Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaderdag - what to get him this year

+24
Sorella
Rapunzel
Kqip
ButterflyEffect
Jeanette
Kabouter
SoGood
ekiaam87
JoyceVL
smooch
Flippin' Bitch
ThinkPink
bolus26
Primrose
Verona
patjuhhh
Zonnetje
Annoek
girli
Try
Rosa
Angela_1986
Niekske
Moonlight
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vaderdag - what to get him this year Empty Vaderdag - what to get him this year

Bericht  Moonlight za 11 jun 2011 - 9:19

Meiden, wat geven jullie je vader dit jaar? Ik weet het echt niet meer. Mijne is ook nog eens 2mnd na vaderdag jarig dus ik heb echt geen idee.

Misschien doe ik hier inspiratie op! Mijn vader heeft overigens geen hobby's - behalve een beetje amateur fotografie scratch
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaderdag - what to get him this year Empty Re: Vaderdag - what to get him this year

Bericht  Niekske za 11 jun 2011 - 9:24

Ik heb bij de boekwinkel een boekje gekoht met allemaal columns van een vader met twee dochters (dat heeft mijn pa ook... ok en een zoon, maar toch smile)

*zoekt het boekje voor een titel*

Het heet Vader en dochters van Martin Bril. Leest lekker weg, mijn pa is niet zo'n lezer, maar dit vind ie wel leuk denk ik, zijn dus allemaal korte stukjes. Ben blij dat ik dit vond, want anders is het ook een drama. Hij wil ook nooit iets, dus het worden altijd suikerpinda's, rode wijn of de laatete voetbal international :P succes ermee!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Vaderdag - what to get him this year Empty Re: Vaderdag - what to get him this year

Bericht  Moonlight za 11 jun 2011 - 9:27

Hahaha oke, das wel leuk ja! Ik zat er al aan te denken om hem gewoon maar mee uit eten te nemen ofzo. Ieder jaar een luchtje ofzo dat is echt zo afgezaagd.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Angela_1986 za 11 jun 2011 - 10:05

Toch fijn dat ik niet de enige ben die 't niet weet... Wink

Mijn vader zegt ook altijd 'Ik hoef niets, hou je geld maar in je zakken voor jezelf!' en ik vind het ergens ook commerciele onzin maar ja tóch wil ik iets geven, als blijk van waardering. En dat doe ik ook wel op andere momenten, meer spontaan, maar als ik met Vaderdag niets geef dan voelt het ook zo alsof ik 'm 'vergeet'...

Onlangs is mijn vader zijn eigen k.lusbedrijf begonnen dus daar wil ik iets mee doen, bv. een stuk gereedschap laten graveren. Op die manier kan ik 'm dan ook nog feliciteren met zijn eigen bedrijf.

Maar goed, nu heb jij nog geen tips :P

Uhm, 'n boek over fotografie? Met hem naar een foto-expositie gaan? Eén van zijn foto's op canvas laten afdrukken? Collage van zijn foto's maken? Een workshop fotografie?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Moonlight za 11 jun 2011 - 10:11

Kijk jij hebt al een kado voor je vader opgenoemd haha. Een stuk gereedschap met inscriptie is een heel leuk idee!
Maar ik vind het ook commerciele onzin, maar wat jij zegt heb ik ook. Niets geven op zo een dag vind ik ook een beetje lullig. En het gaat niet erom dat het duur moet zijn ofzo, maar inderdaad een leuke kleine blijk van waardering die hij op andere dagen ook krijgt, maar op zo een dag net ff extra. nerd
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Angela_1986 za 11 jun 2011 - 10:14

Juist, dat is 't! Jij omschrijft beter wat ik bedoel te zeggen. smile

Tja ach ik weet nog niet of ik 't doe... Heb nog niet echt 't idee 'Jáá dit is 't!' maar goed, ik zal wel op moeten schieten want volgende week is 't al zo ver. En mijn lieftallige broertje is fijn op vakantie en zei 'Altijd goed zus, kijk maar, ik hoor wel wat ik moet betalen!' Hoezo makkelijk? :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rosa za 11 jun 2011 - 23:40

voor het eerst in jaren weet ik al een cadeau'tje voor m'n vader: een dvd van Maria de Lourdes, een mexicaanse zangeres. Ik weet niet of jouw vader van bepaalde muziek houdt, anders is een cd, dvd misschien wel leuk.
Ik ben ook nog steeds aan het denken voor iets om erbij te geven, dus ik blijf meelezen voor een leuke tip smile
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463

Bericht  Try zo 12 jun 2011 - 2:18

Ik wil mijn vader ook heel graag iets geven om hem te bedanken voor de afgelopen 3 maanden. Ik heb een week of 5 bij hem gewoond nadat ik mijn been brak, en hij was toen heel lief voor me. Maar ik zou niet weten wat te kopen.. Hij heeft niet echt hobbies, vind niets echt leuk.. Misschien dat ik 'm wel een bon geef om samen met mij bij een indonesisch restaurant te eten??
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 2:21

Ik heb ook nog geen idee wat ik voor mij eigen vader moet kopen. Voor mijn man heb ik een mok gekocht met Papa is de liefste Very Happy

Gast
Gast

Bericht  girli zo 12 jun 2011 - 2:58

Ik heb 2 boeken en een dvd geloof ik, 2 dvd's kan ook hihi. Boeken zijn van zijn favo schrijver en dvd's van een acteur die hij heel leuk vindt.

Ik hou gewoon een lijstje bij en dan kan ik het iedere cadeau gelegenheid weer uitbreiden.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Annoek zo 12 jun 2011 - 3:06

Mijn vader is 2 weken voor vaderdag jarig geweest.
Ik geef hem voor vaderdag gewoon iets kleins. een tijdschrift wat hij leuk vind of het snoep dat hij lekker vind

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:14

Voor mn vader niks (is een mongool,vandaar haha). Voor mijn vriend (zijn eerste vaderdag) heb ik een dagje privesauna met massage enzo kunnen veroveren via vakantieveilingen Very Happy dus even lekker ontspannen!

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 zo 12 jun 2011 - 3:19

Try schreef:Ik wil mijn vader ook heel graag iets geven om hem te bedanken voor de afgelopen 3 maanden. Ik heb een week of 5 bij hem gewoond nadat ik mijn been brak, en hij was toen heel lief voor me. Maar ik zou niet weten wat te kopen.. Hij heeft niet echt hobbies, vind niets echt leuk.. Misschien dat ik 'm wel een bon geef om samen met mij bij een indonesisch restaurant te eten??

Dat is 'n leuk idee Try! Gezellig samen 'n avondje uit kan hij vast waarderen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:23

Wij geven mijn vader een dvd en een boek over Elvis smile Hij is fan van hem en spaart er ook echt van alles van. Een paar jaar geleden had ik hem ook een wijnfles houder van elvis gegeven..haha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:33

Mijn vader krijgt een paar zakken met luxe appelkruimel koeken aangezien hij bij ons altijd een hele zak op een dag op eet.
Daarnaast nemen we hem en mijn moeder een weekendje mee naar een hotel en mijn man neemt hem nog mee naar Monstertruck.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:31

Mijn vader is de 24e jarig.. Nog leuker :P Hij wilde graag een boek met allemaal verschillende thrillerverhalen dus die hebben we gekocht. Ook had hij het ooit over een CD van Doemaar dus die gaan we maken (hij hoeft geen echte te hebben) en misschien nog een cadeaubon van de Gamma/Praxis, die kan hij altijd wel gebruiken. Voor zn verjaardag krijgt hij een boek van Thomas Ross en een luchtje.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight zo 12 jun 2011 - 11:04

Leuke ideetjes! Maar inderdaad een boek heb ik hem ook al eens gegeven. Misschien doe ik dat wel weer aangezien hij weer in zijn lees periode zit haha. Hij heeft altijd even wat moeite om op gang te komen. Maar wilde hem sowieso uit eten meenemen dus denk dat ik dat maar doe smile

Voor moederdag heeft hij van mij een plantje in een leuk potje gekregen (mijn moeder is overleden dus vandaar dat plantje voor hem smile ).
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 11:08

Hij krijgt dit jaar een vis (Snoek voor in de vijver). En net als alle andere jaren Ferrero Rocher.

Gast
Gast

Bericht  Rosa zo 12 jun 2011 - 20:24

Leuke iddeeën allemaal, een eetbon is ook altijd goed, geven wij ook vaker. Ik denk dat wij ook gaan uiteten of we gaan thuis 'Mexican night' doen met taco's, fajitas, lekkere dipjes, vullingen, hapjes etc. Past ook nog eens bij de dvd die we gaan geven smile
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463

Bericht  Zonnetje zo 12 jun 2011 - 22:27

Ik geef mijn vader het boek: 'Het aanzien van 2010'. Hij spaart deze boek, dus vandaar. Andere jaren heb ik hem wel eens een agenda gegeven (hij is leraar, dus daarom een agenda per schooljaar), tuingereedschap, een boek, een cd. Ik vind het ook altijd wel lastig om iets te bedenken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 22:28

Mijn vader vraagt elk jaar bonnen van Praxis.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh ma 13 jun 2011 - 0:02

www.cadeaupagina.nl staan soms leuke dingetjes op.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Verona ma 13 jun 2011 - 0:04

Wij hebben voor mijn vader een opvouwbare hangmat gekocht. Ideaal voor als hij gaat kamperen! Dit keer was het een vervroegd vaderdag cadeautje want ze zijn op vakantie. Hij heeft hem meteen mee op vakantie genomen!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 7:24

Wij geven een abonnement op de VI smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 9:26

Een bon voor een zomerse lunch bij een restaurant naar keuze! Voor papa en schoonpapa gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: