Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
+40
Gympie
Rumble
Zwerver
June
rapa nui
Oasis
Japie
SoGood
Marin
Siamsa
Fortissimo
Paper Crown
Chelle
ijsjemeisje
Ella
Lady4
Eris
silly-one
Antibes
Slakje
Melis1985
Sarah1985
Esperanza
Rush
Bay
Ooh La La!
Bliss
kajaka88
Arwyn
Exogenesis
mzcharlotte
Elliot
eigenwijs
Aziraphale
love
Bazinga
Sam
Monte
Kowalski
Champagne
44 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
Ik sla even over, thank you very much thank you.Elliot schreef:Oh Rood wil je die van mij ook even doen? Ik heb er al een hele tijd niet naar gekeken.. Wel alle rekeningen betaald verder hoor!
Gast- Gast
Rood schreef:Ik sla even over, thank you very much thank you.Elliot schreef:Oh Rood wil je die van mij ook even doen? Ik heb er al een hele tijd niet naar gekeken.. Wel alle rekeningen betaald verder hoor!
Naastenliefde Rood, naastenliefde!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Misschien ben ik een ei hoor maar wat doen jullie dan allemaal met je administratie? Ik betaal mijn rekeningen en wat moet ik dan nog meer doen? Haha
Gast- Gast
Belangrijke dingen in de map enzo. Salarisstrookjes in m`n map doen. Dat doe ik 4x per jaar ofzo. Dus dan heb ik wel weer even wat te doen ghehe.Harrison schreef:Misschien ben ik een ei hoor maar wat doen jullie dan allemaal met je administratie? Ik betaal mijn rekeningen en wat moet ik dan nog meer doen? Haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ohhh, ja die gooi ik inderdaad op een hoop en moet ik nog eens in mijn administratiemap doen .
Gast- Gast
Ik ben zo'n neuroot die denkt dat je dat allemaal moet bewaren voor het geval dat iemand ooit een bewijs van iets nodig heeft.Harrison schreef:Misschien ben ik een ei hoor maar wat doen jullie dan allemaal met je administratie? Ik betaal mijn rekeningen en wat moet ik dan nog meer doen? Haha
Antiebie, uhhmmm... *zoekt naar bijbeltekst om mee te smijten*
Gast- Gast
ijsjemeisje schreef:Ik heb net een stuk gelopen. Ik zat de hele dag al binnen.
Straks Guido kijken.
Maar goed dat ik deze topic open.. ik dacht dat guido weijers (zoals elk jaar) op oudjaarsavond wordt uitgezonden!
Dan maar opnemen om alsnog morgen te kijken.
Wat ik vanavond doe? Mijn dochter slaapt bij oma. Ik ben lekker met manlief aan het bankhangen en duik zo lekker mijn bedje in om even te lezen en optijd te slapen.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Ik doe elke week de administratie. Ik betaal elke vrijdag alles en dan gaat het in de map.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik lig in mijn hoekje op de bank en meer dan dat ga ik ook echt niet doen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik ben bezig met een essay, maar ik ben echt niet goed in het schrijven van lange essay's, dus het is een drama. En het moet vanavond ingeleverd zijn....lang leve het uitstelgedrag.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik drink een Redbull. Ik kĂłn het niet weerstaan. Ik voel me wel een beetje een stiekeme 12 jarige die in het fietshok een sigaretje rookt.. maar allememaggies, wat is een Redbul goddelijk lekker spul als je het al 9 maanden niet hebt gehad.
Hebben jullie al het idee dat het morgen 31 dec is?
Rush- Lady Post-a-lot
Maar wat stop je in de map? Ik krijg een rekening, gaat in het bakje te betalen, betaal hem zodra ik een avond thuis ben en dan gooi ik de rekening weg. De enige administratie die ik dus doe is betalen en loonstroken op een hoop gooien.Paper Crown schreef:Ik doe elke week de administratie. Ik betaal elke vrijdag alles en dan gaat het in de map.
Gast- Gast
Rush schreef:Hebben jullie al het idee dat het morgen 31 dec is?
nee voor mijn gevoel duurt het nog maanden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik wel en ik kijk er ook erg naar oud!
Siamsa- Prater
Harrison schreef:Maar wat stop je in de map? Ik krijg een rekening, gaat in het bakje te betalen, betaal hem zodra ik een avond thuis ben en dan gooi ik de rekening weg. De enige administratie die ik dus doe is betalen en loonstroken op een hoop gooien.Paper Crown schreef:Ik doe elke week de administratie. Ik betaal elke vrijdag alles en dan gaat het in de map.
Ik stop dus de betaalde rekening in de map. Met de datum van betaling erop. Stel ze claimen ooit dat ik iets niet heb betaald dan zeg ik: 'Haha, bitches - in your face!!!' Je kan 't ook altijd natrekken op je internetbankieren hoor maar ik onthou dat echt niet.
Neuh, en ik heb ook niet het gevoel dat het net kerst geweest is. Weer werkt ook niet mee.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Siamsa schreef:Rush schreef:Hebben jullie al het idee dat het morgen 31 dec is?
Ja, ik wel en ik kijk er ook erg naar oud!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, precies, dat doe ik ook!Paper Crown schreef:Ik stop dus de betaalde rekening in de map. Met de datum van betaling erop. Stel ze claimen ooit dat ik iets niet heb betaald dan zeg ik: 'Haha, bitches - in your face!!!' Je kan 't ook altijd natrekken op je internetbankieren hoor maar ik onthou dat echt niet.
En, als ik hier kijk: mededelingen over m'n pensioen, berichtjes van de Belastingdienst, afhandelingsdingen van m'n studie enzovoorts. Ik heb echt geen idee wat ik daarmee moet, dus dan bewaar ik het maar. Ik wou dat ik jou was, Harrie.
Gast- Gast
Oke, ja die gooi ik dus weg en als het moet vind ik de betaling wel weer terug in mijn internetbankieren. Ik wil niet weten hoeveel rekeningen ik anders zou moeten bewaren en ik wil ook eigenlijk niet herinnerd worden aan al het geld dat ik uitgeef aan onzin.
Misschien ga je wel bevallen van red bull omdat je kind denkt joejoeee ik kom er aan, heb er zin in!
Misschien ga je wel bevallen van red bull omdat je kind denkt joejoeee ik kom er aan, heb er zin in!
Gast- Gast
Ik bewaar ook alles en heb dan ook 3 grote mappen vol. Ben altijd bang dat ik een keer iets nodig heb en dat ik het dan weg heb gegooid.
Siamsa- Prater
Wij zitten op de bank en we verplaatsten ons zo naar bed waar we Divorce gaan kijken en misschien als ik nog energie heb bespring ik mijn vriend. Maar dat durf ik niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat schrijf ik in m`n agenda haha. Mijn moeder niet altijd die strookjes van de acceptgiro`s aan de afschriftenPaper Crown schreef:Harrison schreef:Maar wat stop je in de map? Ik krijg een rekening, gaat in het bakje te betalen, betaal hem zodra ik een avond thuis ben en dan gooi ik de rekening weg. De enige administratie die ik dus doe is betalen en loonstroken op een hoop gooien.Paper Crown schreef:Ik doe elke week de administratie. Ik betaal elke vrijdag alles en dan gaat het in de map.
Ik stop dus de betaalde rekening in de map. Met de datum van betaling erop. Stel ze claimen ooit dat ik iets niet heb betaald dan zeg ik: 'Haha, bitches - in your face!!!' Je kan 't ook altijd natrekken op je internetbankieren hoor maar ik onthou dat echt niet.
Oh en verzekeringspapieren bewaar ik altijd, van m`n auto`s. En m`n vriend ook. Die koop nog wel eens een nieuwe auto (uhum) en hij heeft al meer dan eens een boete gehad terwijl de auto al niet meer op zijn naam stond (1 of 2 dagen later). Dus die overschrijvingsbewijzen en verzekeringspapieren bewaren we van iedere auto.
Die uit 2008 etc. zijn natuurlijk allang niet meer nodig, maar m`n vriend vindt het ook leuk om te bewaren. Hij heeft ook een fotoboekje met een foto van iedere ex auto. Awww..
Rush- Lady Post-a-lot
Okay, what???Sogood schreef:Wij zitten op de bank en we verplaatsten ons zo naar bed waar we Divorce gaan kijken en misschien als ik nog energie heb bespring ik mijn vriend. Maar dat durf ik niet.
Gast- Gast
Ohh mededelingen van pensioen bewaar ik ook niet, alleen de polis. Belastingdienst ook niet als het alleen een melding is van iets dat ik al krijg of wist. Alleen over mijn aanslag en als er iets verandert. Afhandeldingen van mijn studie bewaar ik wel. Die liggen ook op de stapel met loonstroken haha. Maar ik bewaar dat al zo lang en ik heb er nog nooit wat mee moeten doen.Rood schreef:Ja, precies, dat doe ik ook!Paper Crown schreef:Ik stop dus de betaalde rekening in de map. Met de datum van betaling erop. Stel ze claimen ooit dat ik iets niet heb betaald dan zeg ik: 'Haha, bitches - in your face!!!' Je kan 't ook altijd natrekken op je internetbankieren hoor maar ik onthou dat echt niet.
En, als ik hier kijk: mededelingen over m'n pensioen, berichtjes van de Belastingdienst, afhandelingsdingen van m'n studie enzovoorts. Ik heb echt geen idee wat ik daarmee moet, dus dan bewaar ik het maar. Ik wou dat ik jou was, Harrie.
Sogood doe maar gewoon, ik wil een mini sogood!
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Zondagavond! Wat gaan jullie doen??
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond kletstopic
» Zondagavond Kletstopic!
» En het is weer zondagavond.... wat zijn jouw weekplannen?
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: