Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Idd en je vriend een kontschop gevenCherrieLola schreef:Heerlijk toch, je mag best wat voor jezelf kopen hoor
Whahahaha, ik moet bekennen dat ik me ook al half schuldig voel als ik een bolletje katoen koop van €1,69
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Idd en je vriend een kontschop gevenCherrieLola schreef:Heerlijk toch, je mag best wat voor jezelf kopen hoor
Hij krijgt het heus nog wel te horen als hij thuis komt gheghe
Tsja helaas kan dat voor de auto niet veel goedkoper,
baal er wel van had gehoopt dat we weer wat konden sparen maar helaas nog even wachten
Gast- Gast
hmmmzz ik wilde net vertellen dat mn date leuk was...
maar als ik al die mannenverhalen zo lees haha
Gast- Gast
Ik denk dat W. ook een rolberoerte krijgt als hij erachter komt hoeveel geld ik uitgeef aan kleding..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Idd en je vriend een kontschop gevenCherrieLola schreef:Heerlijk toch, je mag best wat voor jezelf kopen hoor
Whahahaha, ik moet bekennen dat ik me ook al half schuldig voel als ik een bolletje katoen koop van €1,69
Gast- Gast
Hahaha, vertel, vertel!Jade schreef:hmmmzz ik wilde net vertellen dat mn date leuk was...
Gast- Gast
Jade schreef:hmmmzz ik wilde net vertellen dat mn date leuk was...
zolang je dat niet te veel van auto´s houd valt het wel wat mee haha
maar vertel...
Gast- Gast
haha gewoon echt leuk!! Ik herken mezelf bijna niet meer.. Ik denk de hele dag over hem na ..
Hebben gisteren gewoon lekker gepraat over van alles en nog wat.. hij heeft gekookt (ik heb een klein beetje geholpen..), lekker samen gegeten en daarna een beetje tegen elkaar hangen op de bank.. Er is gewoon helemaal niets gebeurd,nee zelfs niet gezoend.. maar ik vind hem wel echt heel erg leuk!
Morgen komt hij alweer bij mij ..
Hebben gisteren gewoon lekker gepraat over van alles en nog wat.. hij heeft gekookt (ik heb een klein beetje geholpen..), lekker samen gegeten en daarna een beetje tegen elkaar hangen op de bank.. Er is gewoon helemaal niets gebeurd,nee zelfs niet gezoend.. maar ik vind hem wel echt heel erg leuk!
Morgen komt hij alweer bij mij ..
Gast- Gast
Klinkt super hoor Jade
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zal maar even aankleden om zo naar het werk te gaan *zucht*
Ben toe aan weekend!!
Ben toe aan weekend!!
Gast- Gast
haha ik voel me echt raar.. Ik vond het gewoon jammer om weg te gaan!
Ik stapte de trein in.. toen dacht ik.. als ik hem nu mis brengt hij me weg.. dan hebben we nog 45 minuten langer.. haha echt een hele slechte gedachte!
Ik stapte de trein in.. toen dacht ik.. als ik hem nu mis brengt hij me weg.. dan hebben we nog 45 minuten langer.. haha echt een hele slechte gedachte!
Gast- Gast
Ik ook.. Nog 6 uur en 3 kwartier.. *zucht*Patriesje schreef:Zal maar even aankleden om zo naar het werk te gaan *zucht*
Ben toe aan weekend!!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ook.. Nog 6 uur en 3 kwartier.. *zucht*Patriesje schreef:Zal maar even aankleden om zo naar het werk te gaan *zucht*
Ben toe aan weekend!!
Ik moet zometeen nog een examen maken.. (om 12.30) dit examen MOET ik voldoende scoren anders krijg ik geen diploma...
Gast- Gast
Ohoh, wat voor vak?Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik ook.. Nog 6 uur en 3 kwartier.. *zucht*Patriesje schreef:Zal maar even aankleden om zo naar het werk te gaan *zucht*
Ben toe aan weekend!!
Ik moet zometeen nog een examen maken.. (om 12.30) dit examen MOET ik voldoende scoren anders krijg ik geen diploma...
Gast- Gast
Jade wat leuk, helemaal in love!
Succes met je tentamen zo. Ik ga voor je duimen!!!!
Succes met je tentamen zo. Ik ga voor je duimen!!!!
Gast- Gast
Heel veel succes Jade!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:Ohoh, wat voor vak?Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik ook.. Nog 6 uur en 3 kwartier.. *zucht*Patriesje schreef:Zal maar even aankleden om zo naar het werk te gaan *zucht*
Ben toe aan weekend!!
Calculatie... (zonder rekenmachine )..
Ik kan heel goed rekenen, weet hoe de berekeningen moeten.. mara zonder rekenmachine is het echt waardeloos bij mij Ik ken zelfs de tafels niet.. hoe hard ik ook mijn best doe
Dankjewel allemaal!
Laatst aangepast door Jade op do 10 feb 2011 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh crap, dat klinkt niet zo goed. Heel veel succes dan maar!
klopt.. maar krijgen wel kladpapier.. k schrijf de tafels van 7/8/9/ gewoon even op papier.. dan ben ik vast al een heel eind breuken/procenten / stelling van pythagoras / omtrek, opp cirkel etc. daar ben ik wel goed in.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: