Fruit indikken
+6
SarahKey
Tania
blondje1313
Fearie
PapillonRose
Lejow
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fruit indikken
Tot nu toe maak ik de groente voor B zelf klaar, ik wil dit met fruit ook gaan doen.
Nu heb ik gister meloen gemaakt, maar dat werd zo waterig!
Gaven jullie het fruit gewoon zo dun, of gebruikten jullie iets om het in te dikken?
Nu heb ik gister meloen gemaakt, maar dat werd zo waterig!
Gaven jullie het fruit gewoon zo dun, of gebruikten jullie iets om het in te dikken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fruit indikken
Soms dikte ik erg waterige fruithapjes in het begin in met een beetje rijstebloem, en dat ging prima.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik dikte het ook in met een beetje rijstebloem. Dat ging prima
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ok, dat even halen dus! Waar staat dat ergens in de supermarkt?
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij de babyvoeding, bij ons in elk geval Ik dikte het ook in met rijstebloem trouwens
Gast- Gast
Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
Ik ook, banaan, sinaasappel en liga . Helaas raakt J. verstopt van banaan en kan ik dus niet stiekem mee snoepen
Gast- Gast
Poison schreef:blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
Ik ook, banaan, sinaasappel en liga . Helaas raakt J. verstopt van banaan en kan ik dus niet stiekem mee snoepen
Je kan het ook gewoon voor jezelf maken hoor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Poison schreef:blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
Je kan het ook gewoon voor jezelf maken hoor
Ja dat weet ik, maar dat voelt zo stom. Maar dat zou eigenlijk niet uit hoeven maken he? Ik ga het morgen lekker maken
Gast- Gast
Ik doe dan ook rijstebloem erin. Liga wil ik nog mee wachten en sinaasappelsap is ook niet zo goed voor die kleintjes.
blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
citrusvruchten kun je beter alleen niet doen voor de 9 maanden.
en ik denk dat liga meer suiker bevat dan rijstebloem.
Gast- Gast
Ik gebruikte hiervoor liga eerste stap.
Inmiddels tweede stap ;-)
Inmiddels tweede stap ;-)
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Rejoy. schreef:blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
Ik weet niet of liga meer suiker bevat dan rijstebloem, heb het allebei niet in huis .
Maar waarom citrusvruchten niet voor de 9 maanden? Vanwege het schema op bv.com? Volgens het voedingscentrum mag het in elk geval wel gewoon, maar ik moet zeggen dat ik het nog niet gegeven heb omdat ik het zelf vrijwel nooit in huis heb.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Rejoy. schreef:blondje1313 schreef:Je kunt ook indikken met Liga eerste stap, die kun je er dan in verkruimelen. Ik weet dat ik vroeger altijd sinaasappelsap met ligakruimels kreeg.
Ik weet niet of liga meer suiker bevat dan rijstebloem, heb het allebei niet in huis .
Maar waarom citrusvruchten niet voor de 9 maanden? Vanwege het schema op bv.com? Volgens het voedingscentrum mag het in elk geval wel gewoon, maar ik moet zeggen dat ik het nog niet gegeven heb omdat ik het zelf vrijwel nooit in huis heb.
Citrusvruchten zijn zuur, waarschijnlijk daarom, wij hielden ook bv.com in de gaten.
Je kan idd liga gebruiken. Omdat wij alles in stukjes gaven heb ik dat nooit gedaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Zo, heb rijstebloem gekocht (geloof ik whahahaha).
Morgen maar eens proberen door de meloen.
Morgen maar eens proberen door de meloen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb vandaag ook meloen gemaakt en een heel klein schepje rijstebloem er doorheen gedaan. En vooral mijn zoontje vond het toch lekker, hij heeft echt zitten smullen. En dochter deed het ook een heel stuk beter dan de vorige keren.
Hoe vond B het?
Hoe vond B het?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat voor meloen gebruiken jullie?
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Galia!
Heb het net gemaakt voor morgen ochtend.
Heb er een paar theelepels in gedaan.. hoop niet dat het straks beton is Heb nog meer meloen, dus kan het altijd nog verdunnen hahaha
Heb het net gemaakt voor morgen ochtend.
Heb er een paar theelepels in gedaan.. hoop niet dat het straks beton is Heb nog meer meloen, dus kan het altijd nog verdunnen hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha nee dat hoop ik ook niet ;-). Ik weet niet wat het doet als je het laat staan.
Hier hebben we ook Galiameloen gedaan. Die rijstebloem deed trouwens niet heel veel, maar ik vond het wel prima.
Ik ben benieuwd.
Hier hebben we ook Galiameloen gedaan. Die rijstebloem deed trouwens niet heel veel, maar ik vond het wel prima.
Ik ben benieuwd.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Citrusvruchten zijn vrij scherp voor de maag en darmen daarom mag het volgens mij niet.
Gast- Gast
Oh, om in te dikken gebruikte ik rijstebloem maar meestal was het niet nodig en waren mijn fruihapjes dik genoeg.
Gast- Gast
_Lana_ schreef:Haha nee dat hoop ik ook niet ;-). Ik weet niet wat het doet als je het laat staan.
Ik ben benieuwd.
Hier dikt het wel redelijk in!
Het was gisteren gewoon net water...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ah, dan weet ik dat ff
Dankjulliewel!
Dankjulliewel!
Papillio- Prater