Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Dan gaan we jou gewoon helemaal negeren tot je het vertelt....Vergeet-me-nietje schreef:Clearly, maar ik ook
Goed plan!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:En heb nog maar een half uurtje, wil op tijd naar bed....Auxo schreef:Nu jij nog Beauty Addict!
Nog maar 23, moet kunnen in een half uur.
Gast- Gast
Anousch schreef:Elizabeth zit in 4b van het Mercatuscollege in Rotterdam. Ze wordt door een paar klasgenoten op een gruwelijke maar vrijwel onzichtbare manier gepest. Haar ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden en haar moeder heeft zich op haar werk gestort om het verdriet te verdringen. Elizabeth raakt steeds meer geïsoleerd. Het enige positieve van haar klas is de aanwezigheid van Alec. Alec is een rustige, knappe jongen, die ouder en wijzer is dan de andere jongens. Hij heeft verkering met Riley, een uitzonderlijk mooi, blond en ook nog lief meisje.
Elizabeth stelt zich voor hoe het leven eruit zou zien als ze Riley was.
En dan neemt ze een fatale beslissing...
Ik denk dat ik een nieuw boek op het oog heb.
Gast- Gast
Whaha, gezellig dan.Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Dan gaan we jou gewoon helemaal negeren tot je het vertelt....Vergeet-me-nietje schreef:Clearly, maar ik ook
Goed plan!
Gast- Gast
1 per minuutAuxo schreef:Beauty Addict schreef:En heb nog maar een half uurtje, wil op tijd naar bed....Auxo schreef:Nu jij nog Beauty Addict!
Gast- Gast
Klinkt indrukwekkend inderdaad...Auxo schreef:Anousch schreef:Elizabeth zit in 4b van het Mercatuscollege in Rotterdam. Ze wordt door een paar klasgenoten op een gruwelijke maar vrijwel onzichtbare manier gepest. Haar ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden en haar moeder heeft zich op haar werk gestort om het verdriet te verdringen. Elizabeth raakt steeds meer geïsoleerd. Het enige positieve van haar klas is de aanwezigheid van Alec. Alec is een rustige, knappe jongen, die ouder en wijzer is dan de andere jongens. Hij heeft verkering met Riley, een uitzonderlijk mooi, blond en ook nog lief meisje.
Gast- Gast
Auxo schreef:Anousch schreef:Elizabeth zit in 4b van het Mercatuscollege in Rotterdam. Ze wordt door een paar klasgenoten op een gruwelijke maar vrijwel onzichtbare manier gepest. Haar ouders zijn sinds een paar jaar gescheiden en haar moeder heeft zich op haar werk gestort om het verdriet te verdringen. Elizabeth raakt steeds meer geïsoleerd. Het enige positieve van haar klas is de aanwezigheid van Alec. Alec is een rustige, knappe jongen, die ouder en wijzer is dan de andere jongens. Hij heeft verkering met Riley, een uitzonderlijk mooi, blond en ook nog lief meisje.
Hahaha goedzo!
Hij is erg mooi!
Heb het met tranen in mijn ogen gelezen, baal alleen ontzettend als blijkt dat ik het kwijt ben.
Gast- Gast
Nou hup, posten dan!Beauty Addict schreef:1 per minuutAuxo schreef:Beauty Addict schreef:En heb nog maar een half uurtje, wil op tijd naar bed....Auxo schreef:Nu jij nog Beauty Addict!
Gast- Gast
jeetje watgaan jullie snel
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
wat is er aan de hand,purple?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Waar kun je die statistieken zien? Van hoeveel posts je in de laatste zoveel tijd hebt gepost?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: