Fruit
+5
Linda
Happydobby
Floor
Nijntje
Clapperdie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fruit
Ik vind dat er zo weinig variatie is op het moment qua fruit. Hoe doen jullie dat?
T. Zijn voorkeur gaat uit naar banaan. Peer en mango eet hij ook. Appel, meloen, pruim vind hij niet echt lekker. Voor mango is het niet echt seizoen lijkt wel. Je hebt natuurlijk de eetrijpe maar die zijn zo duur nu.
Hebben jullie nog fruit wat nu verkrijgbaar is wat ik nog niet heb gegeven?
T. Zijn voorkeur gaat uit naar banaan. Peer en mango eet hij ook. Appel, meloen, pruim vind hij niet echt lekker. Voor mango is het niet echt seizoen lijkt wel. Je hebt natuurlijk de eetrijpe maar die zijn zo duur nu.
Hebben jullie nog fruit wat nu verkrijgbaar is wat ik nog niet heb gegeven?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Fruit
varieren met een stukje komkommer, wat tomaatjes? druiven
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Mandarijn, sinaasappel, Kaki.
En in de diepvries bij de AH hebben ze bijv bosbessen enzo.
Gast- Gast
Komkommer en tomaatjes is een goed idee! Druifjes durf ik niet zo goed. Die velletjes kunnen volgens mij makkelijk blijven hangen? Net als met mandarijntjes die durf ik ook nog niet te geven.
Clapperdie- Kletskop
Ponyo schreef:Mandarijn, sinaasappel, Kaki.
Mag T. Dat allemaal al hebben? Sinaasappel was toch vanaf een jaar?
Clapperdie- Kletskop
die druifjes lepelde ik altijd uit voor haar. Even door midden snijden en dan eruit lepelen. Ik had ook altijd de pitloze, ze was er dol op!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Nee 9 maanden, dus dat mag hij al.
Mijn dochter eet ook gewoon mandarijnen ( bijna 9 maand) ze sabbelt t sap eruit en de velletjes houd ze in dr hand.
Mijn dochter eet ook gewoon mandarijnen ( bijna 9 maand) ze sabbelt t sap eruit en de velletjes houd ze in dr hand.
Gast- Gast
Ponyo schreef:Nee 9 maanden, dus dat mag hij al.
Onze zoon is 13 maanden en eet nog steeds geen velletjes van manderijen, die geeft hij weer terug en dan wil hij een nieuw stukje.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn zoon eet mandarijnen en druiven gewoon helemaal op.
Verschillende rassen appels voor de variatie misschien?
Verschillende rassen appels voor de variatie misschien?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
- Avocado
- Mandarijn en sinaasappel mag vanaf 9 maanden. Je kan het ook persen, sap geven en vruchtvlees laten eten van een lepel (mijn dochter is gek op dat vruchtvlees).
- Appel, schijfjes of geraspt. Je kan het ook stomen, bijv partjes met de schil er nog aan, dan kan die het uit schrapen (dat was hier ook een succes). Of gewoon zelf appelmoes maken.
- druif kan in principe wel, mijn dochter kreeg dat al vrij vroeg, is altijd goed gegaan
- een lekkere smoothie maken met diepvriesfruit (ik zou zelf persoonlijk nog geen roodfruit geven). Bijv met citrussap diepvries mango (AH) en een banaan erdoor.
- stoofperen, heeeel lekker! En ook makkelijk eetbaar
- Mandarijn en sinaasappel mag vanaf 9 maanden. Je kan het ook persen, sap geven en vruchtvlees laten eten van een lepel (mijn dochter is gek op dat vruchtvlees).
- Appel, schijfjes of geraspt. Je kan het ook stomen, bijv partjes met de schil er nog aan, dan kan die het uit schrapen (dat was hier ook een succes). Of gewoon zelf appelmoes maken.
- druif kan in principe wel, mijn dochter kreeg dat al vrij vroeg, is altijd goed gegaan
- een lekkere smoothie maken met diepvriesfruit (ik zou zelf persoonlijk nog geen roodfruit geven). Bijv met citrussap diepvries mango (AH) en een banaan erdoor.
- stoofperen, heeeel lekker! En ook makkelijk eetbaar
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik heb geen kinderen maar ik at zelf net kakifruit/sharonfruit. Lekker en zoet. En op dit moment volgens mij ook voordelig in de supermarkt te koop.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Kaki is hier ook echt favoriet, meloen ook, maar wel duur momenteel. Druiven snijd ik door de helft, zodat ze er wat meer grip op heeft en dat eet H. ook prima, ze heeft geen last van de velletjes.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
In het begin vond ik heel veel druivenvelletjes in haar luier terug. Ik stond de eerste keer wel ff gek te kijken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Nectarine, perzik waren hier ook een succes.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij geven appel, banaan, druiven, peer, meloen, avacado (schrijf je dat zo?), mandarijn, sinaasappel, tomaat, komkommer. Druiven doen wij in stukjes geven, ik snijd de druif in vier stukjes ofzo. Dat gaat prima. Dat krijgt ze nu al een twee maanden en eet ze zo op.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: