Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Niet dat de baas het goed vindt ofzo ...
tsja.. dat moet je dan maar voor lief nemen
Gast- Gast
aniet schreef:hahaha ik praat ook vaak hardop tegen spullen,ziet er vast heel belachelijk uit!Jordana schreef:Ik praat soms al tegen de pc op het werk. Laat staan dat ik er heel verhalen tegen aan zou lullen.
Ik scheld de pc ook zachtjes uit, als hij er weer is 5 minuten over na moet denken hoezwaar de vrachtwagen is.
Dolores: Ik ben dikker dan jou hoor
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Een stuk dikker dan jij Lotus, wat in principe geen prestatie is want ik denk dat alleen meisjes tot veertien jaar minder wegen dan jij...
Mijn moeder weegt minder dan ik en die is echt ouder.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik scheld regelmatig op mijn pc thuis. Als hij weer eens vastloopt, of als het schuifje van de dvdspeler weer eens uit zichzelf open gaat, of als hij niet snel genoeg is, of als hij gewoon besluit Mozilla af te sluiten. Tijd voor een nieuwe denk ik ... :-)
Gast- Gast
Maakt het uit of iemand dikker of dunner is dan iemand?
Ik ben ook niet de slankste, en ja dr mogen kilo's af.. maar ach.. ik ben wie ik ben en zo moeten mensen mij maar accepteren?
Ik ben ook niet de slankste, en ja dr mogen kilo's af.. maar ach.. ik ben wie ik ben en zo moeten mensen mij maar accepteren?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik scheld regelmatig op mijn pc thuis. Als hij weer eens vastloopt, of als het schuifje van de dvdspeler weer eens uit zichzelf open gaat, of als hij niet snel genoeg is, of als hij gewoon besluit Mozilla af te sluiten. Tijd voor een nieuwe denk ik ... :-)
Dat is irritant heh.. mozilla afsluiten, gebeurt hier ook regelmatig
Gast- Gast
Op het forum telt uiterlijk en gewicht iig niet mee (Zolang je geen foto's post)Sannie89 schreef:Maakt het uit of iemand dikker of dunner is dan iemand?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Op het forum telt uiterlijk en gewicht iig niet mee (Zolang je geen foto's post)Sannie89 schreef:Maakt het uit of iemand dikker of dunner is dan iemand?
ben ik met je eens:)
Gast- Gast
Ben Saunders komt naar het gat waar ik woon.
Ga ik echt wel naar toe
Jordana- Ratel
Smikkell schreef:Op het forum telt uiterlijk en gewicht iig niet mee (Zolang je geen foto's post)Sannie89 schreef:Maakt het uit of iemand dikker of dunner is dan iemand?
Gast- Gast
Jordana schreef:
Ga ik echt wel naar toe
GAAF!
Gast- Gast
Lotus, ik dacht wel aan mensen die op een gezonde manier met eten/gewicht omgaan. Maar nu begrijp ik wel waar jouw eetstoornis vandaan komt...
Maar het goede nieuws is, mijn nieuwe spijkerbroek past een week na aankoop ook nog (stel je voor dat ik toen gewoon een redelijke dag had en ie nu niet meer zou passen...)
Maar het goede nieuws is, mijn nieuwe spijkerbroek past een week na aankoop ook nog (stel je voor dat ik toen gewoon een redelijke dag had en ie nu niet meer zou passen...)
Gast- Gast
Jordana schreef:
Ga ik echt wel naar toe
En in welk gat woon jij?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jordana schreef:
Ga ik echt wel naar toe
En in welk gat woon jij?
Brabant jongen. Dorp naast B.reda (en werken doe ik in dordrecht )
Jordana- Ratel
Mijn moeder is ook wel klein hoor. Maar ze heeft inderdaad wel problemen (gehad) met eten.
Maar hier op het forum zijn volgens mij ook wel meiden die lichter zijn dan ik. In ieder geval wel op het oude forum. En ik denk niet dat die allemaal een eetstoornis hadden.
En volgens mij heb ik geen eetstoornis. Dat etiket is er in ieder geval nog niet opgeplakt, voor zover ik weet.
Maar fijn dat je spijkerbroek nog past!
Maar hier op het forum zijn volgens mij ook wel meiden die lichter zijn dan ik. In ieder geval wel op het oude forum. En ik denk niet dat die allemaal een eetstoornis hadden.
En volgens mij heb ik geen eetstoornis. Dat etiket is er in ieder geval nog niet opgeplakt, voor zover ik weet.
Maar fijn dat je spijkerbroek nog past!
Laatst aangepast door Lotus op vr 11 feb 2011 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt
Lotus- Ratel
Sannie89 schreef:Alex167 schreef:Dan werk je bij mij in de buurt
en bij mij:P
Gezelliigggg
Jordana- Ratel
En niet bij mij.Sannie89 schreef:Alex167 schreef:Dan werk je bij mij in de buurt
en bij mij:P
Gast- Gast
Wel ,ik heb het aan, en een foto gemaakt.
Willen jullie mijn keuringscommissie zijn?
Willen jullie mijn keuringscommissie zijn?
Gast- Gast
Natuurlijk!
Lotus- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: