Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik wist dat je dat bedoelde... Action is cool, alleen de mensen die er winkelen en het personeel niet zo.._Donnaa schreef:Action dus, ik ga naar de Action, whooooooo!!Smikkell schreef:_Donnaa schreef:Straks naar m`n favoriete winkel om een netpanty en nepwimpers.. Fail!
Gast- Gast
Hahaha.. Ik heb er al 7, dat is best wel genoeg, zeg maarDolores schreef:Verstop de rokjes!! Donnaaaaaa is coming!
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik heb er 0_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik heb er al 7, dat is best wel genoeg, zeg maarDolores schreef:Verstop de rokjes!! Donnaaaaaa is coming!
Gast- Gast
misschien lijstjes maken,smikkell!
toen ik overwerkt was kon ik van de vermoeidheid ook niks onthouden en maakte ik lijstjes,
dat zorgde ervoor dat ik toch een soort houvast had naast de wirwar in mn hoofd
toen ik overwerkt was kon ik van de vermoeidheid ook niks onthouden en maakte ik lijstjes,
dat zorgde ervoor dat ik toch een soort houvast had naast de wirwar in mn hoofd
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Kun je niet tijdelijk woonbegeleiding krijgen Smik (ik heb dat gehad, als je meer wilt weten)??
Dat er iemand een of meerdere keren per week bij je langskomt om sámen met je wat dingetjes voor elkaar te krijgen?
Maar dan nóg.... jij bent niet in je normale doen. Waar jij nu druk mee bent is je hoofd proberen boven water te houden. Ik wéét dat die dingen die jij moet doen, ook echt moeten gebeuren, maar ik zou zo graag willen dat jij jezelf niet zo vaak iets zou verwijten waar je eigenlijk niks aan kunt doen....
Jij hebt hier niet om gevraagd....
Dat er iemand een of meerdere keren per week bij je langskomt om sámen met je wat dingetjes voor elkaar te krijgen?
Maar dan nóg.... jij bent niet in je normale doen. Waar jij nu druk mee bent is je hoofd proberen boven water te houden. Ik wéét dat die dingen die jij moet doen, ook echt moeten gebeuren, maar ik zou zo graag willen dat jij jezelf niet zo vaak iets zou verwijten waar je eigenlijk niks aan kunt doen....
Jij hebt hier niet om gevraagd....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb er 0_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik heb er al 7, dat is best wel genoeg, zeg maarDolores schreef:Verstop de rokjes!! Donnaaaaaa is coming!
Gast- Gast
maar t zijn niet echt ''to do"lijstjes,van dat het persé die dag afmoet,maar meer als geheugensteuntje omdat je het anders vergeet
aniet- Kletskop
Mijn mams heeft een Action-rokje voor me kunnen scoren
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
jou mam is lief,cherrielola!
aniet- Kletskop
Uhu, echt wel Ik ga hem vanavond ophalen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gast- Gast
misschien de acceptgiro's op je kalender plakken zodat je niet vergeet te betalen voor een bepaalde datum.
aniet- Kletskop
Dat vraag ik me ook af. Zou het fijn zijn als iemand je thuis helpt?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gast- Gast
20 minuutjes.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Gast- Gast