Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
+2
Tania
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
Hoi hoi
Mijn schoonouders zijn aankomende juni 40 jaar getrouwd. Nu zijn mijn man en ik aan het denken over wat leuk is om te gaan organiseren. Het zijn geen feestmensen dus een verrassingsfeest lijkt ons niet het beste plan.
Iemand leuke andere ideeën?
Alvast bedankt!
Mijn schoonouders zijn aankomende juni 40 jaar getrouwd. Nu zijn mijn man en ik aan het denken over wat leuk is om te gaan organiseren. Het zijn geen feestmensen dus een verrassingsfeest lijkt ons niet het beste plan.
Iemand leuke andere ideeën?
Alvast bedankt!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand 'n leuk idee voor 40 jarig trouwen
Misschien een etentje met alle familie en vrienden. Of een dagje naar een dierentuin ofzo met de belangrijke mensen in hun leven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
We dachten idd aan naar de dierentuin gaan en daarna ergens anders alle familie om samen te gaan eten. Maar ja wie gaat dat betalen haha, het is ook zo stom om iedereen te 'verplichten' om te komen en daarna ook nog zelf te laten betalen voor het eten toch? Maar ik ga en kan ook niet voor ongeveer 30 man het eten betalen.
Printje- Lady Post-a-lot
Misschien kun je een mailtje rondsturen met de de vraag wat mensen van het idee vinden. Dat je graag een verrassing voor ze wil regelen en uitleggen wat jullie willen gaan doen. Ik zou dan aangeven dat jullie betalen voor je schoonouders maar niet zoveel geld hebben om voor iedereen te betalen en of mensen bereid zouden zijn om hun eigen deel te betalen.
Je kan anders ook nog bij jullie thuis of bij je schoonouders thuis eten en dan zelf een buffet maken ofzoiets.
Je kan anders ook nog bij jullie thuis of bij je schoonouders thuis eten en dan zelf een buffet maken ofzoiets.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is ook een goed idee Tania. Ik dacht ook al, samen een dagje weg en dan naderhand bij ons, of bij hun, een soort verrassingsiets met familie. En dan dat iedereen hapjes meeneemt. Dat doen we wel vaker en is ook erg leuk misschien.
Printje- Lady Post-a-lot
Toen mijn vader 50 werd, hadden we een bbq gehuurd en bij de slager vlees en stokbrood e.d. voor het aantal personen dat kwam. Misschien is dat een idee? Iedereen kon dan zelf kiezen wat die wilde en moest het zelf op de bbq doen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Juni zou 't in principe wel goed weer kunnen zijn, goed genoeg voor een picknick bijv? Scheelt in de kosten voor 't eten en je kan 't prima integreren in een dagje uit, kindvriendelijk, low key etc etc...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat klinkt leuk een picknick!
Printje- Lady Post-a-lot
Wat verwachten je schoonouders eigenlijk? Wat hebben die zelf in gedachten? Ik kan me voorstellen dat je dit wilt organiseren maar misschien hebben ze zelf ook wel ideeën en willen ze bv bij het leuke idee van een dagje dierentuin daarna juist wel een etentje geven en ook betalen omdat ze het wel speciaal vinden om die mensen uit te nodigen om dit met hun te vieren.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Misschien is het ook leuk om het wat kleiner te houden, bijvoorbeeld met alleen de kinderen, aanhang en kleinkinderen van je schoonouders. Dit hebben wij toen ook gedaan. De kinderen van mijn zwager en schoonzus zijn allemaal wat ouder (9 +) en wij hebben een fietstocht gedaan rondom de bossen (vlakbij Zwolle ergens), lekkere hapjes mee voor een picknick 's middags (firsbee mee, bal mee voor de kids en er was een speeltuin) en als afsluiting gingen we uit eten met z'n allen. Was erg leuk en gezellig.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Origineel idee voor een 50 jarig feestje?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Iemand een leuk idee??
» Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?
» Leuk idee voor een cadeau?
» Heeft er iemand inspiratie of een leuk idee voor deze dingen
» Iemand een leuk idee??
» Iemand een idee voor een relaxed dagje weg?
» Leuk idee voor een cadeau?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: