Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dat soort dingen kost alleen maar geld joh...Auxo schreef:Beauty Addict schreef:Lotto bijna gewonnen?Auxo schreef:Pff ik dacht even miljonair te worden, valt dat even tegen.
Staatsloterij was vandaag. Iedere keer heb ik weer hoop om miljonair te worden, en iedere keer word ik weer teleurgesteld.
Gast- Gast
Welke dag ben je jarig?Anousch schreef:Ik ga volgende week op mn verjaardag een kraslot kopen, ik voel dat het me geluksdag word hahaha
Gast- Gast
ik doe nooit mee aan loterijen
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ben verstandige moeder uitspraken aan het oefenen hahahaha!Auxo schreef:Je hebt helemaal gelijk Beauty Addict.
Heb ooit met zo'n stom tv spelletje 1200,00 euro gewonnen! Helaas ging er toen nog 30% belasting vanaf, maar toch mooi meegenomen!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Welke dag ben je jarig?Anousch schreef:Ik ga volgende week op mn verjaardag een kraslot kopen, ik voel dat het me geluksdag word hahaha
Zaterdag de 19e.
Laatst aangepast door Anousch op do 10 feb 2011 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, je begint in ieder geval vroeg genoeg met oefenen Is alles goed met je kleintjes?
Ik hoop ook nog steeds een keer een mooi bedrag te winnen. Tot nu toe nog niet gebeurd helaas, maar ik blijf hopen.
Ik hoop ook nog steeds een keer een mooi bedrag te winnen. Tot nu toe nog niet gebeurd helaas, maar ik blijf hopen.
Gast- Gast
Goedenavond!
Alles goed hier met iedereen? Weer gezellig aan het kletsen?
Ik ben echt een beetje een bizarre avond aan het hebben... Fietste naar huis van het werk, was al aan het balen omdat het regende. Toen ik vlak bij de supermarkt was, merkte ik dat m'n band ook nog eens lek was (terwijl ik vanaf daar nog zo'n 3 km naar huis moet fietsen). In de supermarkt had ik er echt ff de pee in, dus kocht ik een bus pringles en een bak tiramisu als avondeten. Toen naar huis lopen, waar ik na 5 minuten al geen zin meer in had, dus toch gewoon gaan fietsen. Hartstikke slecht voor m'n wiel natuurlijk, maar oke. Thuisgekomen, pringles helemaal opgegeten, tiramisu een heel klein beetje en toen had ik geen zin meer.
Half uur later kreeg ik ineens heel veel zin in lasagne. Dus ik besloot met de auto naar de supermarkt te gaan voor lasagne, wat ik dan ook wel weer heel slecht van mezelf vond, dus stelde ik mezelf de voorwaarde dat ik eerst moest stofzuigen en m'n band moest plakken (in de hoop dat ik daar niet genoeg zin in had). Maar goed, gestofzuigd, band geplakt, en toen dus alsnog naar de supermarkt gereden. Zojuist is het magnetronpiepertje gegaan, dus nu ga ik lasagne eten.
Pffff, raarrrrr...
Alles goed hier met iedereen? Weer gezellig aan het kletsen?
Ik ben echt een beetje een bizarre avond aan het hebben... Fietste naar huis van het werk, was al aan het balen omdat het regende. Toen ik vlak bij de supermarkt was, merkte ik dat m'n band ook nog eens lek was (terwijl ik vanaf daar nog zo'n 3 km naar huis moet fietsen). In de supermarkt had ik er echt ff de pee in, dus kocht ik een bus pringles en een bak tiramisu als avondeten. Toen naar huis lopen, waar ik na 5 minuten al geen zin meer in had, dus toch gewoon gaan fietsen. Hartstikke slecht voor m'n wiel natuurlijk, maar oke. Thuisgekomen, pringles helemaal opgegeten, tiramisu een heel klein beetje en toen had ik geen zin meer.
Half uur later kreeg ik ineens heel veel zin in lasagne. Dus ik besloot met de auto naar de supermarkt te gaan voor lasagne, wat ik dan ook wel weer heel slecht van mezelf vond, dus stelde ik mezelf de voorwaarde dat ik eerst moest stofzuigen en m'n band moest plakken (in de hoop dat ik daar niet genoeg zin in had). Maar goed, gestofzuigd, band geplakt, en toen dus alsnog naar de supermarkt gereden. Zojuist is het magnetronpiepertje gegaan, dus nu ga ik lasagne eten.
Pffff, raarrrrr...
Gast- Gast
Hahaha, eetsmakelijk!
Ben je nieuw op het forum of heb je nieuwe naam/ nieuw account?
Ben je nieuw op het forum of heb je nieuwe naam/ nieuw account?
Gast- Gast
Jeej vergeet-me-nietje dat je daar zin in hebt nog om nog een keer te gaan voor lasagne eet smakelijk
Gast- Gast
Ja nou ja of je het echt 'zin in hebt om te gaan' kunt noemen... En 't is ook niet erg goed voor de lijn natuurlijk, haha. Maar ik voel me echt ook gewoon een beetje raar, vreemde stemming. En geen idee waardoor het komt.
Gast- Gast
Ja oke zin in lasagne en je hebt er aan toegegeven om te gaan
Ben trots op mijzelf, heb weer wat langer op de hometrainer volgehouden. Heb zo geen conditie meer Dus ben nu aan het opbouwen
Ben trots op mijzelf, heb weer wat langer op de hometrainer volgehouden. Heb zo geen conditie meer Dus ben nu aan het opbouwen
Gast- Gast
Ik heb het wel nu ik zwanger ben. Als ik ergens trek ik heb móét ik het gewoon hebben, welk tijdstip het ook is haha!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik heb het wel nu ik zwanger ben. Als ik ergens trek ik heb móét ik het gewoon hebben, welk tijdstip het ook is haha!
Hahaha lijkt me best irritant.
ik wil ook zwanger zijn lijkt me echt het mooiste wat er is, gewoon je eigen kindje(s) in je buik voelen
Gast- Gast
ik heb een boek besteld bij bol.com
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Is het ook! Pas een hele monchou taart gemaakt, had ik zo veel zin in. 1 hapje op, smaakte totaal niet... Hup, hele taart weer de vuilnisbak in.Anousch schreef:Beauty Addict schreef:Ik heb het wel nu ik zwanger ben. Als ik ergens trek ik heb móét ik het gewoon hebben, welk tijdstip het ook is haha!
Hahaha lijkt me best irritant.
ik wil ook zwanger zijn lijkt me echt het mooiste wat er is, gewoon je eigen kindje(s) in je buik voelen
Als je de misselijkheid, moeheid, het slechte slapen en vele pukkels niet mee tel is het ook fantastisch. Kan ook niet wachten tot ik ze kan voelen hoor!!
Gast- Gast
Goed zo Theedoosje!
BA, soms vraag ik me af of ik niet ook zwanger ben, haha. Ben al tijden bij vlagen behoorlijk misselijk, echt al een paar weken. En ik heb dit soort vreetkicks, die erger zijn dan de vreetkicks die ik voorheen had, die kon ik wel redelijk beheersen. En ik ben aangekomen.
Maar goed, aangekomen komt natuurlijk door de vreetkicks, misselijkheid kan komen doordat er gewoon van alles heerst op het moment. En het belangrijkste: ik ben sindsdien alweer twee keer ongesteld geworden Who am I fooling?
BA, soms vraag ik me af of ik niet ook zwanger ben, haha. Ben al tijden bij vlagen behoorlijk misselijk, echt al een paar weken. En ik heb dit soort vreetkicks, die erger zijn dan de vreetkicks die ik voorheen had, die kon ik wel redelijk beheersen. En ik ben aangekomen.
Maar goed, aangekomen komt natuurlijk door de vreetkicks, misselijkheid kan komen doordat er gewoon van alles heerst op het moment. En het belangrijkste: ik ben sindsdien alweer twee keer ongesteld geworden Who am I fooling?
Gast- Gast
Sommige vrouwen hebben maandelijks bloedverlies als ze zwanger zijn!! Heb je al een keer een testje gedaan?Vergeet-me-nietje schreef:Goed zo Theedoosje!
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: