opscheppen waar je zin in hebt.
Wel waren we een hele poos terug ook ergens wezen wokken en met het opscheppen (voordat je naar die vent achter de bakplaat/ wok gaat), kregen we commentaar van zo'n medewerker dat we de borden niet vol mochten scheppen, omdat het anders veel te lang zou duren voordat mensen in de rij aan de beurt zouden zijn. Mijn bord was op dat moment welgeteld nog maar voor 1/4 deel gevuld. Ik had meteen geen trek meer en de zin was ook verdwenen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Urban Naked wo 2 jan 2013 - 6:07

Voor hartelijke, goede service zou ik inderdaad geen wokrestaurant uitkiezen Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 561177

Een wokrestaurant is prima voor als je een voetbalteam bent trouwens.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 6:52

Wij zijn zondag nog wezen wokken met vrienden! Ik vind het wel grappig om gewoon zelf uit te zoeken wat ik wil hebben, zoveel als ik wil & wanneer ik het wil. Voor 26 euro per persoon zijn we 2 uur lang onder de pannen inclusief onbeperkt drinken, nou prima toch? Yes Maar de service is hier ook wel netjes, ze weten precies wie je bent, komen keurig langs voor drinken en zijn heel erg beleefd, ook de mannen bij de wokpannen Yes

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 8:14

Ik vind wokken ook leuk en lekker!
En snap niet wat er ongezellig aan is hoor. Af en toe eens eten halen, ondertussen gezellig wat kletsen met elkaar, en als je met een grote groep bent wordt er meestal toch niet tegelijk te eten gehaald en kun je nog met de andere mensen aan tafel praten.
Daarbij is het betaalbaar en kun je gewoon lekker eten wat je wilt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  loura wo 2 jan 2013 - 8:24

Ik vind er niks aan.. Ongezellige hokken vind ik het meestal. Echt van die zalen waar geen sfeer in zit. Ik vind het ook veel gezelliger met zn allen aan tafel te zitten en je gewoon te laten bedienen. Ik heb ook het idee dat je dan langer aan tafel zit. Ook ben ik gewoon een verwend meisje dat geen zin heeft om haar eigen eten te halen. Yes
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 20:54

Lejow schreef:Ik vind wokken ook leuk en lekker!
En snap niet wat er ongezellig aan is hoor. Af en toe eens eten halen, ondertussen gezellig wat kletsen met elkaar, en als je met een grote groep bent wordt er meestal toch niet tegelijk te eten gehaald en kun je nog met de andere mensen aan tafel praten.
Daarbij is het betaalbaar en kun je gewoon lekker eten wat je wilt!

Ehm, nee. Still no.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 20:55

Pippa schreef:Wij zijn zondag nog wezen wokken met vrienden! Ik vind het wel grappig om gewoon zelf uit te zoeken wat ik wil hebben, zoveel als ik wil & wanneer ik het wil. Voor 26 euro per persoon zijn we 2 uur lang onder de pannen inclusief onbeperkt drinken, nou prima toch? Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 3079029344 Maar de service is hier ook wel netjes, ze weten precies wie je bent, komen keurig langs voor drinken en zijn heel erg beleefd, ook de mannen bij de wokpannen Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 3079029344

Hahaha ja ik vind dat ook altijd vet grappig om zelf je eten uit te zoeken, helemaal in een deuk lig ik dan! Dan roep ik mijn vriend en dan zeg ik "he F, moet je nou eens kijken, ik sta mijn eigen eten uit te zoeken! Kijk dan hoe grappig!"

HAHAHAHAHAHAHAHA

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 2 jan 2013 - 21:22

Mij tref je er ook niet meer vrijwillig. Ik kan er gewoon niks mee.. het is vaak ook helemaal niet zo lekker, die sausjes zijn gewoon opgebouwd uit veel zout. Ja mensen, kledder er maar genoeg zout tegenaan zodat jullie nog meer kunnen drinken.. Halen we nog wat onkosten eruit.

Mijn ex-schoonfamilie wilde dit altijd 1x per jaar doen. Jippie. Ik vond het vreselijk..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Rush wo 2 jan 2013 - 21:42

Caro schreef:Mij tref je er ook niet meer vrijwillig. Ik kan er gewoon niks mee.. het is vaak ook helemaal niet zo lekker, die sausjes zijn gewoon opgebouwd uit veel zout. Ja mensen, kledder er maar genoeg zout tegenaan zodat jullie nog meer kunnen drinken.. Halen we nog wat onkosten eruit.

Mijn ex-schoonfamilie wilde dit altijd 1x per jaar doen. Jippie. Ik vond het vreselijk..
Zout? Oh dat vind ik helemaal niet, maar misschien komt dat omdat de drankjes hier inclusief zijn haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin wo 2 jan 2013 - 22:04

Carrie schreef:
Pippa schreef:Wij zijn zondag nog wezen wokken met vrienden! Ik vind het wel grappig om gewoon zelf uit te zoeken wat ik wil hebben, zoveel als ik wil & wanneer ik het wil. Voor 26 euro per persoon zijn we 2 uur lang onder de pannen inclusief onbeperkt drinken, nou prima toch? Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 3079029344 Maar de service is hier ook wel netjes, ze weten precies wie je bent, komen keurig langs voor drinken en zijn heel erg beleefd, ook de mannen bij de wokpannen Als je in een slecht restaurant zit. - Pagina 2 3079029344

Hahaha ja ik vind dat ook altijd vet grappig om zelf je eten uit te zoeken, helemaal in een deuk lig ik dan! Dan roep ik mijn vriend en dan zeg ik "he F, moet je nou eens kijken, ik sta mijn eigen eten uit te zoeken! Kijk dan hoe grappig!"

HAHAHAHAHAHAHAHA

Hahahahaha je klinkt echt als Kakhiel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Poubelle wo 2 jan 2013 - 23:21

Ik heb 1 keer gewokt en doe het liever nooit meer.
Ik snap ook nooit dat mensen soms zeggen 'we zijn zó lekker uit eten geweest!' en daarna vertellen dat het in de wok was. Ik vind het geen uit eten, of eten in een restaurant.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Urban Naked do 3 jan 2013 - 0:17

Poubelle schreef:Ik heb 1 keer gewokt en doe het liever nooit meer.
Ik snap ook nooit dat mensen soms zeggen 'we zijn zó lekker uit eten geweest!' en daarna vertellen dat het in de wok was. Ik vind het geen uit eten, of eten in een restaurant.
Nee inderdaad. Net zo lang eten blijven opscheppen tot ik lekker nokkie vol zit kan ik thuis ook. Uit eten is toch juist een andere ervaring voor mij.

En dat geloop ook telkens, je zit nooit met z'n allen aan tafel, vet onrustig. Zit je net fijn te praten, wil je gesprekspartner weer een extra kledder pangang.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:43

Marin schreef:
Carrie schreef:

HAHAHAHAHAHAHAHA

Hahahahaha je klinkt echt als Kakhiel!

laughcry

Gast
Gast

Bericht  Blond do 3 jan 2013 - 6:32

Als ik dit zo lees is wokken helemaal niet zo goedkoop. Voor 24 euro ga ik liever onbeperkt sushi eten. Dan word ik nog bediend ook. En ik vind sushi veel lekkerder dan woketen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: