Good Morning, Last day of the year!
+13
Julia
Arwyn
Jasmine
Japie
Zonnetje
Melis1985
Fortissimo
Parisienne
mo-lola
mezzoforte
Gympie
Bliss
SoGood
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Good Morning, Last day of the year!
Ik ga eerst van 15.00 tot ongeveer 00.00 werken, dan in de auto en van 0.45 tot 09.00 op mijn ander werk een dienst draaien!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Goodmorning! Ik heb nog niet echt het gevoel dat het vanavond oudjaarsavond is, maar gelukkig heb ik vrij en ga ik vandaag lekker relaxed aan doen: uitgebreid douchen, scrubben, pedi/manicure, maskertjes enzo
En misschien nog wat lekkers maken voor vanavond, cupcakes oid en daarna naar een feestje bij vrienden.
Fijne jaarwisseling allemaal!
En misschien nog wat lekkers maken voor vanavond, cupcakes oid en daarna naar een feestje bij vrienden.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben eerst nog aan het werk.
Vanavond helaas nog steeds geen plannen..
Vanavond helaas nog steeds geen plannen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nog steeds geen Figaro
Vind het echt niet grappig meer. Het enige wat ik van man hoor is: "komt wel goed" en "die komt wel terug". En ondertussen zichzelf verdedigen als ik hem erop wijs dat hij degene is die haar buiten heeft gelaten.
Hoop echt dat ze terug komt. Ik heb haar zelf nog bij moeten voeden als kitten, omdat ze veel te vroeg bij haar moeder weg was gegeven. Heb uren met haar in mijn vestzak rond gelopen. Mijn andere katten zijn mij ook zeer dierbaar, maar Fi is toch wel een speciaaltje.
Edit: ze is eindelijk thuis. Helemaal beduusd en onder de indruk, maar ze is er weer. Ze zit nu lekker brokjes te kluiven en bij te komen.
Vind het echt niet grappig meer. Het enige wat ik van man hoor is: "komt wel goed" en "die komt wel terug". En ondertussen zichzelf verdedigen als ik hem erop wijs dat hij degene is die haar buiten heeft gelaten.
Hoop echt dat ze terug komt. Ik heb haar zelf nog bij moeten voeden als kitten, omdat ze veel te vroeg bij haar moeder weg was gegeven. Heb uren met haar in mijn vestzak rond gelopen. Mijn andere katten zijn mij ook zeer dierbaar, maar Fi is toch wel een speciaaltje.
Edit: ze is eindelijk thuis. Helemaal beduusd en onder de indruk, maar ze is er weer. Ze zit nu lekker brokjes te kluiven en bij te komen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: