Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
@ CL, je hebt PM, en ga afwassen *schop*
@Lexie... vind je de rest van het werk wel leuk?
@Lexie... vind je de rest van het werk wel leuk?
Gast- Gast
Ja dat doet hij vaker, want zo is hij. Het is gewoon een hufter. Hij denkt blijkbaar dat ik alles kan en weet in een paar weken tijd. Gisteren ook al gezeik over een taxatierapport, hij gaf mij wat papierwerk over de woning, klikklik hier is het taxatierapport, pas maar even aan. Oké, WTF?? Ik dat ding aangepast en hij ging het nakijken. En alleen maar zeiken, dat is niet goed, dit is niet goed, waarom heb je dat niet gedaan?
Gast- Gast
@Anousch.. Herkenbaar..
Bij ons zit het ietsje anders, maar het komt op hetzelfde neer.. Mijn vader is arbeidsongeschikt en dus krijgen ze zo`n uitkering.. Mijn moeder werkt wel een beetje, maar ze kan i.v.m. met haar gezondheid niet zoveel werken, want ze heeft het huishouden immers ook nog..
En laatste daar val ik regelmatig over.. Het enige wat m`n vader doet in huis is zo nu en dan `s ochtends afwassen.. Voor de rest voert hij geen zak uit en als het tegenzit staat de afwas nog op het aanrecht en moet ik het doen. Ik vind dus dat m`n vader wel wat meer in huis kan doen zodat m`n moeder wat meer kan werken, maar ik moet het eens wagen om dat te zeggen..
En dan vinden ze het vreemd als ik niet wil dweilen.. Ik ben de enige thuis die werkt, mag ik ook een beetje genieten van m`n weekend dan?
Bij ons zit het ietsje anders, maar het komt op hetzelfde neer.. Mijn vader is arbeidsongeschikt en dus krijgen ze zo`n uitkering.. Mijn moeder werkt wel een beetje, maar ze kan i.v.m. met haar gezondheid niet zoveel werken, want ze heeft het huishouden immers ook nog..
En laatste daar val ik regelmatig over.. Het enige wat m`n vader doet in huis is zo nu en dan `s ochtends afwassen.. Voor de rest voert hij geen zak uit en als het tegenzit staat de afwas nog op het aanrecht en moet ik het doen. Ik vind dus dat m`n vader wel wat meer in huis kan doen zodat m`n moeder wat meer kan werken, maar ik moet het eens wagen om dat te zeggen..
En dan vinden ze het vreemd als ik niet wil dweilen.. Ik ben de enige thuis die werkt, mag ik ook een beetje genieten van m`n weekend dan?
Gast- Gast
Alex wat onprofessioneel van die kerel!!
En Anousch, dat snap ik ook wel weer! heeft je moeder dan ook geen reden dat ze niet werkt? Al is het wel lastig werk te zoeken, mij moeder zoekt nu ook maarja, 52 en geen diploma is niet echt aantrekkelijk zegmaar...
En Anousch, dat snap ik ook wel weer! heeft je moeder dan ook geen reden dat ze niet werkt? Al is het wel lastig werk te zoeken, mij moeder zoekt nu ook maarja, 52 en geen diploma is niet echt aantrekkelijk zegmaar...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Wat n lul-de-behanger, Lexie...
Misschien op zoek naar een leukere baan? Dan voel je je misschien ook wat beter over jezelf? (zelfvertrouwen)
Misschien op zoek naar een leukere baan? Dan voel je je misschien ook wat beter over jezelf? (zelfvertrouwen)
Gast- Gast
Dolores schreef:Wat n lul-de-behanger, Lexie...
Inderdaad, moet er niet aan denken om voor zo'n eikel te moeten werken.
Zijn er geen collega's met wie je het erover kan hebben.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa joh, en ik wilde zó graag bij een makelaar werken. Ik vind het namelijk gewoon onwijs leuk werk. Maar dan wel graag een fijne makelaar erbij.
Gast- Gast
Maar dat er 1 lul is, betekent toch niet dat jij je vak niet meer kunt uitoefenen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:@Anousch.. Herkenbaar..
blblablablablab ?
Ja precies, maarja het is gewoon niet de meest ideale situatie..
Maar als je probeert er iets van te zeggen dan is het meteen van 'ik doe al genoeg' of niet?
Als ik het weg moet halen moet je t zeggen he!
Laatst aangepast door Anousch op vr 11 feb 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolores schreef:Maar dat er 1 lul is, betekent toch niet dat jij je vak niet meer kunt uitoefenen?
Je hebt PM terug
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja idd, dan krijg je zulke reacties, heel herkenbaar..
Ja, je mag het in principe wel even aanpassen naar 'blabla' kan ik mijn tekst later nog weghalen als ik dat wil
Ja, je mag het in principe wel even aanpassen naar 'blabla' kan ik mijn tekst later nog weghalen als ik dat wil
Gast- Gast
En wedden dat hij straks verwacht dat ik langer blijf omdat er nog het een en ander de deur uit moet? Vergeet het maar, ik moet mijn kind halen.
Gast- Gast
Precies, laat hem maar in de stront zakken waar hij thuishoort, Lexie!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3843
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3843
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: