Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
+40
Gympie
Rumble
Zwerver
June
rapa nui
Oasis
Japie
SoGood
Marin
Siamsa
Fortissimo
Paper Crown
Chelle
ijsjemeisje
Ella
Lady4
Eris
silly-one
Antibes
Slakje
Melis1985
Sarah1985
Esperanza
Rush
Bay
Ooh La La!
Bliss
kajaka88
Arwyn
Exogenesis
mzcharlotte
Elliot
eigenwijs
Aziraphale
love
Bazinga
Sam
Monte
Kowalski
Champagne
44 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
Same here! Ik zit nog in oktober voor het gevoel.Antibes schreef:Rush schreef:Hebben jullie al het idee dat het morgen 31 dec is?
Neuh, en ik heb ook niet het gevoel dat het net kerst geweest is. Weer werkt ook niet mee.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Waarom durf je dat niet Sogood?
Wij hebben pas net gegeten, beetje laat. Wel lekker, wraps met geitenkaas, buffalo hot chicken en yoghurtsausje met tomaat en champignons en liquid smoke-chipotle smaak. En m'n vriend ging met de gasbrander de kaas smelten, dus nu stinkt het huis
Wij hebben pas net gegeten, beetje laat. Wel lekker, wraps met geitenkaas, buffalo hot chicken en yoghurtsausje met tomaat en champignons en liquid smoke-chipotle smaak. En m'n vriend ging met de gasbrander de kaas smelten, dus nu stinkt het huis
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou dan een behoorlijke Bol.com en H&M sectie hebben in zo`n map, iets te confronterend.Harrison schreef:Oke, ja die gooi ik dus weg en als het moet vind ik de betaling wel weer terug in mijn internetbankieren. Ik wil niet weten hoeveel rekeningen ik anders zou moeten bewaren en ik wil ook eigenlijk niet herinnerd worden aan al het geld dat ik uitgeef aan onzin.
Misschien ga je wel bevallen van red bull omdat je kind denkt joejoeee ik kom er aan, heb er zin in!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dat schrijf ik in m`n agenda haha. Mijn moeder niet altijd die strookjes van de acceptgiro`s aan de afschriftenPaper Crown schreef:Harrison schreef:Maar wat stop je in de map? Ik krijg een rekening, gaat in het bakje te betalen, betaal hem zodra ik een avond thuis ben en dan gooi ik de rekening weg. De enige administratie die ik dus doe is betalen en loonstroken op een hoop gooien.Paper Crown schreef:Ik doe elke week de administratie. Ik betaal elke vrijdag alles en dan gaat het in de map.
Ik stop dus de betaalde rekening in de map. Met de datum van betaling erop. Stel ze claimen ooit dat ik iets niet heb betaald dan zeg ik: 'Haha, bitches - in your face!!!' Je kan 't ook altijd natrekken op je internetbankieren hoor maar ik onthou dat echt niet.
Oh en verzekeringspapieren bewaar ik altijd, van m`n auto`s. En m`n vriend ook. Die koop nog wel eens een nieuwe auto (uhum) en hij heeft al meer dan eens een boete gehad terwijl de auto al niet meer op zijn naam stond (1 of 2 dagen later). Dus die overschrijvingsbewijzen en verzekeringspapieren bewaren we van iedere auto.
Die uit 2008 etc. zijn natuurlijk allang niet meer nodig, maar m`n vriend vindt het ook leuk om te bewaren. Hij heeft ook een fotoboekje met een foto van iedere ex auto. Awww..
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ohhh lekker Marin, wel jammer van de stank in huis haha.
Ik had voor het weekend al zin in toastjes met brie en ik vergeet het steeds te kopen.
Ik had voor het weekend al zin in toastjes met brie en ik vergeet het steeds te kopen.
Rush- Lady Post-a-lot
Idd, hoezo durf je niet?Rood schreef:Okay, what???Sogood schreef:Wij zitten op de bank en we verplaatsten ons zo naar bed waar we Divorce gaan kijken en misschien als ik nog energie heb bespring ik mijn vriend. Maar dat durf ik niet.
Ik zit hier ene beetje m'n tijd 'uit te zitten' voordat ik naar bed ga. Vriend heeft darten opgezet, ik ben beetje met laptop bezig en zit gewoon lekker te relaxen. Zo maar even kleren voor morgen naar werk bij elkaar zoeken en dan op tijd naar bed. Wordt morgen al laat zat.
Gast- Gast
Hahaha, mijn vriend zit hier gewoon te juichen om het darten. DARTEN. what the crap haha. Het is wel spannend.
Gast- Gast
Rood schreef:Okay, what???Sogood schreef:Wij zitten op de bank en we verplaatsten ons zo naar bed waar we Divorce gaan kijken en misschien als ik nog energie heb bespring ik mijn vriend. Maar dat durf ik niet.
Daar kan je zwanger van raken. Ik wilde zonodig de boel na 12 jaar weer eens op natuurlijke wijze op gang hebben maar ja.. De hele lol van sex is nu wel een beetje ver te zoeken. Maar dat mijn vriend zijn geval "The Babymaker" heeft genoemd is geloof ik een beter anti-conceptiemiddel dan die hele pil..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn vriend is al de hele dag aan het klussen, waardoor ik al bijna de hele dag geen water heb. Jippie!
Maar goed, hij doet het voor mij.
Maar goed, hij doet het voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:Rood schreef:Okay, what???Sogood schreef:Wij zitten op de bank en we verplaatsten ons zo naar bed waar we Divorce gaan kijken en misschien als ik nog energie heb bespring ik mijn vriend. Maar dat durf ik niet.
Daar kan je zwanger van raken. Ik wilde zonodig de boel na 12 jaar weer eens op natuurlijke wijze op gang hebben maar ja.. De hele lol van sex is nu wel een beetje ver te zoeken. Maar dat mijn vriend zijn geval "The Babymaker" heeft genoemd is geloof ik een beter anti-conceptiemiddel dan die hele pil..
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
WHAHA! The Babymaker. Wat een briljante vriend heb jij. Als 'ie dan ook nog eens briljant vrijt, heb je het wel getroffen, missy.
Gast- Gast
Hahahahha The Babymaker!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben net terug van de bioscoop. Ben naar het Bombardement geweest. Nu hang ik op de bank ontvoerd te kijken en daarna divorce.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
I'm a lucky girl!
Tenminste, in het verleden was het zo. Hoe het tegenwoordig is weet ik niet..
Tenminste, in het verleden was het zo. Hoe het tegenwoordig is weet ik niet..
SoGood- Ratel
Vraagje: wat zouden jullie doen met een brief uit 2010 van je vorige huurbaas? Bewaren of weggooien? Ging over betaalachterstand die allang betaald is.
Gast- Gast
Ik heb gewerkt. Nu zit ik voor de tv, bijna hele avond SBS 6 kijken
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Toch maar even bewaren denk ik.
Gast- Gast
Ehmmm, weggooien?!Rood schreef:Vraagje: wat zouden jullie doen met een brief uit 2010 van je vorige huurbaas? Bewaren of weggooien? Ging over betaalachterstand die allang betaald is.
Gast- Gast
Rood schreef:Vraagje: wat zouden jullie doen met een brief uit 2010 van je vorige huurbaas? Bewaren of weggooien? Ging over betaalachterstand die allang betaald is.
Weggooien, en als je een scanner hebt misschien inscannen?
SoGood- Ratel
Ik schrijf tegenwoordig alles op de enveloppen wat iets is, en dan kan ik het makkelijk terug vinden. Dat is ook heel handig! Tenminste.. Voor een chaoot zoals ik ben, vind ik dit al een heel goed systeem En ik schrijf op betaalde acceptgiro's (ook van kleine dingen zoals H&M en bol.com) altijd BETAALD er op en bewaar het pakweg nog 6 maanden.
Maar zo'n brief van vorige huisbaas zou ik weggooien hoor, Rood. Sommige dingen kán je gewoon niet bewaren, dan loopt je huis toch over?
Maar zo'n brief van vorige huisbaas zou ik weggooien hoor, Rood. Sommige dingen kán je gewoon niet bewaren, dan loopt je huis toch over?
Marin- Lady Post-a-lot
Heb geen scanner, dus weggooien. Waarom bewáár ik dat allemaal!
Lennox, waarom zou jij 'm houden dan? Ik heb echt tien van dat soort brieven en ik heb nooit meer iets met die gasten te maken.
Lennox, waarom zou jij 'm houden dan? Ik heb echt tien van dat soort brieven en ik heb nooit meer iets met die gasten te maken.
Gast- Gast
Hoe denk je dat mijn bureau eruitziet?Marin schreef:Maar zo'n brief van vorige huisbaas zou ik weggooien hoor, Rood. Sommige dingen kán je gewoon niet bewaren, dan loopt je huis toch over?
Gast- Gast
Maar Rood, jij bent toch de mevrouw organisatie?
Marin- Lady Post-a-lot
Ben jij zo'n wanbetaler met je huur dat je 10 van dat soort brieven hebt ;-)?
Laatst aangepast door Harrison op zo 30 dec 2012 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb mappen van verschillende jaren als administratie, ieder jaar een eigen map, en daar zou ik het in doen. Zo'n brief neemt weinig extra ruimte in en na een jaar of 5 gooi ik al dat soort dingen wel weg. Waarom? Geen idee, is er zo in gegroeid.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: