fruit met pitjes ed...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
fruit met pitjes ed...
vanaf wanneer geef je fruit als:
kiwi en tomaat(met pitjes?)
aarbei en verse ananas (ik hoor nog al over allergie?)
evt fruit uit blik bij een vruchtencocktail of ananas stukjes door het eten
ik weeet nog van eerder dag ik de pitjes uit de tomaat moest halen maar tot wanneer doe je dat? en de vellejtjes?
kiwi en tomaat(met pitjes?)
aarbei en verse ananas (ik hoor nog al over allergie?)
evt fruit uit blik bij een vruchtencocktail of ananas stukjes door het eten
ik weeet nog van eerder dag ik de pitjes uit de tomaat moest halen maar tot wanneer doe je dat? en de vellejtjes?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: fruit met pitjes ed...
Ik geef al het fruit eigenlijk al wel sinds ze 6 maanden zijn. Uiteraard wel goed opgelet of ze er geen reactie op kregen, maar hier kunnen ze gelukkig overal wel tegen. Waarom moet je de pitjes uit de tomaat halen dan? Doe ik ook nooit.
Gast- Gast
Tomaat is groente,geen fruit. Ik gaf met ongeveer een jaar kiwi en aardbei,maar hij vind het niet zo lekker.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Tomaat geef ik al een tijdje. Kiwi nog niet omdat ik dat vrij heftig vind. Aardbeien ga ik komend seizoen proberen.
Volgens mogen de sterke allergenen vanaf een jaar.
Volgens mogen de sterke allergenen vanaf een jaar.
Gast- Gast
Y. krijgt op het kdv kiwi en eet het daar ook op. Hier thuis eet hij het niet en spuugt het alleen maar uit
Aardbeien heeft hij afgelopen woensdag en donderdag voor het eerst op. Hij vond het héérlijk! Tot nu toe nog geen reactie te zien. Ik wacht nog tot woensdag en anders gaan we vaker aardbeien geven.
Aardbeien heeft hij afgelopen woensdag en donderdag voor het eerst op. Hij vond het héérlijk! Tot nu toe nog geen reactie te zien. Ik wacht nog tot woensdag en anders gaan we vaker aardbeien geven.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Of het kwaad kan weet ik niet maar ik haal voor mezelf ook altijd overal pitjes uit (oke, die van de kiwi niet maar die van tomaat vind ik echt niet lekker).
Aardbei en kiwi hebben we voorzichtig geprobeerd toen T. een jaar was. Ik heb eens gelezen dat als ze er de eerste 24u niet op reageren dat het dan geen kwaad kan. Gelukkig geen problemen mee gehad.
Fruit uit blik krijgt hij nog niet, weet ook niet vanaf wanneer dat 'mag'.
Aardbei en kiwi hebben we voorzichtig geprobeerd toen T. een jaar was. Ik heb eens gelezen dat als ze er de eerste 24u niet op reageren dat het dan geen kwaad kan. Gelukkig geen problemen mee gehad.
Fruit uit blik krijgt hij nog niet, weet ook niet vanaf wanneer dat 'mag'.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Yenthe eet weinig fruit met pitjes, aardbei heeft 1x heeeeeel licht op gereageerd, heb nu vrijdag kiwi's meegenomen, dus dat gaan we deze week maar proberen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: