waarom...
+16
Jasmine
SDL
Juutjepetuutje
Charles
Slakje
Sanne
Shisha
Mamsie
Viva
Luce
Darius
Paper Crown
Sam
Urban Naked
Annie24
kwak
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: waarom...
kwak schreef:thanks dames, heb net stiekem even zitten huilen.
Mijn man heb ik ondertussen net uit bed getrommeld omdat hij anders blijft liggen en vannacht weer niet moe is en weer tot 3 uur op blijft. Hij moet vanavond maar eerder naar bed als hij nog hoofdpijn heeft hoor.
Ik moet ook de oppas accepteren van Luce en Rejoy, volgens mij heb ik die al vaker afgeslagen.
Als je oppas accepteert dan zou ik meteen even bij jouw man aangeven dat jij nu oppas zoekt voor jullie kleintje omdat jij er door zijn schuld doorheen zit. Ik zou hetzelfde bij mijn vriendinnen doen hoor, gezellig voor de kindjes even samen spelen en dan kan mama even bijslapen maar het is eigenlijk van de zotte dat jouw vriendinnen moeten bijspringen omdat hij zo gemakkelijk is. Ik vind het vervelend voor je. En net wat Mamsie zegt, denk aan jezelf tijdens de zwangerschap want anders krijg je daarna de rekening wel. Sterkte!
Laatst aangepast door SDL op di 1 jan 2013 - 5:55; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Lieve kwak, ik haal D. morgen gewoon even op joh. Zeg maar hoe laat. Ik moet tot 12 uur werken. Uur of half 2 doen? Dan ga ik samen met D en L even naar de winkel klei halen. Had ik L beloofd. Kan D mooi mee doen, vind ze vast hartstikke leuk! Kan je even lekker bij tanken of gewoon even helemaal niks doen als je niet kan slapen. Neem de hulp nou maar gewoon aan
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce, toen ik net aan D. vroeg of ze met L wou spelen samen kleien zei ze heel blij jaaaah!
bedankt, lief!
SDL, ik ga het zo ook tegen mijn man zeggen dat D. morgen naar luce gaat omdat ik gewoon op ben.
en voor bellyboy geldt "mama gaat chinees eten"!
bedankt, lief!
SDL, ik ga het zo ook tegen mijn man zeggen dat D. morgen naar luce gaat omdat ik gewoon op ben.
en voor bellyboy geldt "mama gaat chinees eten"!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Herkenbaar ja, mijn man doet niets uit zichzelf en ik moet alles vragen, ook al is het zo ontzettend logisch dat hij dat kan/moet doen. En dan moet ik het ook nog eens 10x opnieuw vragen, waardoor ik het toch maar zelf ga doen en dan inderdaad opgebrand ben na een tijdje. Fijn dat je vriendinnen hebt die je willen helpen, durf om hulp te vragen, ook aan je man. Sterkte met de laatste loodjes!
Gast- Gast
Buiten dat ik het knap onverantwoord van hem vind dat hij zich helemaal klem zuipt terwijl jij hoogzwanger bent, vind ik het nog behoorlijk egoïstisch van hem (sorry dat ik het zeg). Hoe had hij het voor zich gezien als jij vannacht of vanochtend plotseling ging bevallen en misschien wel naar het ziekenhuis moest? Hij had nooit kunnen rijden en er tijdens een bevalling al helemaal niet voor je kunnen zijn.
Migraine is ontzettend vervelend en het kan je compleet uitschakelen, daar weet ik alles van. Normaal gesproken is daar niks aan te doen en gebeurt het gewoon, maar dit is toch echt een gevalletje eigen schuld. Ik snap heel goed dat je ontzettend teleurgesteld in en misschien wel kwaad op hem bent, want jij kan ondertussen overal weer voor opdraaien. Ik zou hierover zeker een goed gesprek met hem aanknopen, want dit is niet goed voor jou.
Van wat ik hier op het forum heb gelezen heb je het deze zwangerschap al moeilijk genoeg, dus je mag je man best een schop onder zijn gat geven. Probeer wat liever voor jezelf te zijn, dat verdien je echt. Je zet al een goede eerste stap door de hulp van Rejoy en Luce te accepteren.
Succes met je laatste loodjes
Migraine is ontzettend vervelend en het kan je compleet uitschakelen, daar weet ik alles van. Normaal gesproken is daar niks aan te doen en gebeurt het gewoon, maar dit is toch echt een gevalletje eigen schuld. Ik snap heel goed dat je ontzettend teleurgesteld in en misschien wel kwaad op hem bent, want jij kan ondertussen overal weer voor opdraaien. Ik zou hierover zeker een goed gesprek met hem aanknopen, want dit is niet goed voor jou.
Van wat ik hier op het forum heb gelezen heb je het deze zwangerschap al moeilijk genoeg, dus je mag je man best een schop onder zijn gat geven. Probeer wat liever voor jezelf te zijn, dat verdien je echt. Je zet al een goede eerste stap door de hulp van Rejoy en Luce te accepteren.
Succes met je laatste loodjes
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een vreselijke egoistische man heb je. Ik zou er snel klaar geweest mee zijn. Wel een nacht doorhalen qua spelletjes spelen maar dan niet de zorg willen dragen over je kindje om je vrouw te ontlasten. En ook gewoon gaan drinken met oud en nieuw als je de gevolgen wel weet. Heel raar. Zou hem dit echt kwalijk nemen, vooral omdat je hoog zwanger rond hobbelt.
Waar woon je Kwak? Mag ook in pm
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Haal ik haar morgen op! Rond half 2/2 uur.
Dora, we wonen in Overijssel
Dora, we wonen in Overijssel
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
SarahKey schreef:Wat een vreselijke egoistische man heb je. Ik zou er snel klaar geweest mee zijn. Wel een nacht doorhalen qua spelletjes spelen maar dan niet de zorg willen dragen over je kindje om je vrouw te ontlasten. En ook gewoon gaan drinken met oud en nieuw als je de gevolgen wel weet. Heel raar. Zou hem dit echt kwalijk nemen, vooral omdat je hoog zwanger rond hobbelt.
Nou nou... Beetje minder mag ook wel hoor...
Gast- Gast
Sorry, ik woon in Brabant, dicht bij Zeeland. Dus helaas kan ik je niet helpen...
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Kwak heel vervelend!! Soms herken ik het wel een beetje, niet van toen ik hoogzwanger was van de tweede maar nu ze geen nacht fatsoenlijk slaapt, mijn man wil dan bijv ook uitslapen in het weekend en ik natuurlijk ook omdat ik altijd gebroken nachten heb, daar ontstaat soms wel eens een discussie over.
Afijn meid, neem de aangeboden hulp lekker aan en probeer het uit te leggen aan je man, zet m op nog hoor de laaste loodjes!
Afijn meid, neem de aangeboden hulp lekker aan en probeer het uit te leggen aan je man, zet m op nog hoor de laaste loodjes!
Gast- Gast
Ik vind het niet alleen egoïstisch, maar ook gewoon heel stom. De bevalling had wel kunnen beginnen, gisteren of vandaag, had hij dat dan stomdronken of met migraine mee willen maken? Ik zou daar ook echt pissig om zijn, ik ben het dus wel met SarahKey eens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn man was gister echt niet dronken hoor! Hij kan alleen erg slecht tegen weinig slaap en verschillende soorten drank.
Ik kan de klok er op gelijk zetten, op dinsdag heeft hij altijd migraine, dat is al sinds hij migraine heeft en waarom? geen idee want op maandagavond doet hij niks geks.
Ik vind het heel lief hoe jullie reageren maar zo slecht is mijn man niet, het is meer dat ik echt veel te zorgzaam ben en altijd mezelf weg cijfer. Als mijn man en kind het maar goed hebben.
een lanparty is gewoon met wat jongens in dit geval tegen elkaar gamen. Hij doet dit elk jaar en ik wil hem dat niet ontnemen want hij geniet hier echt van. Het was of hier of hij zat een uur rijden verder op.
Hij werkt ook gewoon 40 uur per week dus ik vind dat hij ook wel z'n ding mag doen. Ach, en bellyboy komt echt niet voor 40 week .
voor hem is het ook lastig nu. Ik ben iemand die gewoon door ga en altijd er voor mijn man en kind ben, ik zorg altijd voor hem en nu voel ik me gewoon een stuk slechter en zit ik niet goed in mijn vel.
Hij doet wel z'n best om me te begrijpen maar ik en ook hij weten ook dat je past begrijpt hoe je voelt als je depressief bent als je het pas zelf hebt meegemaakt.
Ik hoop eigenlijk maar snel dat de baby komt, Ik hoop dat dan alles weer gewoon word.
Ik ga er ook gewoon vanuit dat hij me dan net zo helpt als toen D. geboren werd.
Goed, ik zit gewoon een beetje voor mijn man op te komen. Zo slecht is hij echt niet hoor maar hij begrijpt het gewoon niet wat ik ook wel weer snap want ik zou een zwangere vrouw ook niet snappen als ik nog nooit zwanger was geweest.
Dora, lief van je maar je moet ook aan je zelf denken!
Ik kan de klok er op gelijk zetten, op dinsdag heeft hij altijd migraine, dat is al sinds hij migraine heeft en waarom? geen idee want op maandagavond doet hij niks geks.
Ik vind het heel lief hoe jullie reageren maar zo slecht is mijn man niet, het is meer dat ik echt veel te zorgzaam ben en altijd mezelf weg cijfer. Als mijn man en kind het maar goed hebben.
een lanparty is gewoon met wat jongens in dit geval tegen elkaar gamen. Hij doet dit elk jaar en ik wil hem dat niet ontnemen want hij geniet hier echt van. Het was of hier of hij zat een uur rijden verder op.
Hij werkt ook gewoon 40 uur per week dus ik vind dat hij ook wel z'n ding mag doen. Ach, en bellyboy komt echt niet voor 40 week .
voor hem is het ook lastig nu. Ik ben iemand die gewoon door ga en altijd er voor mijn man en kind ben, ik zorg altijd voor hem en nu voel ik me gewoon een stuk slechter en zit ik niet goed in mijn vel.
Hij doet wel z'n best om me te begrijpen maar ik en ook hij weten ook dat je past begrijpt hoe je voelt als je depressief bent als je het pas zelf hebt meegemaakt.
Ik hoop eigenlijk maar snel dat de baby komt, Ik hoop dat dan alles weer gewoon word.
Ik ga er ook gewoon vanuit dat hij me dan net zo helpt als toen D. geboren werd.
Goed, ik zit gewoon een beetje voor mijn man op te komen. Zo slecht is hij echt niet hoor maar hij begrijpt het gewoon niet wat ik ook wel weer snap want ik zou een zwangere vrouw ook niet snappen als ik nog nooit zwanger was geweest.
Dora, lief van je maar je moet ook aan je zelf denken!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Siep schreef:SarahKey schreef:Wat een vreselijke egoistische man heb je. Ik zou er snel klaar geweest mee zijn. Wel een nacht doorhalen qua spelletjes spelen maar dan niet de zorg willen dragen over je kindje om je vrouw te ontlasten. En ook gewoon gaan drinken met oud en nieuw als je de gevolgen wel weet. Heel raar. Zou hem dit echt kwalijk nemen, vooral omdat je hoog zwanger rond hobbelt.
Feit blijft dat ik het stom van hem vind.
Als je normaal niet zwanger bent dan snap ik ook wel dat de man iets gaat doen. Daar zou mijn man ook mijn zegen voor hebben. Maar vind het héél anders als je vrouw hoogzwanger is. Ook al verwacht je de baby nog niet, hij kan zich zomaar aandienen. Net wat Susan zegt, hij zou maar net zo in bed liggen als de bevalling begint. Ik vind het echt heel onverantwoord. En daar hoeft hij niet meteen slecht voor te zijn Kwak. Ik vind het erg lief van Luce dat ze morgen op D wil passen.
SarahKey schreef:Siep schreef:SarahKey schreef:Wat een vreselijke egoistische man heb je. Ik zou er snel klaar geweest mee zijn. Wel een nacht doorhalen qua spelletjes spelen maar dan niet de zorg willen dragen over je kindje om je vrouw te ontlasten. En ook gewoon gaan drinken met oud en nieuw als je de gevolgen wel weet. Heel raar. Zou hem dit echt kwalijk nemen, vooral omdat je hoog zwanger rond hobbelt.
Feit blijft dat ik het stom van hem vind.
Als je normaal niet zwanger bent dan snap ik ook wel dat de man iets gaat doen. Daar zou mijn man ook mijn zegen voor hebben. Maar vind het héél anders als je vrouw hoogzwanger is. Ook al verwacht je de baby nog niet, hij kan zich zomaar aandienen. Net wat Susan zegt, hij zou maar net zo in bed liggen als de bevalling begint. Ik vind het echt heel onverantwoord. En daar hoeft hij niet meteen slecht voor te zijn Kwak. Ik vind het erg lief van Luce dat ze morgen op D wil passen.
Hier ben ik het wel mee eens en dit "klinkt" al wat minder hard, ik vond je eerste reactie best wel een beetje bot overkomen vandaar.
Gast- Gast
ik ben het wel een beetje eens met jasmine, sarah en susan. mijn kerel had dat niet moeten doen drinken en dan weten dat je daar ziek van word. dus een stevig gesprek hierover zou ik wel doen
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ria Bloms Rust en Regelmaat, waarom wel of waarom niet?
» waarom???
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» waarom
» waarom???
» Waarom een kind? Of waarom niet?
» Waarom Sonja Bakker.. Waarom..
» waarom
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: