Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

+2
Tania
Printje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 22:12

Hoi hoi

Mijn schoonouders zijn aankomende juni 40 jaar getrouwd. Nu zijn mijn man en ik aan het denken over wat leuk is om te gaan organiseren. Het zijn geen feestmensen dus een verrassingsfeest lijkt ons niet het beste plan.
Iemand leuke andere ideeën?

Alvast bedankt!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Tania za 29 dec 2012 - 22:14

Misschien een etentje met alle familie en vrienden. Of een dagje naar een dierentuin ofzo met de belangrijke mensen in hun leven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 22:16

We dachten idd aan naar de dierentuin gaan en daarna ergens anders alle familie om samen te gaan eten. Maar ja wie gaat dat betalen haha, het is ook zo stom om iedereen te 'verplichten' om te komen en daarna ook nog zelf te laten betalen voor het eten toch? Maar ik ga en kan ook niet voor ongeveer 30 man het eten betalen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Tania za 29 dec 2012 - 22:21

Misschien kun je een mailtje rondsturen met de de vraag wat mensen van het idee vinden. Dat je graag een verrassing voor ze wil regelen en uitleggen wat jullie willen gaan doen. Ik zou dan aangeven dat jullie betalen voor je schoonouders maar niet zoveel geld hebben om voor iedereen te betalen en of mensen bereid zouden zijn om hun eigen deel te betalen.

Je kan anders ook nog bij jullie thuis of bij je schoonouders thuis eten en dan zelf een buffet maken ofzoiets.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 22:22

Dat is ook een goed idee Tania. Ik dacht ook al, samen een dagje weg en dan naderhand bij ons, of bij hun, een soort verrassingsiets met familie. En dan dat iedereen hapjes meeneemt. Dat doen we wel vaker en is ook erg leuk misschien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Jezzie za 29 dec 2012 - 22:26

Toen mijn vader 50 werd, hadden we een bbq gehuurd en bij de slager vlees en stokbrood e.d. voor het aantal personen dat kwam. Misschien is dat een idee? Iedereen kon dan zelf kiezen wat die wilde en moest het zelf op de bbq doen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Bazinga za 29 dec 2012 - 23:48

Juni zou 't in principe wel goed weer kunnen zijn, goed genoeg voor een picknick bijv? Scheelt in de kosten voor 't eten en je kan 't prima integreren in een dagje uit, kindvriendelijk, low key etc etc...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 23:49

Dat klinkt leuk een picknick!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  rapa nui zo 30 dec 2012 - 0:08

Wat verwachten je schoonouders eigenlijk? Wat hebben die zelf in gedachten? Ik kan me voorstellen dat je dit wilt organiseren maar misschien hebben ze zelf ook wel ideeën en willen ze bv bij het leuke idee van een dagje dierentuin daarna juist wel een etentje geven en ook betalen omdat ze het wel speciaal vinden om die mensen uit te nodigen om dit met hun te vieren.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Aziraphale zo 30 dec 2012 - 0:19

Misschien is het ook leuk om het wat kleiner te houden, bijvoorbeeld met alleen de kinderen, aanhang en kleinkinderen van je schoonouders. Dit hebben wij toen ook gedaan. De kinderen van mijn zwager en schoonzus zijn allemaal wat ouder (9 +) en wij hebben een fietstocht gedaan rondom de bossen (vlakbij Zwolle ergens), lekkere hapjes mee voor een picknick 's middags (firsbee mee, bal mee voor de kids en er was een speeltuin) en als afsluiting gingen we uit eten met z'n allen. Was erg leuk en gezellig.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen Empty Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum