Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
huh, mocht je gewoon volleyballen met een gekneusde vinger dan? Lijkt me pijnlijk...Chocolate Cookie schreef:aniet schreef:jeej!!Chocolate Cookie schreef:Ik ben er weer!!
hoe ging het volleyballen?
en hoe is t met je hand of vinger,die was gekneusd toch?
Hee! Ja goed onthouden. Ging niet zo heel erg lekker, ookal was ie wel ingetaped. Mijn vinger had alsnog teveel speling en klapte soms nog n beetje naar achteren..
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:aniet schreef:thanks Caroow!Caroow schreef:aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 100013 foutjes en gelijk isoleren van de buitenwereld? Jullie zijn wel hard voor Aniet.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
't Zou een graad of 12 worden!Auxo schreef:Wordt het morgen ook koud of gaat het alleen maar regenen?
Gast- Gast
ik ga nergens mee door,ik dacht een keer lief vragen kan je altijd proberen toch?!
ik vroeg het laatst ook aan Jordana,omdat ik daar dus nog niet achter was en zij gaf me netjes antwoord wie ze vroeger was.
ik vroeg het laatst ook aan Jordana,omdat ik daar dus nog niet achter was en zij gaf me netjes antwoord wie ze vroeger was.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Oeh, nog een, v-m-n is met z'n tweeen...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Caroow schreef:Beauty Addict schreef:aniet schreef:thanks Caroow!Caroow schreef:aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 100013 foutjes en gelijk isoleren van de buitenwereld? Jullie (?) zijn wel hard voor Aniet.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:'t Zou een graad of 12 worden!Auxo schreef:Wordt het morgen ook koud of gaat het alleen maar regenen?
Oh niet koud dus, dan kan ik mooi een rokje aan!
Gast- Gast
mijn opa zei altijd:als het regent is het nooit koud,als het koud is en het regent dan noemen ze dat sneeuw!
aniet- Kletskop
Auxo schreef:Wordt het morgen ook koud of gaat het alleen maar regenen?
Nee niet koud volgens mij. Ik dacht tussen de 9 en 11 graden gemiddeld.
Gast- Gast
Lief van he Aniet
Ik had wel een idee maar volgens mij klopt het niet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
wat bedoel je?Qiara schreef:Oeh, nog een, v-m-n is met z'n tweeen...
aniet- Kletskop
Ik ben ook erg benieuwd, maar ik zal er vast wel een keer achter komen. Of niet
Gast- Gast
aniet schreef:wat bedoel je?Qiara schreef:Oeh, nog een, v-m-n is met z'n tweeen...
Een gezin wat bestaat uit twee personen.
Jordana- Ratel
Beauty Addict schreef:Caroow schreef:Beauty Addict schreef:aniet schreef:thanks Caroow!Caroow schreef:aniet schreef:Beauty Addict schreef:Of we laten de veerpont van het eiland zinken als ze doorgaat...Smikkell schreef:Trek er bij aniet maar 10 punten af, zo zit ze lekker weer onder de 100013 foutjes en gelijk isoleren van de buitenwereld? Jullie (?) zijn wel hard voor Aniet.
Je zit er wel erg mee dat ik Aniet probeer te helpen of niet . Dan trek ik mijn opmerking maar weer in :o
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga me vooral afvragen wie mensen waren, als anderen dat gaan doen. Van sommigen, onder andere Jordana en Purple, vraag ik het me nog steeds af. Soms als ik er dan achter kom, zegt het me niet eens heel veel.
Qiara- Ratel
erg lief je Jordana,wie dacht jij dan?eventueel pmJordana schreef:Lief van he Aniet
aniet- Kletskop
Jordana schreef:aniet schreef:wat bedoel je?Qiara schreef:Oeh, nog een, v-m-n is met z'n tweeen...
Klopt!
Qiara- Ratel
hahaha,ik dacht al:2 personen op het forum,hahaha!Jordana schreef:aniet schreef:wat bedoel je?Qiara schreef:Oeh, nog een, v-m-n is met z'n tweeen...
sensatiezoekster dat ik ben..
aniet- Kletskop
Ooh van Purple weet ik het ook niet. En waarschijnlijk als ik erachter kom heb ik hetzelfde als jij, dan zegt het me weinig tot niks.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:huh, mocht je gewoon volleyballen met een gekneusde vinger dan? Lijkt me pijnlijk...Chocolate Cookie schreef:aniet schreef:jeej!!Chocolate Cookie schreef:Ik ben er weer!!
hoe ging het volleyballen?
en hoe is t met je hand of vinger,die was gekneusd toch?
Hee! Ja goed onthouden. Ging niet zo heel erg lekker, ookal was ie wel ingetaped. Mijn vinger had alsnog teveel speling en klapte soms nog n beetje naar achteren..
Nou ja proberen. Hij was wel getaped he. Maar goed ik heb uiteindelijk het grootste deel aan de kant gezeten. Want het deed dus ook best wel pijn
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Qiar": Was jij nou een nieuwe of ook een oude?
Ik dacht aan iemand maar haar reageren komt niet overeen dus ze zal het niet zijn.
Ik dacht aan iemand maar haar reageren komt niet overeen dus ze zal het niet zijn.
Jordana- Ratel
hoelang moet ie nog ingetaped,chocolate cookie?
lijkt me echt lastig.
heb ooit peesontsteking in mn hand gehad en was ook ingetaped nou dat was niet best
lijkt me echt lastig.
heb ooit peesontsteking in mn hand gehad en was ook ingetaped nou dat was niet best
aniet- Kletskop
Alex167 schreef:Ooh van Purple weet ik het ook niet. En waarschijnlijk als ik erachter kom heb ik hetzelfde als jij, dan zegt het me weinig tot niks.
Misschien is het gewoon het beste om iedereen als 'nieuw' te beschouwen en het als een plus te zien wanneer je erachter komt wie iemand voorheen was.
@ Jordana Ik was vooral meelezer op het oude forum en ben hier actief gaan posten. Ik had ook dezelfde naam op het oude forum.
Slaap lekker BA!
Qiara- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: