Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Minpunten voor jou!aniet schreef:wil je echt niet zeggen wat je vorige naam was,vmn?
Gast- Gast
een boerin, cathyQiara schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo dat?Qiara schreef:Ik gok op tuinier.
Kijk naar de avatar
Gast- Gast
Ik blijf nog even op tot ik ratel benAuxo schreef:Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Ben moe geworden van een half uur meeposten in het dagcafe.
Gast- Gast
jeej!!Beauty Addict schreef:Minpunten voor jou!aniet schreef:wil je echt niet zeggen wat je vorige naam was,vmn?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij vindt vergeet-me-nietje het alleen maar heel leuk dat we onze hersens kraken over wie zij nou toch zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Caroow schreef:Beauty Addict schreef:Hoezo dat?Qiara schreef:Ik gok op tuinier.
Edit:
Vanwege de bloemennaam?
Nee, vanwege de avatar...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
BA: Wou hier even zeggen, jou kindjes zijn al wel gegroeid zeg, je ziet nou echt twee mensjes
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Beauty Addict schreef:Ik blijf nog even op tot ik ratel benAuxo schreef:Ik denk dat ik maar eens ga slapen. Ben moe geworden van een half uur meeposten in het dagcafe.
Ga je dat halen in een avond denk je?
Gast- Gast
lekker????Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
aniet- Kletskop
Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
Gast- Gast
Slaap lekker Auxo!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Iemand negren is negeren. Over iemand praten is inderdaad ook een vorm van aandacht gevenAlex167 schreef:Volgens mij vindt vergeet-me-nietje het alleen maar heel leuk dat we onze hersens kraken over wie zij nou toch zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Of ze vindt het gewoon echt vervelend dat we het er steeds over hebben..Alex167 schreef:Volgens mij vindt vergeet-me-nietje het alleen maar heel leuk dat we onze hersens kraken over wie zij nou toch zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Gewoon bij iedereen een keer gokken en je raadt vanzelf een keertje goed.Smikkell schreef:]een boerin, cathy
Gast- Gast
Uiteraard, dat is gewoon grappig, maar daar was het me niet om te doen. Van mij mogen jullie er best weer mee stoppen, maar negeerstand is dan weer het andere uiterste. Jullie kunnen toch ook wel gewoon doen alsof ik nieuw ben?Alex167 schreef:Volgens mij vindt vergeet-me-nietje het alleen maar heel leuk dat we onze hersens kraken over wie zij nou toch zou kunnen zijn.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
aniet- Kletskop
Ik ben er weer!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik wist dat jij hier op ging reagerenPurple schreef:Gewoon bij iedereen een keer gokken en je raadt vanzelf een keertje goed.Smikkell schreef:]een boerin, cathy
Gast- Gast
aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
1 foutje en gelijk isoleren van de buitenwereld? Jullie zijn wel hard voor Aniet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
jeej!!Chocolate Cookie schreef:Ik ben er weer!!
hoe ging het volleyballen?
en hoe is t met je hand of vinger,die was gekneusd toch?
aniet- Kletskop
thanks Caroow!Caroow schreef:aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
1 foutje en gelijk isoleren van de buitenwereld? Jullie zijn wel hard voor Aniet.
aniet- Kletskop
aniet schreef:thanks Caroow!Caroow schreef:aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 1000
Gast- Gast
aniet schreef:jeej!!Chocolate Cookie schreef:Ik ben er weer!!
hoe ging het volleyballen?
en hoe is t met je hand of vinger,die was gekneusd toch?
Hee! Ja goed onthouden. Ging niet zo heel erg lekker, ookal was ie wel ingetaped. Mijn vinger had alsnog teveel speling en klapte soms nog n beetje naar achteren..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: