Good Morning, Last day of the year!
+13
Julia
Arwyn
Jasmine
Japie
Zonnetje
Melis1985
Fortissimo
Parisienne
mo-lola
mezzoforte
Gympie
Bliss
SoGood
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Good Morning, Last day of the year!
Fijne dag gewenst allemaal samen met een hele goede jaarwisseling! Hebben jullie nog leuke plannen vandaag/vanavond? Enjoy!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Good Morning, Last day of the year!
Voor iedereen, maar vooral voor de meiden die het minder leuk hebben op dit moment, ik hoop dat 2013 jullie veel goeds gaat brengen.
SoGood- Ratel
Goedemorgen....
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Ik vier het dus hier, op mijn nieuwe tijdelijke plek. *zucht*
Fijne Jaarwisseling!!!
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Ik vier het dus hier, op mijn nieuwe tijdelijke plek. *zucht*
Fijne Jaarwisseling!!!
Gast- Gast
Môgge!
Ik ga zo naar de sportschool voor een lesje zumba. Vanmiddag ff boodschappen doen en een beetje opruimen in huis en dan naar Caro voor de oud&nieuw-meeting!
Fijne jaarwisseling!
Ik ga zo naar de sportschool voor een lesje zumba. Vanmiddag ff boodschappen doen en een beetje opruimen in huis en dan naar Caro voor de oud&nieuw-meeting!
Fijne jaarwisseling!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Ik hoor het buiten al knallen, vind ik niet zo leuk. Moet nog de deur uit straks. Hopelijk houdt m'n kat het goed en ik laat haar ook nog eens alleen vanavond. Gelukkig heb ik nog een 'stoere' kater die haar kan troosten.
Ik hoor het buiten al knallen, vind ik niet zo leuk. Moet nog de deur uit straks. Hopelijk houdt m'n kat het goed en ik laat haar ook nog eens alleen vanavond. Gelukkig heb ik nog een 'stoere' kater die haar kan troosten.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Mijn plannen voor vandaag zijn meubels in elkaar zetten
Fijne jaarwisseling allemaal!!!
Fijne jaarwisseling allemaal!!!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Goedemorgen!
Ik ga zo boodschappen doen en opruimen. Vanavond gaan we naar mijn ouders.
Ik ga zo boodschappen doen en opruimen. Vanavond gaan we naar mijn ouders.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo opruimen en boodschappen doen. Vanmiddag nog naar een verjaardag en vanavond gaan we naar vrienden.
Ik ga zo opruimen en boodschappen doen. Vanmiddag nog naar een verjaardag en vanavond gaan we naar vrienden.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Goedemorgen! Ik ben bezig met wat opruimen. Straks boodschappen doen, nog een nieuwe panty halen voor vanavond en vriend wil nog wat vuurwerk kopen. Vanmiddag gaan we naar mijn vader, hij staat al vanaf 07.00 uur vanochtend oliebollen en appelflappen te bakken (tot eind van de middag). We nemen bij hem wat gevulde schalen mee voor ons feest vanavond. Vanmiddag 16.00 uur afgesproken op de locatie (we houden een besloten feest in het café in onze straat). Daar moeten we openen, dus alles netjes neerzetten, stoelen van tafel, etc. Thuis nog even snel wat eten en omkleden en vervolgens naar 't café.
Fijne avond allemaal! Dat 2013 bij deze alvast een mooi jaar mag worden voor iedereen!
Fijne avond allemaal! Dat 2013 bij deze alvast een mooi jaar mag worden voor iedereen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Iedereen een fijne dag!
Ik ga zo nog even boodschappen doen, en moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis. Vanavond ga ik naar mijn ouders toe om daar het oude jaar uit te zitten
Ik ga zo nog even boodschappen doen, en moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis. Vanavond ga ik naar mijn ouders toe om daar het oude jaar uit te zitten
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Goedemorgen,
Ik moet zo nog een cadeau voor mn vader kopen. Die is morgen jarig, maar ik ga vanavond naar hem toe, want ik moet morgen werken.
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo nog een cadeau voor mn vader kopen. Die is morgen jarig, maar ik ga vanavond naar hem toe, want ik moet morgen werken.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Fijne dag gewenst allemaal. Ik ga zo boodschappen doen, daarna ga ik hier in huis nog een beetje schoonmaken en opruimen. En dan tas pakken voor vanavond, we gaan een nachtje naar mijn broer en schoonzus om daar o&n te vieren.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wij gaan vandaag bij mijn opa en oma op bezoek die aan de andere kant van het land wonen. Vanavond gaan we naar vrienden die zelf een feest geven.
Fijne dag allemaal!
Wij gaan vandaag bij mijn opa en oma op bezoek die aan de andere kant van het land wonen. Vanavond gaan we naar vrienden die zelf een feest geven.
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Fijne dag en jaarwisseling allemaal!
Ik heb een beetje last van de eindejaarsblues geloof ik. Blegh!
Ik heb een beetje last van de eindejaarsblues geloof ik. Blegh!
Gast- Gast
Herkenbaar Harrisson! Ik vind het altijd een beetje 'eng' ofzo.
Weet er iemand nog een leuk oud/nieuwjaarscadeau?
SoGood- Ratel
Goedemorgen,
Ik ga zo boodschappen doen en oliebollen halen die mijn vader nu aan het bakken is.
Vanaf 15.00 uur worden we bij vrienden verwacht waar we een spel gaan spelen.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Ik ga zo boodschappen doen en oliebollen halen die mijn vader nu aan het bakken is.
Vanaf 15.00 uur worden we bij vrienden verwacht waar we een spel gaan spelen.
Fijne jaarwisseling allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Morgen.
Ik zit nu te wachten en de tijd uit te zitten tot de kat binnen is. Mijn man heeft vanochtend de katten naar buiten gelaten, terwijl we duidelijk afgesproken hadden dat ze binnen zouden blijven. Ik zou eigenlijk nu al naar vrienden toe, voorbereiden voor vanavond als we daar oud en nieuw vieren, maar wil eerst de kat binnen hebben.
Ik zit nu te wachten en de tijd uit te zitten tot de kat binnen is. Mijn man heeft vanochtend de katten naar buiten gelaten, terwijl we duidelijk afgesproken hadden dat ze binnen zouden blijven. Ik zou eigenlijk nu al naar vrienden toe, voorbereiden voor vanavond als we daar oud en nieuw vieren, maar wil eerst de kat binnen hebben.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goedemorgen!
Ik ben vanochtend nadat vriend naar het werk ging nog even blijven liggen en nog even geslapen. Net m'n ontbijtje op en nog even rustig aan doen.
Nog een drukke dag vandaag. Moet de stad nog in voor een paar dingen, afwassen, de was opruimen, appelflappen bakken, cupcakes bakken en dan nog bezig met de scaloppa voor vanavond. Genoeg te doen dus!
Fijne dag allemaal!
Ik ben vanochtend nadat vriend naar het werk ging nog even blijven liggen en nog even geslapen. Net m'n ontbijtje op en nog even rustig aan doen.
Nog een drukke dag vandaag. Moet de stad nog in voor een paar dingen, afwassen, de was opruimen, appelflappen bakken, cupcakes bakken en dan nog bezig met de scaloppa voor vanavond. Genoeg te doen dus!
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ahh.. slimme actie van je man. Ik hoop dat de kat snel terugkomt.Jasmine schreef:Morgen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@ Jasmine, oej dat lijkt me erg vervelend. Hopelijk heb je de kat snel weer binnen.
Ik ben nog even aan het werk tot 14.00, daarna naar mijn schoonouders om daar oliebollen te gaan eten. Vanavond doen we het lekker rustig aan met lekkere hapjes. Ben heel benieuwd wat onze dochter van al het vuurwerk gaat vinden.
Ik ben nog even aan het werk tot 14.00, daarna naar mijn schoonouders om daar oliebollen te gaan eten. Vanavond doen we het lekker rustig aan met lekkere hapjes. Ben heel benieuwd wat onze dochter van al het vuurwerk gaat vinden.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag lekker met mijn vriend shoppen in Arnhem en vanavond naar mijn schoonouders. Spelletjes doen haha. Hoezo burgelijk
Heb ontzettend veel zin in 2013, dat dat een ontzettend gaaf en uitdagend jaar mag worden.
En ik heb zin in het voorjaar en de zomer.. Dusss 2013 kom maar op
Ik ga vandaag lekker met mijn vriend shoppen in Arnhem en vanavond naar mijn schoonouders. Spelletjes doen haha. Hoezo burgelijk
Heb ontzettend veel zin in 2013, dat dat een ontzettend gaaf en uitdagend jaar mag worden.
En ik heb zin in het voorjaar en de zomer.. Dusss 2013 kom maar op
Gast- Gast
Idd. geen slimme actie nee. En op zich redt deze kat zich wel, maar wil haar binnen hebben voor ik weg ga. Wil haar vanavond echt niet buiten hebben. Ze is nog steeds niet binnen trouwens.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik ben huis aan kant aan het maken, en ga dan door de knallen heen boodschappen doen! Wij gaan vanavond gourmetten en daarna lekker met hapjes het nieuwe jaar in... Relaxed, maar leuk! Volgens mij komen er vannacht nog wat vrienden langs wippen ook.
Gast- Gast
Sogood schreef:Herkenbaar Harrisson! Ik vind het altijd een beetje 'eng' ofzo.
Voor wie?
Gast- Gast
Ik moet nog een kwartiertje werken en dan lekker vrij. Vanmiddag naar een vriendin toe met wie ik ook naar de Efteling vanavond ga. Verder nog lekker een oliebol eten en hopen dat 2013 een spetterend jaar mag worden!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: