Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Thanks!
We hebben net bij mijn schoonouders gegeten, lekker witlof met ham en kaas uit de oven. Na het eten was ik met A. aan het stoeien en viel ze voorover (ik weet niet eens hoe het precies gebeurde) en had ze een tand door haar lip. Haar lip bloedde als een gek en ze huilde heel hard. Ik voelde me onwijs schuldig, maar gelukkig was het na een minuut of tien weer over. Nu ligt ze lekker te slapen.
We hebben net bij mijn schoonouders gegeten, lekker witlof met ham en kaas uit de oven. Na het eten was ik met A. aan het stoeien en viel ze voorover (ik weet niet eens hoe het precies gebeurde) en had ze een tand door haar lip. Haar lip bloedde als een gek en ze huilde heel hard. Ik voelde me onwijs schuldig, maar gelukkig was het na een minuut of tien weer over. Nu ligt ze lekker te slapen.
Gast- Gast
Een oude vriendin van mij is tot de 6e maand van haar zwangerschap gewoon ongesteld geweest, dus zeg nooit nooit vergeet-me-nietje.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Thanks!
Aaahw dat vind ik altijd zo zielig. Het is meestal zo over net als bij A. Maar ze zijn dan altijd zó verdrietig en zó geschrokken, hartverscheurend. Maar je moet je idd niet schuldig voelen hoor Alex, dit is gewoon een ongeluk.
Laatst aangepast door Auxo op do 10 feb 2011 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dank je Anousch!
En idd als je zwanger bent dan MOET je ook echt hoor ik overal om mij heen hahaha
En idd als je zwanger bent dan MOET je ook echt hoor ik overal om mij heen hahaha
Gast- Gast
ps ik hou van jou heb ik besteld bij bol.com
ik heb nooit echt boeken gelezen,maar wil een nieuwe hobby beginnen.
ik heb nooit echt boeken gelezen,maar wil een nieuwe hobby beginnen.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Alex167 schreef:Lezen is leuk!
Helemaal mee eens! Ik vind het heerlijke ontspanning!
Gast- Gast
ik heb hier ook een topic over geopend.dus nog suggesties?
aniet- Kletskop
Mijn boekenkast staat voor de helft vol. Ik wilde hem helemaal vol, maar we willen geen boekenkast meer, dus nu maar eens kijken waar we al die boeken laten
Auxo, je bent bijna kletskop!!
Gast- Gast
Jaaaaaaaaa! Bijna...Alex167 schreef:Mijn boekenkast staat voor de helft vol. Ik wilde hem helemaal vol, maar we willen geen boekenkast meer, dus nu maar eens kijken waar we al die boeken laten
Ik wil ook vanavond ook nog kletskop worden!
Gast- Gast
aniet; ik vind echt heel veel verschillende boeken leuk om te lezen. Oa. van Jill Mansell, Karin Slaughter, Sophie Kinsella, sinds van de week Tess Gerritsen. Ook waargebeurde verhalen vind ik altijd erg mooi om te lezen.
Alex; Jaaa! Ik doe mijn best
Alex; Jaaa! Ik doe mijn best
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Jaaaaaaaaa! Bijna...Alex167 schreef:Mijn boekenkast staat voor de helft vol. Ik wilde hem helemaal vol, maar we willen geen boekenkast meer, dus nu maar eens kijken waar we al die boeken laten
Ik wil ook vanavond ook nog kletskop worden!
Dat gaat ons lukken, ik voel het!
Gast- Gast
meestal deel ik mn vrije tijd zo in dat ik tijd te kort kom
maar wil vanaf nu met een boek op de bank gaan zitten,weet niet of het me lukt maar wil het in iedergeval proberen.
maar wil vanaf nu met een boek op de bank gaan zitten,weet niet of het me lukt maar wil het in iedergeval proberen.
aniet- Kletskop
welke waargebeurde verhalen lees jij dan,auxo?
aniet- Kletskop
IK vind lezen op bed heerlijk.
Al vist mijn man dan na 10 min mijn boek onder mijn hoofd vandaan omdat ik dan op mijn boek in slaap ben gevallen...
Al vist mijn man dan na 10 min mijn boek onder mijn hoofd vandaan omdat ik dan op mijn boek in slaap ben gevallen...
Gast- Gast
Ah Alex, kan me voorstellen dat je geschrokken bent en je schuldig voelt, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Zal nog wel vaker gebeuren ook Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen.
Aniet, lezen is leuk inderdaad en PS ik hou van je is een gaaf, maar hartverscheurend boek. Wel echt een aanrader.
BA, je brengt me aan het twijfelen, haha. Ik probeer mezelf er juist steeds van te overtuigen dat de kans heel klein is dat ik zwanger ben en dat ik me niet zo moet aanstellen. Ik heb er wel al vaker over gedacht om een test te doen, maar eigenlijk vind ik het dus onzin omdat ik vind dat ik niet zwanger kan zijn.
Aniet, lezen is leuk inderdaad en PS ik hou van je is een gaaf, maar hartverscheurend boek. Wel echt een aanrader.
BA, je brengt me aan het twijfelen, haha. Ik probeer mezelf er juist steeds van te overtuigen dat de kans heel klein is dat ik zwanger ben en dat ik me niet zo moet aanstellen. Ik heb er wel al vaker over gedacht om een test te doen, maar eigenlijk vind ik het dus onzin omdat ik vind dat ik niet zwanger kan zijn.
Gast- Gast
misschien is het al gevraagd,maar toen zat ik op bol.com ben jij een oude bekende vergeet me nietje?
aniet- Kletskop
aniet schreef:welke waargebeurde verhalen lees jij dan,auxo?
- Sabine Dardenne - Ik was 12 en ik fietste naar school
- John Glatt - Kelderkinderen
- Gerie Smit - Nieuwe handen
- Marijke Vrijssen - Ga ik dood als ik 12 ben?
- Jenny Downham - Voor ik doodga
Dit zijn er een paar die me zo te binnen schieten.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:IK vind lezen op bed heerlijk.
Haha wat schattig!
Gast- Gast
Whaaaa ik zou er spontaan weer trek van krijgen, hahaha.Auxo schreef:
Om het te vieren!
Gast- Gast
Ik krijg er zelf ook trek van! Maar ik mag het niet van mezelf haha.
En sorry vergeet-me-nietje, misschien had ik een vieze taart uit moeten kiezen, jij hebt heel de avond al van die lekkere trek.
En sorry vergeet-me-nietje, misschien had ik een vieze taart uit moeten kiezen, jij hebt heel de avond al van die lekkere trek.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: