Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good morning!

+6
Fortissimo
Elliot
Rush
Marin
Burn
Charles
10 plaatsers

Ga naar beneden

Good morning! Empty Good morning!

Bericht  Charles zo 16 jun 2013 - 19:37

Argh zo irritant, zou bezoek krijgen tussen 11 en 12. Bellen ze net dat ze al om 9u komen laughcry. Heb ik zo'n hekel aan...heb nu als een idioot gedouchet, mezelf toonbaar gemaakt evenals het huis. En mijn man loopt er wat sloom doorheen nieuwe troep te maken.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Burn zo 16 jun 2013 - 20:01

Goedemorgen!

Bah, das echt vervelend! Zou ik ook niet tof vinden..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Marin zo 16 jun 2013 - 20:02

Huh dat is stom en wel extreem vroeg. Hopelijk was je op tijd klaar. 
Ik heb een saai werk dagje en ben vandaag nog alleen thuis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Rush zo 16 jun 2013 - 20:04

Goedemorgen!

Das vervelend Charles. Mijn ochtend begon ook niet zo geweldig. M`n schoonzus rijdt op maandag en dinsdag altijd mee en dan zet ik haar af bij het station. Om 7 uur stuurde ik een WA of ze ook mee moest, want ze had nog niets laten horen. Om 8 uur (dan moeten we vertrekken) nog een SMS gestuurd en 5 minuten later nog maar gebeld. Geen reactie. Ik ben dus maar weggegaan, maar was wel zuur. Neutral

Hopelijk maakt het mooie weer wat goed vandaag Wink !
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 20:52

Goedemorgen!

Vervelend dat ze zo vroeg komen Charles en dat je schoonzus niks laat horen Rush.
Ik had vanochtend ook al iets stoms. Ik ging tanken en kwam tegelijk met een andere auto aan. Er waren 2 tanks (?) achter elkaar vrij. Gaat die l*l voor me bij de eerste tank stoppen, waardoor ik er omheen moest rijden en daarna achteruit om goed uit te komen. Terwijl hij dus ook gewoon 2 meter door had kunnen rijden tot de voorste  Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Elliot zo 16 jun 2013 - 20:53

Goodmorning!

Ik heb gister het hele huis opgeruimd, het oogt nu zo netjes en rustig en ik ben er zo trots op! Haha smile

Ik heb nu alweer zin om naar huis te gaan, omdat het er zo mooi uitziet nerd

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Marin zo 16 jun 2013 - 20:55

Elliot schreef:Goodmorning!

Ik heb gister het hele huis opgeruimd, het oogt nu zo netjes en rustig en ik ben er zo trots op! Haha smile

Ik heb nu alweer zin om naar huis te gaan, omdat het er zo mooi uitziet nerd


Hahaha lekker is dat!

Bij mij was het ook heel netjes een paar dagen geleden, maar nu al niet echt meer, maar heb eigenlijk zin om het inderdaad gewoon weer zo netjes op te ruimen. Misschien maar even doen vanmiddag, dan kan ik ook weer eens wat fotootjes maken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Fortissimo zo 16 jun 2013 - 20:56

Goedemorgen!

Lekker is dat Elliot, kan je hier niet even langskomen? Wij wonen nu in een geïmproviseerde woonkamer, want het laminaat uit de oorspronkelijk woonkamer ligt al in het nieuwe huis, dus zitten wij op 12m2 op een deel van onze hoekbank. Nog een weekje overbruggen (hoop ik)!

Hier gaat het gelukkig weer :)Vanmorgen nog even rustig aan en vanmiddag naar stage. Vanavond bij mijn ouders eten en daarna diverse examens begeleiden van andere muzikanten smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Oasis zo 16 jun 2013 - 20:57

Goedemorgen,

Ik ben al het hele weekend kei hard aan het leren voor mijn tentamen van vanavond.
Moet mij er nu nog aan zetten, wilde eigenlijk uur geleden beginnen. Verkouden zijn inclusief snotneus helpt ook niet echt helaas..

Fijne dag allemaal, lekker zonnig! sunny
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Lady4 zo 16 jun 2013 - 21:14

Goede,orgen

Ik heb eindelijk weer eens een beetje uitgeslapen. Nu net mijn ontbijt op en ik stap zo op de racefiets voor een km of 30. Daarna douchen, een paar uurtjes chillen en vanaf half vier tot half twaalf werken.

Fijne dag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Snirp zo 16 jun 2013 - 21:20

Goedemorgen!!

Oehh, Elliot, een opgeruimd huis! Bij ons lijkt het nu alsof er een bom ontploft is Wink
Morgenavond ben ik alleen thuis, kijk er nu al naar uit om het weer een beetje toonbaar te maken, haha!

Ik heb vandaag een lange werkdag, maar hopelijk kan ik mijn lunch lekker buiten opeten.
Vanavond gezellig met alle collega's bij een andere collega eten. Wie weet kunnen we wel lekker buiten gaan zitten.

Fijne dag allemaal!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 21:38

Fortissimo schreef:Goedemorgen!

Lekker is dat Elliot, kan je hier niet even langskomen? Wij wonen nu in een geïmproviseerde woonkamer, want het laminaat uit de oorspronkelijk woonkamer ligt al in het nieuwe huis, dus zitten wij op 12m2 op een deel van onze hoekbank. Nog een weekje overbruggen (hoop ik)!

Hier gaat het gelukkig weer :)Vanmorgen nog even rustig aan en vanmiddag naar stage. Vanavond bij mijn ouders eten en daarna diverse examens begeleiden van andere muzikanten smile
Oh jullie hebben een nieuw huis! Is dit huis wel voor vast?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Ella zo 16 jun 2013 - 21:58

Goede morgen allen,



Zooo lekker sportief Lady4.


Ik heb het huishouden bijna klaar, boodschappen al binnen. Dalijk nog even mijn tuinstoel schoonmaken zodat ik daar vanmiddag lekker in kan luieren Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Rush zo 16 jun 2013 - 21:59

Jente schreef:Goedemorgen!

Vervelend dat ze zo vroeg komen Charles en dat je schoonzus niks laat horen Rush.
Ik had vanochtend ook al iets stoms. Ik ging tanken en kwam tegelijk met een andere auto aan. Er waren 2 tanks (?) achter elkaar vrij. Gaat die l*l voor me bij de eerste tank stoppen, waardoor ik er omheen moest rijden en daarna achteruit om goed uit te komen. Terwijl hij dus ook gewoon 2 meter door had kunnen rijden tot de voorste  Evil or Very Mad
Hahah, dat is ook zo irritant.

Heb net een berichtje gehad, ze heeft stageweek. Handig confused
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Fortissimo zo 16 jun 2013 - 22:29

Harrison schreef:
Fortissimo schreef:Goedemorgen!

Lekker is dat Elliot, kan je hier niet even langskomen? Wij wonen nu in een geïmproviseerde woonkamer, want het laminaat uit de oorspronkelijk woonkamer ligt al in het nieuwe huis, dus zitten wij op 12m2 op een deel van onze hoekbank. Nog een weekje overbruggen (hoop ik)!

Hier gaat het gelukkig weer :)Vanmorgen nog even rustig aan en vanmiddag naar stage. Vanavond bij mijn ouders eten en daarna diverse examens begeleiden van andere muzikanten smile
Oh jullie hebben een nieuw huis! Is dit huis wel voor vast?

Ja! Heerlijk.. smile Geen stress meer over het huis. We hebben nu een hoekhuis met 3 slaapkamers, zolder en een onwijs grote tuin (niet dat ik weet ik daarmee moet;)). We hadden een maand uitgetrokken voor het klussen, maar beneden is alles zo goed als klaar. Alleen de slaapkamer moet nog behangen worden en dan kunnen we over. Binnen 2 weken!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 23:27

Oh wat super zeg! Ik weet hoe het voelt haha! Veel geluk daar smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good morning! Empty Re: Good morning!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum