Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Good Morning!

+9
Sterre
May
VeryCherry
Sarah1985
Lotus
Gekke G
MADDIE
Oasis
Roze Roos
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Good Morning! Empty Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 19:18

De week is al doormidden, we hoeven niet meer zolang voordat het weekend is!

Ik heb vandaag school tot half 3. Verder totaal geen plannen, waarschijnlijk word het de hele avond forummen of tv kijken Very Happy. Helemaal niet erg.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 19:23

Hee Brennus goeiemorgen!

Ik ben vandaag wel vrolijk geloof ik. Heb een half uurtje langer kunnen slapen dan normaal en dat scheelt toch. Zeker omdat ik gisteren pas om half 8 thuis was van m'n werk is t wel lekker om nu rustig aan te doen. Sowieso rustige dag, geef vier proefwerken.
Ben ook om half drie vrij en moet daarna even naar Scheveningen om Ugg oorwarmers voor m'n zus op te halen, die heeft ze daar achter laten liggen.
En daarna thuis heerlijk relaxen. Gaan alweer richting weekend en dan ben ik jarig :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 19:45

Goedemorgen!

Hier heb ik een lekker dagje vrij. Wel op tijd wakker, maar wel later dan normaal. Dus mag niet klagen. Vandaag denk ik maar eens kijken wat ik nog voor kerstspullen heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Roze Roos di 7 dec 2010 - 19:59

Goedemorgen!

Ik was al ruim 1 uur voor mijn wekker wakker! Heb een beetje onrustig geslapen! Vandaag gebroken dienst gelukkig, word tante vandaag dus dan kan ik tussendoor het kindje bekijken Very Happy Spannend!

Fijne dag gewenst allen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Oasis di 7 dec 2010 - 20:09

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, maar ben nog steeds erg moe.
Vandaag naar school van 10.15 uur tot 15.00 uur. Vanavond weer klussen in ons nieuwe huisje.

Fijne dag!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  MADDIE di 7 dec 2010 - 20:14

@ Roze roos: Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

Ik zit nu alweer effies op mijn werk. Wordt een lange dag. Eerst werken, dan bij mijn ouders eten, dan hardlopen. Thuis gelijk weer naar bed. Dat is voor mij de woensdag.
Heb trouwens ook ontzettend slecht geslapen. Hoop dat de kinderen vandaag een beetje rustig zijn hihi :-)
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:22

Good morning!

Roze Roos: wat spannend zeg Very Happy

Ik heb wel redelijk geslapen. Ik ga zo sporten en dan vanmiddag weer vacatures bekijken. En ik ben heeeel blij want mijn vriend belde net dat onze parkeervergunning EINDELIJK in de brievenbus lag Very Happy 6,5e maand wonen we hier al en tot vandaag moesten we dus altijd de auto 15 min buiten het centrum zetten. Ik zeg je: niet praktisch. Dus hoera Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:24

Wat fijn Darcy! En 15 min buiten het centrum pff. Dat gaat ook irriteren denk ik. En nu is dat voorbij wat heerlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:27

Goedemrgen,

Mijn nachten lijken de laatste tijd erg op elkaar, begin de nacht goed en eindig de nacht slecht.. Is niet echt nieuws meer.
Straks kerstboom opzetten, heb er erg zin aan, maar wel een heel karweitje..

Fijne dag iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Roze Roos di 7 dec 2010 - 20:28

@ MADDIE: Dank je:)

@ Darcy: Jaaa dat is het zeker! Ik ben heel benieuwd, is het eerste kindje binnen mijn "gezin" wat geboren wordt, we weten in ieder geval dat het een meisje is!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:31

Theedoosje schreef:Wat fijn Darcy! En 15 min buiten het centrum pff. Dat gaat ook irriteren denk ik. En nu is dat voorbij wat heerlijk! Very Happy

Hou op schei uit, het was zo irritant! Okee best wel een luxe probleem eigenlijk haha, maar ik kan niet rijden dus mijn vriend moest altijd met de fiets naar zijn auto fietsen, mij ophalen en dan op de terugweg mij weer afzetten, de stad uit rijden en terugfietsen. En we konden nooit bedenken okee we gaan even snel met de auto weg. Dus heerlijk, straks nog maar 30 meter lopen en dan is daar de auto Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:42

Nou ja luxeprobleem? Ik vind 15 min wel ver weg voor je auto te halen. Dan zou ik vaak denken ach laat maar Very Happy ik blijf lekker thuis. Gelukkig is het nu nog maar 30 meter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gekke G di 7 dec 2010 - 20:43

Goedemorgen allemaal!

Ik heb niet echt mijn dag vandaag. Dus hoop dat het lekker rustig is op het werk..
Heel veel succes met wat jullie gaan doen vandaag.. En ik kom hier ook nog wel kijken :-)

Gekke G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Lotus di 7 dec 2010 - 20:45

Goedemorgen,

Ik heb lekker lang geslapen, maar wel een beetje onrustig, zoals de laatste tijd steeds het geval is. Voor vandaag heb ik nog niet echt plannen. Ga vanmiddag weer naar mijn moeder. Het gaat tot nu toe wel redelijk goed thuis, maar ik wil het toch een beetje rustig opbouwen.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:47

Theedoosje schreef:Nou ja luxeprobleem? Ik vind 15 min wel ver weg voor je auto te halen. Dan zou ik vaak denken ach laat maar Very Happy ik blijf lekker thuis. Gelukkig is het nu nog maar 30 meter Very Happy

Ja dat dachten wij dus ook vaak :P Nou wonen we midden in de stad, dus op zich zijn winkels en zo wel dichtbij. Maar soms wil je gewoon naar een ander dorp/stad of naar Ikea of naar een fijne grote supermarkt en dan moet je dat eerst plannen. Dus heel fijn dit Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Sarah1985 di 7 dec 2010 - 20:48

Goedemorgen

Ik heb al weekend, wel lekker ben namelijk kapot. moet om 9 uur bij de dokter zijn. heb al weken last van mn arm en word steeds erger. En daarna moet ik even naar de winkel voor een grote opberg box. En dan ga ik huis poetsen. En vanavond ga ik samen met mijn moeder na het theater na een concert van De Kast

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  VeryCherry di 7 dec 2010 - 20:50

Goedemorgen allemaal,

ik heb wel lekker geslapen, alleen niet de hele nacht door. Ben een paar keer een sigaretje gaan roken in de woonkamer. Was gewoon klaarwakker. Gelukkig ben ik nu niet moe smile Vanmiddag ga ik spelletjes spelen met mijn zoontje. Hij heeft Wie is het? gekregen van zijn opa en oma *nog voor Sinterklaas, die had het 'verkeerd' afgeleverd* van papa's kant en hij heeft het gister opgehaald Wink En vanavond ga ik zo'n winterrollade maken als verrassing voor mijn vriend.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:02

Darcy schreef:
Theedoosje schreef:Nou ja luxeprobleem? Ik vind 15 min wel ver weg voor je auto te halen. Dan zou ik vaak denken ach laat maar Very Happy ik blijf lekker thuis. Gelukkig is het nu nog maar 30 meter Very Happy

Ja dat dachten wij dus ook vaak :P Nou wonen we midden in de stad, dus op zich zijn winkels en zo wel dichtbij. Maar soms wil je gewoon naar een ander dorp/stad of naar Ikea of naar een fijne grote supermarkt en dan moet je dat eerst plannen. Dus heel fijn dit Very Happy

Ja precies! Nou geniet er van zou ik zeggen en trek de champagne open Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  May di 7 dec 2010 - 21:08

Goedemorgen allemaal,

Ik ga zo mijn spullen pakken en dan naar school. Geen colleges, maar daar aan het werk, dan doe ik toch net weer wat meer.
Verder nog geen plannen voor vandaag.
Misschien vanavond nog weer even verder met opruimen.

Fijne dag allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:12

Theedoosje schreef:
Darcy schreef:
Theedoosje schreef:Nou ja luxeprobleem? Ik vind 15 min wel ver weg voor je auto te halen. Dan zou ik vaak denken ach laat maar Very Happy ik blijf lekker thuis. Gelukkig is het nu nog maar 30 meter Very Happy

Ja dat dachten wij dus ook vaak :P Nou wonen we midden in de stad, dus op zich zijn winkels en zo wel dichtbij. Maar soms wil je gewoon naar een ander dorp/stad of naar Ikea of naar een fijne grote supermarkt en dan moet je dat eerst plannen. Dus heel fijn dit Very Happy

Ja precies! Nou geniet er van zou ik zeggen en trek de champagne open Very Happy

Ik drink niet Very Happy Maar een kopje thee (haha) dan maar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:13

haha ja thee is ook helemaal goed :P Drink ik met je mee Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Sterre di 7 dec 2010 - 21:19

Goedemorgen!

Ik ben nu nog even aan het ontdooiien van de fietstocht naar mijn werk. Zo pak ik even een hele grote kan thee (om te vieren dat Darcy nog maar 30 meter hoeft te lopen naar de auto Very Happy ) en ga dan hard aan de slag. Eigenlijk heb ik er best zin in, is leuk werk. Na het werk ga ik nog even gezellig wat drinken met een collega en daarna rustig aan doen, ik ben een beetje moe merk ik. Doordat ik nu medicatie gebruik voor ADD heb ik meer energie, maar daardoor slaap ik vaak niet voor 00.30 uur en dat is eigenlijk veel te laat.

Fijne dag y'all!


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:23

Gezellig Sterre..nog meer mensen die proosten met thee op Darcy Very Happy

Fijne dag !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Arwyn di 7 dec 2010 - 21:25

Goedemorgen!

Ik heb wel prima geslapen, maar zo raar gedroomd! Sloeg weer eens helemaal nergens op..
Was er een beetje op tijd uit om iets te bestellen bij de H&M, maar was helaas alweer te laat, morgenochtend er nog wat eerder uit dus, haha. M'n broodjes staan naast me dus nu eerst ontbijten. Dan ga ik nog even voor school aan de slag (gister weer niet gedaan, word soms moe van mezelf!) en vanmiddag moet ik werken.

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 21:27

Sterre schreef:Goedemorgen!

Ik ben nu nog even aan het ontdooiien van de fietstocht naar mijn werk. Zo pak ik even een hele grote kan thee (om te vieren dat Darcy nog maar 30 meter hoeft te lopen naar de auto Very Happy ) en ga dan hard aan de slag. Eigenlijk heb ik er best zin in, is leuk werk. Na het werk ga ik nog even gezellig wat drinken met een collega en daarna rustig aan doen, ik ben een beetje moe merk ik. Doordat ik nu medicatie gebruik voor ADD heb ik meer energie, maar daardoor slaap ik vaak niet voor 00.30 uur en dat is eigenlijk veel te laat.

Fijne dag y'all!


Hahahah! Dat lijkt me een goed plan! (ik mag pas thee als beloning als ik ben gaan sporten :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Good Morning! Empty Re: Good Morning!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum