Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good Morning, Last day of the year!

+13
Julia
Arwyn
Jasmine
Japie
Zonnetje
Melis1985
Fortissimo
Parisienne
mo-lola
mezzoforte
Gympie
Bliss
SoGood
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  xxDila zo 30 dec 2012 - 23:47

Ik ga eerst van 15.00 tot ongeveer 00.00 werken, dan in de auto en van 0.45 tot 09.00 op mijn ander werk een dienst draaien! laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Rosa zo 30 dec 2012 - 23:51

Goodmorning! Ik heb nog niet echt het gevoel dat het vanavond oudjaarsavond is, maar gelukkig heb ik vrij en ga ik vandaag lekker relaxed aan doen: uitgebreid douchen, scrubben, pedi/manicure, maskertjes enzo Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 561177
En misschien nog wat lekkers maken voor vanavond, cupcakes oid en daarna naar een feestje bij vrienden.

Fijne jaarwisseling allemaal!
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Burn ma 31 dec 2012 - 1:14

Ik ben eerst nog aan het werk.
Vanavond helaas nog steeds geen plannen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Jasmine ma 31 dec 2012 - 13:01

Nog steeds geen Figaro Sad

Vind het echt niet grappig meer. Het enige wat ik van man hoor is: "komt wel goed" en "die komt wel terug". En ondertussen zichzelf verdedigen als ik hem erop wijs dat hij degene is die haar buiten heeft gelaten.

Hoop echt dat ze terug komt. Ik heb haar zelf nog bij moeten voeden als kitten, omdat ze veel te vroeg bij haar moeder weg was gegeven. Heb uren met haar in mijn vestzak rond gelopen. Mijn andere katten zijn mij ook zeer dierbaar, maar Fi is toch wel een speciaaltje.

Edit: ze is eindelijk thuis. Helemaal beduusd en onder de indruk, maar ze is er weer. Ze zit nu lekker brokjes te kluiven en bij te komen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! - Pagina 2 Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum