Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good Morning, Last day of the year!

+13
Julia
Arwyn
Jasmine
Japie
Zonnetje
Melis1985
Fortissimo
Parisienne
mo-lola
mezzoforte
Gympie
Bliss
SoGood
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Good Morning, Last day of the year!

Bericht  SoGood zo 30 dec 2012 - 21:22

Fijne dag gewenst allemaal samen met een hele goede jaarwisseling! Hebben jullie nog leuke plannen vandaag/vanavond? Enjoy!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  SoGood zo 30 dec 2012 - 21:23

Voor iedereen, maar vooral voor de meiden die het minder leuk hebben op dit moment, ik hoop dat 2013 jullie veel goeds gaat brengen. Good Morning, Last day of the year! 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 21:24

Goedemorgen....

Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen. Ik vier het dus hier, op mijn nieuwe tijdelijke plek. *zucht*

Fijne Jaarwisseling!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Bliss zo 30 dec 2012 - 21:30

Môgge!

Ik ga zo naar de sportschool voor een lesje zumba. Vanmiddag ff boodschappen doen en een beetje opruimen in huis en dan naar Caro voor de oud&nieuw-meeting!

Fijne jaarwisseling!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gympie zo 30 dec 2012 - 21:33

Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

Ik hoor het buiten al knallen, vind ik niet zo leuk. Moet nog de deur uit straks. Hopelijk houdt m'n kat het goed en ik laat haar ook nog eens alleen vanavond. Gelukkig heb ik nog een 'stoere' kater die haar kan troosten.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  mezzoforte zo 30 dec 2012 - 21:33

Mijn plannen voor vandaag zijn meubels in elkaar zetten Laughing

Fijne jaarwisseling allemaal!!!
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 21:48

Goedemorgen!

Ik ga zo boodschappen doen en opruimen. Vanavond gaan we naar mijn ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  mo-lola zo 30 dec 2012 - 21:58

Goedemorgen!

Ik ga zo opruimen en boodschappen doen. Vanmiddag nog naar een verjaardag en vanavond gaan we naar vrienden.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 21:59

Goedemorgen! Ik ben bezig met wat opruimen. Straks boodschappen doen, nog een nieuwe panty halen voor vanavond en vriend wil nog wat vuurwerk kopen. Vanmiddag gaan we naar mijn vader, hij staat al vanaf 07.00 uur vanochtend oliebollen en appelflappen te bakken (tot eind van de middag). We nemen bij hem wat gevulde schalen mee voor ons feest vanavond. Vanmiddag 16.00 uur afgesproken op de locatie (we houden een besloten feest in het café in onze straat). Daar moeten we openen, dus alles netjes neerzetten, stoelen van tafel, etc. Thuis nog even snel wat eten en omkleden en vervolgens naar 't café.

Fijne avond allemaal! Dat 2013 bij deze alvast een mooi jaar mag worden voor iedereen! :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Fortissimo zo 30 dec 2012 - 22:02

Iedereen een fijne dag! Very Happy

Ik ga zo nog even boodschappen doen, en moet vanmiddag nog naar het ziekenhuis. Vanavond ga ik naar mijn ouders toe om daar het oude jaar uit te zitten smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Melis1985 zo 30 dec 2012 - 22:09

Goedemorgen,

Ik moet zo nog een cadeau voor mn vader kopen. Die is morgen jarig, maar ik ga vanavond naar hem toe, want ik moet morgen werken.

Fijne dag allemaal!

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 22:10

Fijne dag gewenst allemaal. Ik ga zo boodschappen doen, daarna ga ik hier in huis nog een beetje schoonmaken en opruimen. En dan tas pakken voor vanavond, we gaan een nachtje naar mijn broer en schoonzus om daar o&n te vieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Zonnetje zo 30 dec 2012 - 22:35

Goedemorgen!
Wij gaan vandaag bij mijn opa en oma op bezoek die aan de andere kant van het land wonen. Vanavond gaan we naar vrienden die zelf een feest geven.

Fijne dag allemaal!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:00

Fijne dag en jaarwisseling allemaal!

Ik heb een beetje last van de eindejaarsblues geloof ik. Blegh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  SoGood zo 30 dec 2012 - 23:02

Herkenbaar Harrisson! Ik vind het altijd een beetje 'eng' ofzo.

Weet er iemand nog een leuk oud/nieuwjaarscadeau?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Japie zo 30 dec 2012 - 23:04

Goedemorgen,

Ik ga zo boodschappen doen en oliebollen halen die mijn vader nu aan het bakken is.
Vanaf 15.00 uur worden we bij vrienden verwacht waar we een spel gaan spelen.

Fijne jaarwisseling allemaal!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Jasmine zo 30 dec 2012 - 23:10

Morgen.

Ik zit nu te wachten en de tijd uit te zitten tot de kat binnen is. Mijn man heeft vanochtend de katten naar buiten gelaten, terwijl we duidelijk afgesproken hadden dat ze binnen zouden blijven. Ik zou eigenlijk nu al naar vrienden toe, voorbereiden voor vanavond als we daar oud en nieuw vieren, maar wil eerst de kat binnen hebben.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Arwyn zo 30 dec 2012 - 23:14

Goedemorgen!

Ik ben vanochtend nadat vriend naar het werk ging nog even blijven liggen en nog even geslapen. Net m'n ontbijtje op en nog even rustig aan doen.
Nog een drukke dag vandaag. Moet de stad nog in voor een paar dingen, afwassen, de was opruimen, appelflappen bakken, cupcakes bakken en dan nog bezig met de scaloppa voor vanavond. Genoeg te doen dus!

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Parisienne zo 30 dec 2012 - 23:25

Jasmine schreef:Morgen.

Ik zit nu te wachten en de tijd uit te zitten tot de kat binnen is. Mijn man heeft vanochtend de katten naar buiten gelaten, terwijl we duidelijk afgesproken hadden dat ze binnen zouden blijven. Ik zou eigenlijk nu al naar vrienden toe, voorbereiden voor vanavond als we daar oud en nieuw vieren, maar wil eerst de kat binnen hebben.
Ahh.. slimme actie van je man. Ik hoop dat de kat snel terugkomt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Julia zo 30 dec 2012 - 23:31

@ Jasmine, oej dat lijkt me erg vervelend. Hopelijk heb je de kat snel weer binnen.

Ik ben nog even aan het werk tot 14.00, daarna naar mijn schoonouders om daar oliebollen te gaan eten. Vanavond doen we het lekker rustig aan met lekkere hapjes. Ben heel benieuwd wat onze dochter van al het vuurwerk gaat vinden.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:35

Fijne dag allemaal!

Ik ga vandaag lekker met mijn vriend shoppen in Arnhem en vanavond naar mijn schoonouders. Spelletjes doen haha. Hoezo burgelijk smile

Heb ontzettend veel zin in 2013, dat dat een ontzettend gaaf en uitdagend jaar mag worden.

En ik heb zin in het voorjaar en de zomer.. Dusss 2013 kom maar op :cheering: fles

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Jasmine zo 30 dec 2012 - 23:41

Idd. geen slimme actie nee. En op zich redt deze kat zich wel, maar wil haar binnen hebben voor ik weg ga. Wil haar vanavond echt niet buiten hebben. Ze is nog steeds niet binnen trouwens.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:44

Ik ben huis aan kant aan het maken, en ga dan door de knallen heen boodschappen doen! Wij gaan vanavond gourmetten en daarna lekker met hapjes het nieuwe jaar in... Relaxed, maar leuk! Volgens mij komen er vannacht nog wat vrienden langs wippen ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 23:44

Sogood schreef:Herkenbaar Harrisson! Ik vind het altijd een beetje 'eng' ofzo.

Weet er iemand nog een leuk oud/nieuwjaarscadeau?

Voor wie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Blond zo 30 dec 2012 - 23:46

Ik moet nog een kwartiertje werken en dan lekker vrij. Vanmiddag naar een vriendin toe met wie ik ook naar de Efteling vanavond ga. Verder nog lekker een oliebol eten en hopen dat 2013 een spetterend jaar mag worden!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning, Last day of the year! Empty Re: Good Morning, Last day of the year!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum